eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciecierzyn › Usługi monitoringu i ochrony Centralnej Zrzutni Akt II (ul. Do Dysa 5) Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-02-03

Ciecierzyn: Usługi monitoringu i ochrony Centralnej Zrzutni Akt II (ul. Do Dysa 5) Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa
Numer ogłoszenia: 24004 - 2015; data zamieszczenia: 03.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Lubelski Oddział Regionalny, Elizówka 65A, 21-003 Ciecierzyn, woj. lubelskie, tel. 081 7568810, faks 081 7563941.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna - agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi monitoringu i ochrony Centralnej Zrzutni Akt II (ul. Do Dysa 5) Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest monitoring poprzez system alarmowy sygnalizujący włamanie oraz pożar, obiektu Lubelskiego Oddziału Regionalnego ARiMR Centralnej Zrzutni Akt II (ul. Do Dysa 5 w Lublinie), interwencja fizyczna w sytuacji otrzymania sygnału alarmowego. 2. Monitoring oraz ewentualna interwencja fizyczna ma się rozpocząć od dnia podpisania umowy i trwać do 04.08.2015 r. W przypadku nie uruchomienia monitoringu do godziny 15:30 w dniu podpisania umowy Wykonawca zapewni w ramach wynagrodzenia miesięcznego ochronę fizyczną obiektów do chwili uruchomienia monitoringu. 3. Zamówienie obejmuje w szczególności: 3.1. Zapewnienie łączności (urządzenia łącznościowe, tor transmisji oraz sama transmisja danych) lokalnego systemu sygnalizacji włamania oraz pożaru; 3.2. Zapewnienie obsługi wraz z monitoringiem technicznym i ochronnym istniejących instalacji; 3.3. Zapewnienie możliwości dostępu do danych obiektu monitorowanego poprzez stronę WWW; 3.4. Świadczenie usług w zakresie podejmowania czynności ochronnych przez grupy interwencyjne w sytuacji odebrania sygnału alarmowego. 4. Wymagania techniczne, jakie spełnia system alarmowy zainstalowany u Zamawiającego: 4.1. Samoczynne dozorowanie linii wejściowych; 4.2. Precyzyjne lokalizowanie miejsca powstania alarmu; 4.3. Możliwość oceny stanu technicznego urządzeń; 4.4. Sterowanie systemami alarmowymi za pomocą panelu (szyfratora) znajdującego się w lokalu. 5. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać stacja monitorująca (u Wykonawcy): 5.1. Automatyczne wyświetlanie zgłoszeń z systemów alarmowych; 5.2. Kontrola testów wysyłanych z obiektów, w przypadku opóźnień generowania zgłoszenia; 5.3. Możliwość generowania raportów poszczególnych systemów alarmowych (data, godzina wystąpienia alarmu włamaniowego i technicznego; data, godzina aktywacji/dezaktywacji systemu wraz z danymi użytkownika); 5.4. Bieżący podgląd stanu systemów alarmowych; 5.5. Gromadzenie i przechowywanie danych. 6. Wymagania techniczne, jakie musi spełniać strona dostępowa WWW udostępniona przez Wykonawcę. Strona musi posiadać informacje o: 6.1. Sygnałach z obiektu monitorowanego (alarm włamaniowy, alarm techniczny, uzbrojenie/rozbrojenie, alarm napadowy) z informacją o dacie i godzinie danego zdarzenia; 6.2. Obsłudze danego zdarzenia przez pracownika firmy monitorującej; 6.3. Czynnościach związanych z naprawami bieżącymi systemu oraz czynnościach konserwacyjnych wykonanych w danym obiekcie; 6.4. Aktualnej liście osób upoważnionych do kontaktu z firmą monitorującą; 6.5. Płatnościach. 7. Tor transmisji pomiędzy systemami alarmowymi a stacjami monitorującymi zapewnia Wykonawca. Wykonawca zapewnia łączność, przy czym centralka w obiekcie Zamawiającego musi zostać wyposażona w nadajnik sygnału. W przypadku korzystania z łączności GSM, karty SIM muszą być aktywowane na Wykonawcę. Wszelkie koszty oferowanej usługi monitoringu zawierającej opłaty telekomunikacyjne pokrywa Wykonawca. 