eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów Mazowiecki › Budowa boiska sportowego - wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki - pow. 1408 m2 tj. 32,0 x 44,0 m) o sztucznej nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół w Komorowie ul. Tomaszowska 1, 97-200 Tomaszów Maz., gm. Tomaszów Maz.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Tomaszów Mazowiecki: Budowa boiska sportowego - wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki - pow. 1408 m2 tj. 32,0 x 44,0 m) o sztucznej nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół w Komorowie ul. Tomaszowska 1, 97-200 Tomaszów Maz., gm. Tomaszów Maz.
Numer ogłoszenia: 240166 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tomaszów Mazowiecki , ul. Prezydenta Ignacego Mościckiego 4, 97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie, tel. (044) 724 55 73, faks (044) 723 50 33.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa boiska sportowego - wielofunkcyjnego (do piłki ręcznej, koszykówki i siatkówki - pow. 1408 m2 tj. 32,0 x 44,0 m) o sztucznej nawierzchni poliuretanowej przy Zespole Szkół w Komorowie ul. Tomaszowska 1, 97-200 Tomaszów Maz., gm. Tomaszów Maz..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego z nawierzchnią poliuretanową o wymiarach pola gry 32x44m, ograniczoną obrzeżami oporowymi oraz ogrodzeniem i piłkochwami. Od strony południowej działki znajdować się będzie nawierzchnia utwardzona kostką betonową o pow. 215 m2. Powierzchnia boiska wielofunkcyjnego 1408,00 m2. Na boisku będą pola do gry: piłki ręcznej, piłki koszykowej i siatkowej. W zakres wejdą inne roboty towarzyszące ujęte w kosztorysie nakładczym, dokumentacji oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego nawierzchnia poliuretanowa wykonana o właściwościach i technologii układania określonych w dokumentacji projektowej (załącznik Nr 6 do SIWZ) i SST (załącznik Nr 7 do SIWZ) Technologie układania nawierzchni: Technologia typu NATRYSK - na podbudowie z kruszywa kamiennego instaluje się warstwę przepuszczalną dla wody i warstwę stabilizującą typu ET. Następnie warstwę gr. 10-11 mm z granulatu SBR, następnie warstwę natrysku (mieszanka granulatu EPDM zmieszana z PU) o grubości 2-3mm. Wyposażenie do piłki koszykowej - obręcz uchylna standard i siatka do obręczy - 2 sztuki - tablica do koszykówki epoksydowa o wym. 105 x 180cm - 2 sztuki - mechanizm regulacji wysokości - 2 sztuki - konstrukcja do koszykówki dwusłupowa, stalowa, cynkowana ogniowa, montowana na stałe -2 sztuki Wyposażenie do piłki ręcznej - bramki aluminiowe (3,0x2,0m) mocowane w tulejach - 2 sztuki - siatki do bramek - 2 sztuki Wyposażenie do piłki siatkowej - słupki aluminiowe mocowane w tulejach z regulacją wysokości mocowania siatki i mechanizmem naciągowym wewnątrz profilu - 2 sztuki - siatka całosezonowa - 1 sztuki Powyższe produkty winny posiadać znak bezpieczeństwa B, lub inny równoważny dokument. Ogrodzenie boiska i piłkochwyty - na słupkach stalowych ocynkowanych mocowanych na podmurówce betonowej, wypełnienie z siatki stalowej, wysokość min. 4,0 m. Za bramkami do piłki ręcznej zamontować piłkochwyty o wys. 6,0 m..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.22.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. a) dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie. b) w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania lub w okresie prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, wykonali co najmniej budowę 2 boisk wielofunkcyjnych odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wzór - zał. nr 4 do SIWZ) 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000 PLN. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, póz. 1655 oraz z 2008 roku Nr 171 poz. 1058) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 wg wzoru (zał. nr 2 do siwz) b/ Odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności - (dokument musi być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). c) Wykaz, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobą posiadającą prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej co najmniej w ograniczonym zakresie.(zał. nr 3 do siwz) W celu spełnienia tego warunku należy załączyć kopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenie na czas składania ofert o przynależności do izby samorządu zawodowego. Zamawiający zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał takie osoby. d) Wykaz min. 2 robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem postępowania a jeżeli okres prowadzeni prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy, w tym okresie, polegających na budowie 2 boisk wielofunkcyjnych o powierzchni min. 1200 m2 ceny ofertowej, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie np. referencje i protokoły itp. (wzór - zał. nr 4 do SIWZ) e) kopię aktualnej polisy na dzień składania ofert, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN. Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia z ofertą: f) Dokumenty dotyczące nawierzchni poliuretanowej: 1. Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008, lub aprobata techniczna ITB, lub rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, lub dokument równoważny. 2. Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta. 3. Atest PZH dla oferowanej nawierzchni. 4. Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię. g/ Ofertę sporządzoną na formularzu wg załączonego wzoru (zał. nr 1 do siwz) h) Dowód wniesienia wadium 5000 PLN Pozostałe dokumenty niezbędne do złożenia, ale nie podlegające ocenie: i) kosztorys ofertowy w formie uproszczonej do rozliczenia dofinansowania. Kosztorys sporządzony w następujący sposób : narzuty doliczone do pozycji kosztorysowych. W podsumowaniu kosztorysu uproszczonego winna znaleźć się wartość netto, podatek Vat i wartość brutto. Jednostki obmiarowe i układ działów muszą pozostać bez zmian. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w cz. V siwz lit. b, składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 5 są one zastępowane dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Gwarancja - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ug.tomaszow.maz.bip.cc.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pojk. nr 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Tomaszów Maz. ul. Prez. I. Mościckiego 4 97-200 Tomaszów Maz. pojk. nr 2 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 04.09.2009.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.