eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Debrzno › Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem oraz infrastrukturą na działce nr 279/2 położonej w m. Stare Gronowo, gm. Debrzno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-01-20

Debrzno: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem oraz infrastrukturą na działce nr 279/2 położonej w m. Stare Gronowo, gm. Debrzno
Numer ogłoszenia: 24021 - 2011; data zamieszczenia: 20.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 375947 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy w Debrznie, ul. Traugutta 2, 77-310 Debrzno, woj. pomorskie, tel. 059 8335366, faks 059 8335351.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprawowanie nadzoru inwestorskiego dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem oraz infrastrukturą na działce nr 279/2 położonej w m. Stare Gronowo, gm. Debrzno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie nadzoru inwestorskiego poprzez ustanowionych Inspektorów Nadzoru w specjalnościach: a) konstrukcyjno - budowlanej, (ze wskazaniem na koordynatora) b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, dla zadania inwestycyjnego Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem oraz infrastrukturą na działce nr 279/2 położonej w m. Stare Gronowo, gm. Debrzno w okresie realizacji inwestycji oraz gwarancji. 3.2. Zamówienie obejmuje sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie wynikającym z prze?pisów ustawy - Prawo budowlane oraz właściwych przepisów wykonawczych wydanych na je?go podstawie, zatwierdzonej dokumentacji projektowej i udzielonego pozwolenia na budowę, umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Szkoły Podstawowej o salę gimnastyczną z zapleczem oraz infrastrukturą na działce nr 279/2 położonej w m. Stare Gronowo, gm. Debrzno. 3.3. W ramach sprawowania nadzoru inwestorskiego: 3.3.1. Wykonawca będzie realizował zamówienie poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestor?skiego. 3.3.2. Wykonawca poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru inwestorskiego będzie wykonywał czyn?ności określone w art.25 - 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (tekst jednolity z 2006r. Dz. U. Nr 156, poz. 1118, z późnie. zm.) oraz inne określone przez Zamawiającego. 3.3.3. Do innych obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) uczestniczenie w uzgadnianiu opracowanego przez Wykonawcę robót budowlanych harmonogramu rzeczowo - finansowego b) zapoznanie się z dokumentacją projektową, terenem budowy; c) posiadanie telefonu komórkowego umożliwiającego szybki i bezpośredni kontakt, w razie koniecz?ności codzienny telefoniczny kontakt z Zamawiającym w bieżących sprawach inwestycji, d) uczestniczenie w przekazaniu placu budowy Wykonawcy robót budowlanych, e) zapewnienie ciągłości świadczonej usługi, w przypadku nieobecności ustanowionych inspektorów nadzoru f) sprawowanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, pozwoleniem na budowę, umową z Wykonawcą robót budowlanych, w tym harmonogramem rzeczowo - finanso?wym, g) kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzają?cych wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwości wykonanych robót (zakresu, jakości, w szczególności potwierdzenie w dzienniku budowy zapisów kierownika budowy w trakcie realizacji oraz gotowości zadania inwestycyjnego do odbioru), h) w czasie każdorazowego pobytu na budowie Wykonawca ma obowiązek bieżącego przeglądu dziennika budowy. i) uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji inwestycji, j) zgłaszanie projektantowi zastrzeżeń Wykonawcy robót budowlanych lub Zamawiającego do doku?mentacji projektowej i dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień, k) informowanie Zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mięć wpływ na terminowość i poprawność wykonywanych robót przez Wykonawcą robót budowlanych oraz o zaistnieniu oko?liczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, l) rozstrzyganie z kierownikiem budowy w porozumieniu z nadzorem autorskim wątpliwości natury technicznej; powstałych w trakcie realizacji robót, z tym, że zmiany projektowe mające wpływ na wysokość wynagrodzenia wymagają akceptacji Zamawiającego, m) pobyt na placu budowy w odstępach czasu zabezpieczających skuteczny i prawidłowy nadzór - min. 2 razy w tygodniu, n) przyjazd na plac budowy w terminie do 5 godzin od zawiadomienia przez Zamawiającego w na?głych, nieprzewidzianych przypadkach, o) w przypadku stwierdzenia niezgodności