eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuszyn › Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Tuszyn: Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 240077 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuszyn , ul. Piotrkowska 2/4, 95-080 Tuszyn, woj. łódzkie, tel. 042 6143325, fax. 042 6143069.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu do przewozu osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest : zakup i dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu 26 - 28 osób niepełnosprawnych + miejsce na wózek inwalidzki po demontażu odpowiedniej ilości siedzeń CPV - 34121000-1 Autobusy i autokary 2. Oferowany autobus winien być zbudowany i wyposażony w taki sposób, aby spełniał wymogi Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003r. Nr 32 z późn. zm. ) oraz był zgodny z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o Ruchu Drogowym ( tekst jednolity Dz. U. z 2005r. Nr 108, poz. 908 z poźn. zm. ). 3. Autoryzowane stacje obsługi dla zakupionego autobusu powinny znajdować się w promieniu nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego. 4.1 Zamawiający wymaga, aby w/w autobus charakteryzował się poniższymi parametrami, cechami i wyposażeniem: a/ parametry ogólne: - autobus fabrycznie nowy, rok produkcji 2008, - pojemność autobusu: 26 - 28 miejsc siedzących + miejsce na wózek inwalidzki po łatwym demontażu odpowiedniej ilości siedzeń + kierowca, - długość autobusu 7 - 8 m - przystosowany do przewozu uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b/ konstrukcja i materiały eksploatacyjne: - oleje, płyny technologiczne, materiały i części dostępne w sprzedaży na terenie polski, - konstrukcja z zabezpieczeniem antykorozyjnym c/ karoseria: - poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów odpornych na korozję ( aluminium, tworzywo sztuczne ), - kolorystyka nadwozia - do uzgodnienia z Zamawiającym, - szyby boczne przesuwne w górnej części, - ściany i dach izolowane cieplnie d/ przedział pasażerski: - wentylacja przez okna uchylne + wywietrznik(i) dachowy, - ogrzewanie wnętrza wodne, niezależne, - radio z odtwarzaczem CD z nagłośnieniem i mikrofonem, - centralne oświetlenie wnętrza, - podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej pokryta wykładziną antypoślizgową, łatwą do sprzątania oraz mycia, - zasłonki okienne, - niezbędne poręcze, uchwyty i barierki, - poszycie przestrzeni pasażerskiej - sufit tapicerowany, - siedzenia pasażerskie - wysokie sztywne, tapicerowane z materiału odpornego na rozdarcie, zabrudzenia i wycieranie, z podłokietnikiem od strony przejścia, - trzypunktowe pasy bezpieczeństwa na wszystkie siedzenia pasażerskie. - przystosowanie autobusu do przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim z niezbędnym osprzętem, - bagażnik podpodłogowy oraz półki na bagaż podręczny z zabezpieczeniem bagażu podczas transportu, e/ kabina kierowcy: - typu otwartego - za kierowcą ścianka - fotel kierowcy tapicerowany na zawieszeniu pneumatycznym z trzypunktowym pasem bezpieczeństwa, - deska rozdzielcza wyposażona w tachograf elektroniczny - lusterka zewnętrzne podgrzewane elektrycznie, f/ drzwi: - ilość - 2 - przednie sterowane elektrycznie z miejsca kierowcy - tylne otwierane ręcznie z automatyczną blokadą w czasie jazdy g/ silnik i skrzynia biegów, układ kierowniczy: - zapłon samoczynny, paliwo - olej napędowy - spełniający normę EURO 4, - moc min. 145 KM - skrzynia biegów - manualna 5-cio lub 6-cio biegowa + bieg wsteczny, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, h/ układ hamulcowy: - z systemem ABS + retarder, i/ koła: - ogumienie bezdętkowe ( wielosezonowe ) + komplet kołpaków, j/ pozostałe wyposażenie i urządzenia: - immobiliser + autoalarm ( akceptowany przez Zakłady Ubezpieczeniowe ) , - apteczka, trójkąt ostrzegawczy, koło zapasowe, dwie gaśnice - instrukcja obsługi oraz napraw w języku polskim - najazdowe szyny dla niepełnosprawnych na wózku inwalidzkim - zestaw kluczy + podnośnik k/ wymagania gwarancyjne ( załącznik Nr 6 ) : - gwarancja na cały autobus minimum 24 miesiące bez limitu kilometrów - na lakier - minimum 2 lata - perforacja nadwozia - minimum 3 lata.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 5 000 PLN

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1 Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowanie należytego wykonania przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych 2) ubezpieczenie Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy należy złożyć : 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3) Aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć : 1). Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu., a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch dostaw odpowiadających przedmiotowi niniejszego zamówienia tj. dostaw autobusów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) . Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 1) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. B. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków jakościowych. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunków jakościowych należy złożyć: 1) Dokumenty homologacyjne dotyczące pojazdu umożliwiające rejestrację,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tuszyn.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Tuszyn 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 ( pok. Nr 5,6).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2008 godzina 11:30, miejsce: Gmina Tuszyn 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska 2/4 ( sekretariat - pok. 1 ).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.