To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-11-14
Krapkowice: Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach
Numer ogłoszenia: 240217 - 2013; data zamieszczenia: 14.11.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 221239 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Krapkowicach, ul. Kilińskiego 1, 47-303 Krapkowice, woj. opolskie, tel. 77 4074300, faks 77 4074332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Obsługa przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O na rzece Odra w Zdzieszowicach. 1.2.Usługa polegać będzie w szczególności na: 1.2.1.wykonywaniu transportu promowego, 1.2.2.utrzymaniu ciągłości eksploatacyjnej promu Józef nr rej. KŹ -2-0028, a także do zapewnienia odpowiedniego stanu technicznego promu zgodnie z ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. żegludze śródlądowej (Dz. U. z 2006 r. Nr 123, poz. 857 ze zm.) oraz przepisami wykonawczymi obowiązującymi w tym zakresie. 1.2.3.zapewnieniu przeprawy promowej codziennie w godzinach 05:00 - 23:00 zgodnie z szczegółowym rozkładem przepraw, który przewoźnik uzgadnia na piśmie z Zamawiającym przy uwzględnieniu potrzeb użytkowników przeprawy i podaje go do publicznej wiadomości poprzez wywieszenie wraz z Regulaminem przeprawy promowej w ciągu drogi powiatowej nr 1408 O przyjętym przez Zarząd Powiatu Krapkowickiego. Jedynie w przypadku powodzi, podniesionego stanu wód, zamarznięcia Odry oraz innych niekorzystnych zjawisk atmosferycznych uniemożliwiających przeprawę przeprawa nie będzie wykonywana. 2.Do szczegółowych obowiązków Przewoźnika należy ponadto: 2.1.dbanie o należyty stan techniczny promu oraz całego wyposażenia niezbędnego do funkcjonowania przeprawy promowej, 2.2.utrzymywanie czystości i czytelności tablic informujących, zarówno na przeprawie jak i na dojazdach do przeprawy oraz utrzymywania znaków żeglugowych, dotyczących przeprawy promowej, 2.3.utrzymywanie w czystości i schludności wyglądu załogi obsługującej prom, 2.4.zabezpieczenie przed zniszczeniem i kradzieżą promu oraz całości wyposażenia, 2.5.natychmiastowe informowanie Zamawiającego o nieprawidłowościach powstałych w czasie bieżącego utrzymania przeprawy promowej oraz potrzebach wykonania stosownych napraw, 2.6.natychmiastowe informowanie Powiatowego Centrum Zarządzania Kryzysowego na nr telefonu 663736399 o wszelkich sytuacjach mogących stwarzać zagrożenie dla przeprawy oraz niekorzystnych zjawiskach atmosferycznych mających wpływ na przeprawę, 2.7.przestrzeganie przepisów regulujących zasady przewozu promem, 2.8.dokonywanie drobnych napraw związanych z bieżącym utrzymaniem promu, 2.9.utrzymanie porządku i czystości pokładu oraz odśnieżanie promu w czasie zimy, 2.10.zabezpieczenie promu w porze nocnej wraz z codziennym oznakowaniem cumowanie odcumowanie, 2.11.utrzymanie oznakowania pionowego zapór, 2.12.oznakowanie dróg na czas postoju przy wysokiej wodzie, 2.13.odpowiednie zabezpieczenie promu w przypadkach opisanych w pkt 2.4. w tym dokonywanie niezbędnych prac związanych z zapobieganiem zamarznięciu wód wokół promu. 3.Wymagania stawiane wykonawcy odnoszące się do wykonania zamówienia publicznego: 3.1.Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3.2.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówien.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.61.00.00 - Usługi transportu promowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Auto Serwis Pomoc Drogowa, ul. Młyńska 1, 47-330 Januszkowice, kraj/woj. opolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 487804,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 590000,00
Oferta z najniższą ceną: 590000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 590000,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAPKOWIC
więcej: przetargi w Krapkowicach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.