wykonywania robót budowlanych z dokumentacją projek?tową, nieprawidłowości procesów technologicznych, użycia niewłaściwych materiałów, wad w wy?konywaniu lub prowadzeniu robót, Wykonawca zwraca na to uwagę kierownikowi budowy, doko?nując stosownego wpisu w dzienniku budowy, żąda dokonania poprawek, zgłasza pisemnie Zama?wiającemu oraz jeśli jest to konieczne, wstrzymuje wykonanie robót, p) sprawdzanie jakości wbudowanych materiałów i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapo?bieganie zastosowaniu materiałów i wyrobów budowlanych wadliwych i nie dopuszczonych do ob?rotu i stosowania w budownictwie, przez co rozumie się sprawdzanie posiadania przez kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań), dotyczących do?starczonych materiałów; Wykonawca dokonuje ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem; w razie braku wymaganych dokumentów stwierdzających właściwą jakość lub też w ra?zie zastrzeżeń dotyczących jakości materiału przewidzianego do wbudowania, Wykonawca ma obowiązek żądania od Wykonawcy robót budowlanych odpowiednich badań i przedstawienia eksper?tyz technicznych lub zamiany wadliwego materiału, jak również powiadomienia Zamawiającego o zaistniałym fakcie, q) sprawdzenie kompletności przedstawionych przez Wykonawcę robót budowlanych dokumentów i zaświadczeń oraz badań, niezbędnych do przeprowadzenia odbioru, r) sprawdzenie, potwierdzanie prawidłowości i kompletności dokumentacji rozliczeniowej przedkłada?nej przez Wykonawcę robót budowlanych oraz dokumentacji powykonawczej, s) uczestniczenie w odbiorach częściowych, stanowiących podstawę rozliczenia wykonanych robót przez Wykonawcę robót budowlanych oraz udział w czynnościach odbioru końcowego i przekazywaniu zadania inwestycyjnego do użytkowania, t) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót w dokumentach rozliczeniowych przekazywanych przez Wykonawcę robót budowlanych Zamawiającemu, u) kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót (podanie zakresu i wartości wykonanych robót), v) uczestnictwo w przeglądach gwarancyjnych i pogwarancyjnych oraz nadzorowanie usuwania stwierdzonych protokolarnie wad i usterek. 3.3.4. Wykonawca nie może samodzielnie podejmować decyzji mających wpływ na wzrost kosztów nad?zorowanego zadania inwestycyjnego, jak również nie jest upoważniony do zlecania dodatkowych robót bez zgody Zamawiającego, z wyjątkiem robót, których wykonanie jest niezbędne w celu li?kwidacji istniejącego stanu zagrożenia życia lub mienia. 3.4. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) Łączenie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego i kierownika budowy jest nie dopuszczalne. 2) Z uwagi na ustanowienie inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, Zamawiający wymaga wyznaczenia jako koordynatora ich czynności na budowie inspektora nadzo?ru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. 3) Bez pisemnej zgody Zamawiającego Wykonawca nie jest upoważniony do wprowadzania żadnych zmian skutkujących zmianą warunków umowy zawartej z Wykonawcą robót budowlanych. 4) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki prawne i finansowe spowodowane istotnymi zmianami wprowadzonymi przez siebie w trakcie realizacji inwestycji, które nie zostały wcześniej zaakceptowane przez Zamawiającego. 5) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wy?konanie usługi nadzoru inwestorskiego, w szczególności za błędy i naruszenia zasad praktyki zawo?dowej. 6) Wykonawca zapewnia we własnym zakresie i na własny koszt transport w celu dotarcia na budowę lub na miejsce narad. 4. Informacje o inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego. 4.1 Adres inwestycji: Szkoła Podstawowa w Starym Gronowie, gmina Debrzno działka nr ewidencyjny - 279/2. 4.2 Miejsce narad: plac budowy lub Szkoła Podstawowa w Starym Gronowie, gmina Debrzno Parametry techniczne obiektu: Kubatura budynku - 10852,16 m3 kubatura hali - 8039,45 m3 Pow. zabudowy - 1260,94 m2 Pow. użytkowa - 850,69 m2 Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają: dokumentacja projektowa , specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiary robót. Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powiernictwo Kordek, Biuro Obsługi Budownictwa Stanisław Kordek, ul. Gdańska 47/31, 84-230 Rumia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 55200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 55200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83328,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.