eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Prace remontowo-budowlane w Miejskim Ośrodku Kultury -32-800 Brzesko ul. Kościuszki 7 -wpisanym do rejestru zabytków pod numerem rejestru A-43/M

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-11

Brzesko: Prace remontowo-budowlane w Miejskim Ośrodku Kultury -32-800 Brzesko ul. Kościuszki 7 -wpisanym do rejestru zabytków pod numerem rejestru A-43/M
Numer ogłoszenia: 24016 - 2009; data zamieszczenia: 11.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Kultury w Brzesku , ul. Kościuszki 7, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 6849660, faks 0-14 6849661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mok.brzesko.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-budowlane w Miejskim Ośrodku Kultury -32-800 Brzesko ul. Kościuszki 7 -wpisanym do rejestru zabytków pod numerem rejestru A-43/M.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr 1 obejmuje remont w Piwnicy Brzeskiej : 1. Okna: - wymiana okien na drewniane z parapetami wewnętrznymi drewnianymi i zewnętrznymi z blachy aluminiowej - szt. 10 2. Drzwi zewnętrzne drewniane ocieplone, jednoskrzydłowe -szt 1 3. Posadzki : - rozebranie posadzek , - założenie izolacji poziomych przeciwwilgociowych i przeciwwodnych, - okładziny schodów z płytek kamionkowych, 4. Malowanie : - gruntowanie powierzchni pionowych, - dwukrotne malowanie farbami , 5. Remont szachtów okiennych : - odbicie tynków wewnętrznych na ścianach, filarach, pilastrach - uzupełnienie tynków wewnętrznych. - dwukrotne malowanie elementów metalowych , - odgruzowanie kominów. 6. Wystrój wnętrz - Załącznik Nr 12 - projekt wystroju 7. Uprzątnięcie miejsca robót po zakończeniu prac. Zadanie Nr 2 obejmuje remont pomieszczeń biurowych na parterze budynku: Gabinet dyrektora: 1. Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych . 2. Cyklinowanie posadzek z deszczułek - mechanicznie. 3. Wymiana listew przyściennych . 4. Lakierowanie posadzek z deszczułek . 5. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną.. Sekretariat : 1. Cyklinowanie posadzek z deszczułek- mechanicznie 2. Wymiana listew przyściennych . 3. Lakierowanie posadzek z deszczułek. 4. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. 5. Malowanie farba olejną stolarki drzwiowej uprzednio malowanej. Pomieszczenie biurowe: 1. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. 2. Malowanie farbą olejną stolarki drzwiowej uprzednio malowanej Uprzątnięcie miejsca robót po w/w zakończeniu prac..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.44.21.10 - Malowanie budynków 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający oceni spełnienie waqrunków na podstawie złożonych przez wykonawcę oferty i dokumentów .Ocena spełnienia warunków na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2)dokumenty stwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia budowlane (w zakresie wymaganym przy realizacji zadania ) lub dysponuje osobą z takimi uprawnieniami 3.aktualne zaświadczenie , że osoba posiadająca uprawnienia budowlane (wymagane w podpunkcie 2 ) jest zarejestrowana w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa., 4. wykazu minimum 3 prac wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat , a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia , z czego choć jedno wykonane było w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków .- załącznik Nr 11. Minimalna wartość robót w wymienionych przez Wykonawcę latach, w wybranym przez niego roku, winna wynosić nie mniej niż 100 tys.zł 5) wypełniony formularz ofertowy załącznik Nr7 6) Oświadczenia w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 7)Oświadczenia w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 8)Oświadczenia uzupełniającego w zależności od statusu prawnego Oferenta w trybie art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 9)Oświadczenie o akceptacji projektu umowy na takich warunkach jak we wzorze umowy stanowiącym załącznik NR 5 SIWZ - załącznik Nr 4 SIWZ. 10) Wykaz części zamówienia , które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom.- załącznik Nr 9 11). Zobowiązanie do udostępnienia potencjału technicznego -Załącznik Nr 10 Jeżeli w kraju pochodzenia lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju , w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mok.brzesko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Kultury 32-800 Brzesko ul. Kościuszki 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.03.2009 godzina 10:15, miejsce: Miejski Ośrodek Kultury 32-800 Brzesko ul. Kościuszki 7 ( sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.