8. Usługa monitorowania chronionego obiektu polegać ma na reagowaniu na zgłoszenia alarmowe i techniczne w sposób opisany poniżej: a) W czasie godzin pracy Zamawiającego (tj. od godz. 7:30 do godz. 15:30; przy dwuzmianowym trybie pracy 6:00-22:00) po uruchomieniu się alarmu dyspozytor telefonuje pod wskazany przez Zamawiającego numer w Karcie Uruchomienia Monitoringu (Załącznik nr 1 do Umowy), sprawdza przyczynę i okoliczności zgłoszenia alarmowego i w zależności od wyniku rozmowy podejmuje lub nie działania interwencyjne; b) Po godzinach pracy Zamawiającego po uruchomieniu się alarmu dyspozytor podejmuje działania interwencyjne, które polegają na: -wysłaniu grupy interwencyjnej do obiektu, w którym uruchomił się alarm; -wizji lokalnej obiektu przez grupę interwencyjną; -zabezpieczenia obiektu i jednoczesnym poinformowaniu osoby wskazanej przez Zamawiającego o zaistniałej sytuacji; -fizycznej ochronie obiektu przez 60 minut od momentu poinformowania ww. osoby. 8.1. Czas reakcji grupy interwencyjnej (dojazd do chronionego obiektu, podjęcie działań ochronnych i zabezpieczających) po zgłoszeniu alarmu nie może być dłuższy niż 15 minut w godzinach 6:00-22:00 i 10 minut w godzinach 22:00-6:00. 8.2. Wykonawca jest każdorazowo zobowiązany do wysłania grupy interwencyjnej w przypadku uruchomienia się alarmu w obiektach Zamawiającego w godzinach pomiędzy 15:30-07:30 i przez całą dobę w dni wolne od pracy, za wyjątkiem gdy uzyska telefoniczną zgodę od Zamawiającego na nie wysyłanie grupy. 8.3. Przez fałszywy alarm rozumie się uruchomienie systemu alarmowego z winy pracowników Zamawiającego powodujące działanie interwencyjne (np. brak rozbrojenia systemu alarmowego przy otwieraniu, pozostawienie otwartego okna itp.). Fałszywy alarm może jedynie wystąpić w dni wolne od pracy oraz każdego dnia pomiędzy godz. 15:30 - 07:30. Koszt jednego działania interwencyjnego w miesiącu w wyniku fałszywego alarmu jest wliczony w opłatę miesięczną za usługę monitoringu, w takim wypadku Wykonawcy nie przysługuje dodatkowa opłata. 8.4. Wymagane przeglądy konserwacyjne systemu muszą być wykonywane co najmniej raz na kwartał na koszt Wykonawcy. 9. Urządzenia zainstalowane przez Wykonawcę winny tworzyć jednolity system z urządzeniami będącymi obecnie własnością Zamawiającego. 10. Inne zobowiązania Wykonawcy: 10.1. Przestrzeganie przepisów p. pożarowych i bhp podczas wykonywania prac. 10.2. Odpowiedzialność materialna za szkody powstałe w budynku i jego składnikach ruchomych podczas wykonywania prac. 10.3. Utrzymywanie stałego kontaktu ze wskazanym przez Zamawiającego przedstawicielem w sposób wzajemnie uzgodniony, w tym zgłaszanie wszelkich uszkodzeń i awarii stwierdzonych podczas prac. 11. Dokładne postanowienia regulujące realizację przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 5 do zaproszenia do negocjacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu 79.71.40.00 - Usługi w zakresie nadzoru 35.12.00.00 - Systemy i urządzenia nadzoru i bezpieczeństwa 50.33.32.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury radiotelefonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Altest Systemy Zabezpieczeń Cezary Pojmaj z Lublina, ul. Ochotnicza 10, 20-012 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 1000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    IPostępowanie prowadzone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907 - ze zm.) jak również w rozumieniu art. 142 ust. 1 Ustawy Pzp. Udzielenie dotychczasowemu wykonawcy usług zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia, a zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego i zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. W związku z wynajęciem obiektu pod nową Centralną Zrzutnię Akt II (ul. Do Dysa 5, Lublin) zachodzi konieczność świadczenia usługi monitoringu i ochrony. Usługę tą powierzy się obecnemu wykonawcy firmie Altest Systemy Zabezpieczeń z Lublina wybranemu w drodze przetargu nieograniczonego BOR03-2610-5/AP/2012. Z Wykonawcą Altest Systemy Zabezpieczeń z Lublina została podpisana w dniu 27 lipca 2012 r. umowa nr U/R03/2610/000005/12 (11/OR03/2012/2610) na świadczenie usług monitoringu i ochrony Centralnej Zrzutni Akt II (ul. Do Dysa 5) Lubelskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa wraz z utrzymaniem SSWiN. Umowa ta została zawarta w wyniku przeprowadzenia postępowania o zamówienie publiczne w trybie przetargu nieograniczonego, w którym to Zamawiający przewidział zamówienia uzupełniające.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.