eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Warszawa: Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25
Numer ogłoszenia: 240082 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie , ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5902322, 5902321, faks 022 5902730, 5902600.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termorenowacja budynku II Oddziału ZUS w Warszawie ul. Podskarbińska 25.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku 5 kondygnacyjnym typu LIPSK, o kubaturze 27.490 m3, o wysokości - max. 20,40 m nad terenem, wymiary zewnętrzne - 13,70 m x 95,30 m (po dociepleniu). Zakres robót do wykonania: 1) wymiana ścian osłonowych zawierających azbest na ściany nowo zaprojektowane bez azbestu przy użyciu płyt warstwowych na nowej stalowej konstrukcji, 2) wymiana stolarki okiennej, 3) docieplenie stropodachu z wymianą klap dymowych, wykonanie centralki p.poż. i instalacji łączącej klapy z główną centralką p.poż., 4) wymiana instalacji c.o. z grzejnikami i wymiana węzła c.o., 5) dostawa i montaż platformy hydraulicznej pionowego podnoszenia z poziomu chodnika na wysokość 1,80 m dla osób niepełnosprawnych. Wykonanie zadaszenia i obudowy oraz instalacji elektrycznej, podłączenie i uruchomienie platformy. 6) wykonanie wykończeniowych robót wewnętrznych: a) wykonanie posadzek w całym obiekcie, b) wymiana glazury w łazienkach, c) uzupełnienie instalacji elektrycznej i strukturalnej, d) wykonanie sali obsługi interesantów w pełnym zakresie (klimatyzacja, instalacja elektryczna, wyposażenie), e) malowanie ścian. Roboty powyższe należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną. Prace polegające na usuwaniu wyrobów zawierających azbest mogą być wykonywane wyłącznie przez firmę posiadającą decyzję Prezydenta m.st. Warszawy zezwalającą na transport i usuwanie odpadów zawierających azbest zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. 39 poz. 251 z 2007 r. - jednolity tekst), wydaną dla Wykonawcy lub Podwykonawcy, z terminem ważności obejmującym cały okres realizacji robót. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do Zaproszenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.26.14.10 - Izolowanie dachu 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.31.31.00 - Instalowanie wind 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 18.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: wadium - 30.600,00 zł. Wadium winno być wnoszone na etapie składania ofert po otrzymaniu przez Wykonawcę zaproszenia do składania ofert

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: § 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: a) Doświadczenie zawodowe przedstawiające się wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: 1. wykonanie wymiany ścian osłonowych na nowe w budynku o kubaturze min. 10.000 m3 o konstrukcji typu LIPSK lub o podobnej konstrukcji tj. budynku wielokondygnacyjnym o konstrukcji szkieletowej lub budynku wielokondygnacyjnym o układzie nośnym poprzecznym. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). 2. wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami w budynku biurowym lub innych budynkach o podobnym układzie pomieszczeń, o kubaturze min. 10.000 m3. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy) b) Wykonawca musi dysponować osobami uprawnionymi do kierowania robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia wymagane na podstawie art.12 ustawy - Prawo Budowlane, specjalizacja zgodna z określeniem wynikającym z art. 14 w.w. ustawy i zarejestrowanymi w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa (min. po jednej osobie danej specjalizacji) lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób posiadających uprawnienia: 1. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi 2. do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych bez ograniczeń uprawniających do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym, takim jak: sieci i instalacje cieplne, z doborem właściwych urządzeń w projekcie budowlanym oraz ich instalowaniem w procesie budowy lub remontu 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Sytuacja ekonomiczna i finansowa Wykonawcy potwierdzona posiadaniem polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. § 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu. Zamawiający sprawdzi treść tych dokumentów na zasadzie: spełnia lub nie spełnia oraz oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Za każdą robotę budowlaną (spełniającą wymogi postawione przez Zamawiającego) przedstawioną w Wykazie robót i potwierdzoną referencjami Wykonawca otrzyma jeden punkt. Zamawiający zaprosi do złożenia oferty maksimum 6 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu oraz otrzymali w kolejności najwyższą ilość punktów. W przypadku otrzymania takiej samej, najwyższej w kolejności sumy punktów przez więcej niż 6 Wykonawców (np. na 6 miejscu 2 Wykonawców uzyska taką samą sumę punktów) zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich tych Wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: § 1. