eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Interwencyjne porządkowanie terenów stanowiących własność Miasta Poznania niezarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne- rejon Wilda

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-23

Poznań: Interwencyjne porządkowanie terenów stanowiących własność Miasta Poznania niezarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne- rejon Wilda
Numer ogłoszenia: 24015 - 2015; data zamieszczenia: 23.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12089 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Poznań, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 61 8785210, faks 61 878 50 85.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Interwencyjne porządkowanie terenów stanowiących własność Miasta Poznania niezarządzanych przez miejskie jednostki organizacyjne- rejon Wilda.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Realizacja zamówienia będzie polegała na interwencyjnym porządkowaniu powierzchni nieruchomości stanowiących własność Miasta Poznania, w rejonie Wilda. Zamawiający każdorazowo wskazywać będzie nieruchomości wymagające uporządkowania. W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca będzie wykonywał następujące usługi (kod odpadu): 1) Zebranie, załadunek drobnych odpadów komunalnych (20 03 01) 2) Wywóz drobnych odpadów komunalnych 3) Zebranie, załadunek porzuconych sprzętów wielkogabarytowych (20 03 07) 4) Wywóz porzuconych sprzętów wielkogabarytowych 5) Zebranie, załadunek gruzu (17 01 01 bądź 17 01 02 bądź 17 01 03 bądź 17 01 07 - transport odpadu, 20 03 99 - odbiór odpadu) 6) Wywóz gruzu (17 01 01 bądź 17 01 02 bądź 17 01 03 bądź 17 01 07, 20 03 99) 7) Koszenie wysokich traw i chwastów, zebranie (20 02 01) 8) Wywóz wysokich traw i chwastów (20 02 01) 9) Przycinanie gałęzi drzew, zebranie (20 02 01) 10) Wywóz gałęzi drzew (20 02 01) 11) Przycinanie krzewów, zebranie (20 02 01) 12) Wywóz krzewów (20 02 01) 13) Przycinanie żywopłotu, zebranie (20 02 01) 14) Wywóz żywopłotu (20 02 01) 15) Odsłanianie chodnika- zebranie zalegającej ziemi, trawy oraz drobnych odpadów (20 03 03) 16) Wywóz zalegającej ziemi, trawy oraz drobnych odpadów po odsłonięciu chodnika (20 03 03) 17) Odśnieżanie chodnika- usunięcie śniegu wraz z lodem oraz posypanie piaskiem 18) Zgrabienie zalegających liści (20 02 01) 19) Wywóz zalegających liści (20 02 01) 20) Likwidacja dzikich wysypisk - tj. zebranie, przewiezienie i utylizacja odpadów różnorodnych (grunt, gruz, szkło itp.), wygrabienie wyrównanie terenu po usuniętym wysypisku. (200301). Pod pojęciem dzikiego wysypiska należy rozumieć zmieszane odpady różnorodne, nagromadzone w postaci pryzmy, do usunięcia, których niezbędny jest ciężki sprzęt mechaniczny. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia we własnym zakresie, na własny koszt, stanu posiadania wszelkich niezbędnych materiałów, narzędzi i sprzętu, środków transportowych, oraz zatrudnienia osób niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do IWZ. Miejsce wykonania zamówienia: teren miasta Poznania - rejon Wilda..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Usług Komunalnych SAN-EKO Krzysztof Skoczylas, ul. Gołężycka 132, 60-357 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37037,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 39957,00

  • Oferta z najniższą ceną: 39957,00 / Oferta z najwyższą ceną: 39957,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Przedmiotowe zamówienie jest zamówieniem uzupełniającym udzielanym dotychczasowemu wykonawcy. W ramach zamówienia podstawowego prowadzonego przez Urząd Miasta Poznania pod numerem ZOU.271.11.2013.MB w trybie przetargu nieograniczonego przewidziano w ogłoszeniu i SIWZ informację o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego. Wartość zamówienia uzupełniającego stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia. Uzasadnienie prawne: art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.