eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › REMONT II PIĘTRA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W PILE



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Piła: REMONT II PIĘTRA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W PILE
Numer ogłoszenia: 240200 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica , al. Powstańców Wielkopolskich 18, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 212 22 18, faks 067 212 51 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsstaszica.pila.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.zsstaszica.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT II PIĘTRA INTERNATU PRZY ZESPOLE SZKÓŁ IM. STANISŁAWA STASZICA W PILE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3. Przedmiot zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na drugim piętrze internatu przy Zespole Szkół im. Stanisława Staszica w Pile, przy al. Powst. Wlkp. 18. Remont obejmuje jedno skrzydło piętra budynku. W zakres robót objętych zamówieniem wchodzą: - roboty rozbiórkowe polegające na zerwaniu posadzek z tworzyw sztucznych, wykucie z muru ościeżnic drewnianych, rozebranie ścian i filarów z cegieł, wywiezienie gruzu, - wykonanie gruntowania powierzchni posadzek, wykonanie warstwy wyrównawczej pod posadzki z zaprawy cementowej, warstwy wygładzającej z zaprawy samopoziomującej, ułożenie posadzki z paneli podłogowych wraz z cokolikami, wykonanie posadzki z płytek gresowych wraz z cokolikiem. - zabudowa naświetli drzwiowych płytą gipsowo-kartonową, montaż ościeżnic drzwiowych w ścianach, montaż skrzydeł drzwiowych, montaż klamek i wkładek patentowych, - roboty malarskie - gruntowanie powierzchni ścian i sufitów, wykonanie gładzi gipsowych ścian i sufitów, przetarcie istniejącej lamperii w korytarzu, dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów, ułożenie płytek ceramicznych na ścianie, - montaż zaworów przelotowych, rurociągu stalowego, wykonanie podejścia kanalizacyjnego PCV O 50, montaż zlewozmywaka wraz z baterią i szafką zlewozmywakową, - wewnętrzna instalacja elektryczna - demontaż instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, demontaż tablicy bezpiecznikowej, demontaż lamp oświetleniowych, wykonanie nowej instalacji elektrycznej wraz z osprzętem, montaż nowej tablicy bezpiecznikowej wraz z wyposażeniem, montaż lamp oświetleniowych, wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej. 3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarach robót i Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 6 do SIWZ. 3.3. Zamawiający wymaga stałego nadzoru powadzonych robót, tzn. kierownik robót w czasie trwania prac musi być cały czas obecny na budowie. 3.4. Okres gwarancji jakości na wykonane roboty - nie krótszy niż 36 miesięcy, a na wbudowaną stolarkę drzwiową 60 miesięcy. 3.5. Cena oferty: 3.5.1. Cena oferty będzie ceną ryczałtową. Wykonawca określi w formularzu oferty cenę za całość wykonania zadania. Załączony przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym dla Wykonawcy. Opis sposobu obliczenia ceny oferty zawarty jest w punkcie 21 SIWZ. 3.5.2. Cena oferty nie może być zmieniona w tracie wykonywania robót. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku internatu, gdzie będą wykonywane roboty. 3.6. Warunki zapłaty 3.6.1 Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT za całość robót. 3.6.2. Termin zapłaty faktury - 14 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.6.3. Zapłata należności za fakturę będzie uwarunkowana: a) bezusterkowym odbiorem końcowym robót, b) rozliczeniem się Wykonawcy z podwykonawcami (jeżeli takich zatrudni)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 22. Wymagania dotyczące wadium 22.1. Wykonawca przystępując do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 4 000 złotych ( słownie: cztery tysiące złotych). 22.2. Wadium winno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w 39102038440000120201012889 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty. Uwaga: W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginału dokumentu wadialnego nie należy trwale łączyć z dokumentami oferty. W dokumenty oferty należy wpiąć kopię, a oryginał złożyć wraz z ofertą np. w kopercie. Wadium, o którym mowa w ppkt a) zostanie uznane za wpłacone w terminie, jedynie pod warunkiem, że pieniądze znajdą się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika (lidera) w imieniu wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 22.3. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe, lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert. 22.4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie wniesie wadium w formie lub formach, o których mowa w pkt. 22.2. zostanie wykluczony z postępowania. 22.5. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium, jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą; b) zostanie zawarta umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy; c) Zamawiający unieważni postępowanie, a protesty zostaną ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin ich wnoszenia. 22.6. Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium na pisemny wniosek Wykonawcy: a) który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert; b) który został wykluczony z postępowania; c) którego oferta została odrzucona z innych przyczyn, niż wskazane w pkt. b). 22.7. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium po ich wykluczeniu z postępowania, lub oferta została odrzucona, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia protestu unieważniono czynność wykluczenia wykonawcy, lub odrzucenia oferty. W takim przypadku wykonawcy ponownie wnoszą wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 22.8. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym jest ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek wskazany przez Wykonawcę. 22.9. Wykonawca, utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) Wykonawca odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) Wykonawca nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. upup nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. Warunki, jakie muszą spełniać Wykonawcy O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 6.1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 upzp. 6.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie i udokumentują, że w ciągu ostatnich 5 lat jako wykonawca budowlany wykonywali roboty o zakresie i wartości podobnym do robót objętych przedmiotem zamówienia. Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania co najmniej dwóch robót o wartości minimum 150 000 złotych każda. 6.3. Zobowiążą się do zatrudnienia kierownika robót z uprawnieniami. 6.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia i w tym względzie udokumentują, że posiadają środki obrotowe lub zdolność kredytową w na kwotę nie mniejszą niż 200 000 złotych. 6.5. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.6. Wskażą w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzą podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzlecanych robót i ich wartość. W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/ów zapłata ostatniej faktury za roboty uzależniona będzie od udokumentowania rozliczenia się Wykonawcy z podwykonawcą (solidarna odpowiedzialność za wynagrodzenie podwykonawcy inwestora i wykonawcy). Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli złożone przez Wykonawcę, wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 7 niniejszej SIWZ, potwierdzą ich spełnianie. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7. Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać Wykonawcy. 7.1. Wypełniony formularz oferty. 7.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2. 7.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.5. Oświadczenie Wykonawcy, że reprezentowana przez Niego firma nie jest w stanie upadłości, ani nie otwarto jej likwidacji. 7.6. Informację o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót - załącznik Nr 3 do SIWZ. Do informacji należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (zamawiającego). Roboty w wykazie nie potwierdzone w/w dokumentami nie będą brane pod uwagę przez Zamawiającego. 7.7. Informacje o kwalifikacjach kierownika robót proponowanego do zatrudnienia na budowie w realizacji robót załącznik Nr 4 do SIWZ. Do informacji załączyć kserokopie uprawnień budowlanych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządzie zawodowym architektów, inżynierów budownictwa i urbanistów (Dz. U. z 2001r. Nr 5, poz. 42). 7.8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.9. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia. 7.10. Informacja o zatrudnieniu podwykonawców robót - na formularzu zgodnym z treścią załącznika Nr 5 do SIWZ. 7.11. Harmonogram robót. 7.12. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsstaszica.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.zsstaszica.pila.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Szkół im. Stanisława Staszica Al. Powstańców 18, 64-920 Piła w sekretariacie szkolnym.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.