eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pilchowice › Zakup i dostawa 125 ton węgla kamiennego sortymentu orzech, orzech I lub orzech II typ 31.2, 32.1, 32.2 w 2012 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-25

Pilchowice: Zakup i dostawa 125 ton węgla kamiennego sortymentu orzech, orzech I lub orzech II typ 31.2, 32.1, 32.2 w 2012 roku
Numer ogłoszenia: 24012 - 2012; data zamieszczenia: 25.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pilchowice , ul. Damrota 6, 44-145 Pilchowice, woj. śląskie, tel. 032 2356521, faks 032 2356938.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pilchowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa 125 ton węgla kamiennego sortymentu orzech, orzech I lub orzech II typ 31.2, 32.1, 32.2 w 2012 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są: sukcesywne dostawy węgla kamiennego sortymentu orzech, orzech I lub orzech II typ 31.2, 32.1, 32.2 - o parametrach niegorszych niż: kaloryczność (wartość opałowa) min. - 26000 kJ/kg, zawartość popiołu - max. 9%, zawartość siarki - max. 0,8%, wilgotność - max. 10%. wraz z transportem i rozładunkiem, na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia do budynków: - Urzędu Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 - po byłym Domu Kultury Wilcza ul. Karola Miarki 123 - Ochotniczych Straży Pożarnych Pilchowice ul. Strażaków 3 Wilcza ul. Karola Miarki Żernica ul. Szafranka 7 2. Przewidywane terminy dostaw: od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. (wg zapotrzebowania Zamawiającego, z wyprzedzeniem 5 dni roboczych). 3. Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Z powodu zamawiania przez Zamawiającego ilości mniejszych niż określone w formularzu ofertowym dostawcy nie przysługują żadne roszczenia; 4. Termin oraz wielkość dostaw uzgadniany będzie za pośrednictwem: zamówienia wysłanego, faksem, pocztą elektroniczną lub telefonicznie; 5. Wykonawca zrealizuje dostawę w nieprzekraczalnym terminie 5 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia; 6. Dostawy będą realizowane w uzgodnionych terminach i godzinach w dni robocze (od poniedziałku do piątku) 7. Ilość węgla w SIWZ oraz w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkową. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania końcowej łącznej ilości zamawianego towaru w przypadku zmniejszonych potrzeb grzewczych. 8.Węgiel będzie dostarczany do wskazanych przez Zamawiającego jednostek- transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez towar walorów użytkowych; 9. Do każdej dostawy Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający dostawę, zawierający następujące dane: datę i wielkość dostawy, nazwisko osoby wydającej, miejsce rozładunku, nr rej. samochodu dostawczego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego węgla w terminie 60 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności ziarnistości (granulacji), wartości opałowej oraz zawartości w nim popiołu i wilgoci; 11.Zamawiającemu przysługuje prawo odstąpienia od umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności nie dotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia i innych przewidzianych umową. 12 .Zamówienie będzie realizowane na zasadach i warunkach określonych w SIWZ, i projekcie umowy. 13. Poszczególne partie zamawianego węgla do jednego budynku nie będą przekraczać jednorazowo 10 ton. Ze względów technicznych (dojazdu do zsypu) do budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Żernicy przy ul. Szafranka 7 może wjechać samochód z jednorazową dostawą max. 3 ton. W celu sprawdzenia warunków wjazdu zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej przez Wykonawcę w terenie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.11.12.10 - Węgiel kamienny .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający określa następujące warunki, w jakich przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy: 2.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu: a) działania siły wyższej, tj. wyjątkowego zdarzenia lub okoliczności, b) wystąpienia zdarzeń mających wpływ na realizację przedmiotu umowy zależnych od zamawiającego, 2.2. Zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia przedstawionych w ofercie, gdzie wykonawca proponuje zmianę osób w przypadkach: - gdy osoby te nie będą wywiązywały się z obowiązków wynikających z umowy, - choroby lub innych zdarzeń losowych, - jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od wykonawcy np.: rezygnacji. Zamawiający może żądać od wykonawcy zmiany osób zdolnych do wykonania zamówienia wymienionych w ofercie, jeżeli uzna, że nie wykonuje on swoich obowiązków wynikających z umowy. W przypadku przedmiotowej zmiany, nowe osoby muszą spełniać wymagania określone dla danego specjalisty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.3. Zmiany osób sprawujących nadzór nad realizacją umowy - § 9 załączonego projektu umowy. 3. Zmiana i uzupełnienie umowy może nastąpić jedynie na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pilchowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Pilchowice ul. Damrota 6 44-145 Pilchowice pok. 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.