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych. § 2. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą złożyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi złożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. b) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. c) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminem składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca musi złożyć: a) wykaz - wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robót stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: 1) wykonanie wymiany ścian osłonowych na nowe w budynku o kubaturze min. 10.000 m3 o konstrukcji typu LIPSK lub o podobnej konstrukcji tj. budynku wielokondygnacyjnym o konstrukcji szkieletowej lub budynku wielokondygnacyjnym o układzie nośnym poprzecznym. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). 2) wykonanie instalacji c.o. z grzejnikami w budynku biurowym lub innych budynkach o podobnym układzie pomieszczeń, o kubaturze min. 10.000 m3. Zamawiający wymaga wykazaniem się wykonaniem min. jednego zamówienia (przez co rozumie się, że musi wynikać z jednostkowej umowy). Do wykazu Wykonawca musi dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty muszą być wystawione przez zamawiającego/odbiorcę robót. b) wykaz osób pełniających funkcje kierownika robót zg. z warunkiem udziału w postępowaniu określonym w § 1 ust. 2 pkt. b. W przypadku gdy osoby, które będą wykonywać zamówienie udostępni inny podmiot należy dodatkowo przedstawić pisemne zobowiązanie powyższego podmiotu do udostępnienia osób wskazanych w wykazie. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień i aktualny dokument rejestracji w Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi złożyć polise, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 200.000,00 zł. § 3. 1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 2 ust. 1 : 1) lit. a, b, c, e - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 2) lit.d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 lit. a i c oraz ust. 2, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa dokument w ust. 1. pkt. 1 lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis ust. 2 stosuje się odpowiednio. § 4 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawcy występujący wspólnie muszą złożyć: - pełnomocnictwo do reprezentacji podmiotów występujących wspólnie, - każdy z uczestników wchodzący w skład podmiotu wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia musi załączyć dokumenty wymienione w § 1 i § 2 ust. 1. Pozostałe dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie, o którym mowa w § 1: w zakresie spełniania wymagań określonych w art.22 ust. 1 pkt. 1 i 4 - składa każdy odrębnie, natomiast w zakresie określonym w art. 22 ust.1 pkt. 2 i 3 - wszyscy łącznie. Wszystkie dokumenty Wykonawców mogących wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia muszą wchodzić w skład danego wniosku i być złożone łącznie. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, taki Wykonawca będzie zobowiązany przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego do złożenia Zamawiającemu umowy regulującej współpracę tych wykonawców. § 5. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wzór formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy, wykaz robót, wykaz osób pełniających funkcje kierownika robót dostępny jest w siedzibie Zamawiającego lub można otrzymać faksem albo drogą elektroniczną pod adresem konopkoa@zus.pl. Wniosek, dokumenty, wykazy i oświadczenia muszą być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim. W przypadku załączenia dokumentu w języku obcym należy dołączyć tłumaczenie na język polski poświadczone przez Wykonawcę. Złożone przez Wykonawcę wraz z wnioskiem dokumenty, wykazy i oświadczenia muszą być podpisane i opatrzone imienną pieczątką przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub przez pełnomocnika wyznaczonego przez osobę upoważnioną. W takiej sytuacji pełnomocnictwo musi być dołączone do wniosku..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 6.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZUS II Oddział w Warszawie, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych, ul. Podskarbińska 25, pok.321, 03-829 Warszawa.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2009 godzina 10:00, miejsce: ZUS II Oddział w Warszawie Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych ul. Podskarbińska 25, pok.321, 03-829 Warszawa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.