eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kudowa-Zdrój › Przebudowa i modernizacja czterech pokoi dwuosobowych nr123, 124, 125, 126 na I piętrze oraz ośmiu pokoi jednoosobowych nr507, 508, 509, 510, 512, 513, 515, 516 na V piętrze budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju, na podstawie dokumentacji projektowej Przebudowa i modernizacja - czterech pokoi dwuosobowych od nr 123 do nr 126 na I piętrze budynku; - trzech pokoi jednoosobowych nr306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr318 i 319 i biura nr 314 na III piętrze budynku; - dziewiętnastu pokoi jednoosobowych od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV piętrze budynku; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V piętrze budynku; z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - w obiekcieSP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-02-13

Ogłoszenie nr 24023 - 2017 z dnia 2017-02-13 r.

Kudowa-Zdrój: Przebudowa i modernizacja czterech pokoi dwuosobowych nr: 123, 124, 125, 126 na I piętrze oraz ośmiu pokoi jednoosobowych nr: 507, 508, 509, 510, 512, 513, 515, 516 na V piętrze budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju, na podstawie dokumentacji projektowej : Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi dwuosobowych od nr 123 do nr 126 na I piętrze budynku; - trzech pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III piętrze budynku; - dziewiętnastu pokoi jednoosobowych od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV piętrze budynku; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V piętrze budynku; z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - w obiekcie: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 374469-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe "Bristol" Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Kudowie-Zdroju, krajowy numer identyfikacyjny 89045062700000, ul. ul. Okrzei  1, 57350   Kudowa-Zdrój, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 748 661 201, faks 748 661 203, e-mail przetargi@sankud.pl
Adres strony internetowej (URL): www.sankud.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdowotnej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa i modernizacja czterech pokoi dwuosobowych nr: 123, 124, 125, 126 na I piętrze oraz ośmiu pokoi jednoosobowych nr: 507, 508, 509, 510, 512, 513, 515, 516 na V piętrze budynku SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju, na podstawie dokumentacji projektowej : Przebudowa i modernizacja : - czterech pokoi dwuosobowych od nr 123 do nr 126 na I piętrze budynku; - trzech pokoi jednoosobowych nr: 306, 311, 317, gabinetów lekarskich nr: 318 i 319 i biura nr 314 na III piętrze budynku; - dziewiętnastu pokoi jednoosobowych od nr 405 do nr 413, nr 415, nr 417 na IV piętrze budynku; oraz od nr 507 do nr 510, od nr 512 do nr 516 na V piętrze budynku; z dostosowaniem do szczegółowych wymagań, jakim zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 czerwca 2012 r. (Dz.U.2012.739) powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą - w obiekcie: SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowe BRISTOL MSW w Kudowie-Zdroju.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

2375/14/DAG/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Szczegółowy opis zamówienia zawiera - 1)Projekt budowlany, 2)Projekt wykonawczy, 3)Projekt wykonawczy - instalacje sanitarne, 4)Projekt wykonawczy - instalacje elektryczne, 5)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, 6)Przedmiar robót, 7)Załącznik nr 1 - do projektu wykonawczego instalacji elektrycznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111300-1, 45400000-1, 45430000-0, 45442100-8, 45262500-6, 45421100-5, 39230000-3, 45332200-5, 45332300-6, 45331100-7, 45310000-3, 45311000-0, 45316000-5, 45314000-1, 45312100-8, 32000000-3, 45316100-6, 45314310-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/02/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT293939.30
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert1
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowo Usługowa Szarek S.C. Maria i Jan Szarek,  szarek.kudowa@gmail.com,  ul. Stefana Okrzei23,  57-350,  Kudowa-Zdrój,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 324900,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 324900,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 324900,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.