eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siepraw › Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000 zł na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Siepraw w 2008 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Siepraw: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000 zł na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Siepraw w 2008 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów
Numer ogłoszenia: 240117 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , Siepraw 1, 32-447 Siepraw, woj. małopolskie, tel. 012 2746299, fax. 012 3721806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.siepraw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 2 750 000 zł na finansowanie planowanego deficytu Budżetu Gminy Siepraw w 2008 roku oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu pożyczek i kredytów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest kredyt długoterminowy, o następującej charakterystyce: 1) kwota kredytu 2 750 000,00 PLN (słownie: dwa miliony siedemset pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2) okres kredytowania: od 2008 r, tj. od dnia zawarcia umowy 27.10.2008r do 2012 roku .ostatnia spłata rat kredytu. 3) postawienie kredytu w trzech transzach: pierwsza transza do dyspozycji w następnym dniu po podpisania umowy, tj. 28. 10.2008r. w wysokości 1 500 000,00 zł, druga transza w dniu 24.11.2008r w wysokości 500 000,00 zł i trzecia transza /ostatnia/ w dniu 22.12.2008r w wysokości 750 000,00 zł. 4) spłata kapitału będzie następowała w terminach kwartalnych 5) spłata odsetek będzie następowała w terminach kwartalnych 6) koszt obsługi kredytu (cenę ofertową Co) stanowią: a) prowizja przygotowawcza, b) oprocentowanie kredytu zmienne, według stawki WIBOR 1M plus marża banku 7) Możliwość wcześniej /przed ustalonym terminem/ spłat kredytu bez ponoszenia dodatkowych opłat. 8) Zabezpieczenie kredytu :weksel in blanco przekazany Bankowi wraz z deklaracją wekslową. 3.3 Zamawiający dysponuje niezbędnymi dokumentami umożliwiającymi ubieganie się o kredyt: -Uchwałą Nr XXII/155/08 z dnia 12.08.2008r Rady Gminy Siepraw w sprawie zaciągnięcia kredytu długoterminowego - Pozytywną opinią Regionalnej Izby Obrachunkowej w Krakowie z dnia 11.09.2008r w sprawie możliwości spłaty długoterminowego kredytu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych . 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na skutek okoliczności określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655). 4) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W przypadku złożenia ofert przez podmioty występujące wspólnie Zamawiający dopuszcza następujący sposób spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1) w odniesieniu do wymogu dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (każdy z Wykonawców musi spełniać ten warunek), 2) w odniesieniu do wymogu dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i oświadczenia (łączny potencjał niezbędnej wiedzy i doświadczenia), 3) w odniesieniu do wymogu dotyczącego dysponowania potencjałem technicznym niezbędnym do wykonywania zamówienia (łączny potencjał techniczny Wykonawcy), 4) w odniesieniu do wymogu dotyczącego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia (lączny potencjał kadrowy Wykonawców), 5) w odniesieniu do wymogu dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawców). 6) Każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ma obowiązek dołączyć do składanej oferty dokumenty wymagane. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule (spełnia - nie spełnia) w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt 9 do SIWZ. Dokumenty dołączone do oferty winny być podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta przetargowa winna być sporządzona na formularzu oferty - załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji. Do oferty winny być załączone następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykluczeniu z postępowania w trybie art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiącym - załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . c) zezwolenie komisji nadzoru bankowego lub inny dokument upoważniający do wykonywania czynności bankowych d) harmonogram spłat rat kredytu i wysokość odsetek. Dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę . Podmioty działające wspólnie mogą ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ustawy. Podmioty te zobowiązane są do ustalenia Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy. Pisemne pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Wszystkie podmioty występujące wspólnie muszą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz udokumentować w ofercie ich spełnienie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.siepraw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ) można uzyskać bezpłatnie osobiście w Urzędzie Gminy Siepraw lub na pisemny wniosek przesłany faksem na adres tego Urzędu..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 10:00, miejsce: Otwarcie ofert nastąpi bezpośrednio po upływie terminu do ich składania tj. dnia 10.10.2008r o godzinie 10:30 w Urzędzie Gminy Siepraw - sala obrad nr 16..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.