eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługa składu komputerowego oraz druku Dzienników Urzędowych Województwa Wielkopolskiego wraz ze skorowidzem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Poznań: Usługa składu komputerowego oraz druku Dzienników Urzędowych Województwa Wielkopolskiego wraz ze skorowidzem
Numer ogłoszenia: 240024 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541722, 8541888, faks 061 8541500.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zoa.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: GOSPODARSTWO POMOCNICZE.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa składu komputerowego oraz druku Dzienników Urzędowych Województwa Wielkopolskiego wraz ze skorowidzem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest skład komputerowy i druk Dzienników Urzędowych Województwa Wielkopolskiego wraz ze skorowidzem oraz z ich wysyłką do odbiorców lub dostawą do siedziby Zakładu Obsługi Administracji WUW w Poznaniu w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. Przedmiotowa usługa obejmuje szacunkowe wydrukowanie około 250 numerów w nakładzie 60 egzemplarzy - łącznie 15.000 egzemplarzy o średniej objętości 100 stron czyli około 1.500.000 stron, Wykonawca powinien uwzględnić w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ- formularz ofertowy, w tabeli szczegółowe rozliczenie . Usługa obejmuje również skład komputerowy około 250 numerów o średniej objętości 100 stron - łącznie 25.000 stron, Wykonawca powinien uwzględnić w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ- formularz ofertowy. Wszelkie koszty zszycia (ewentualnej oprawy) dzienników w zależności od ich objętości, Wykonawca powinien uwzględnić w załączniku Nr 1 do niniejszej SIWZ - formularz ofertowy, w tabela szczegółowe rozliczenie. W skład usługi wchodzi również wysyłka wydrukowanych egzemplarzy do odbiorców i Zamawiającego Jeden egzemplarz Dziennika Urzędowego składa się maksymalnie z 250 stron , średnia liczba stron to około 100. Zamawiający może jednostronnie zwiększyć lub zmniejszyć nakład danego numeru dziennika na podstawie żądania złożonego najpóźniej przy wdrażaniu danego numeru do druku, zwiększenie lub zmniejszenie nakładu do druku nie ma wpływu na zaproponowaną cenę. Wykonawca wykona druk czarno - biały na papierze o gramaturze 80 g/m2 . Dziennik Urzędowy musi być wykonany zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 14 kwietnia 2008 r. w sprawie określenia wzoru graficznego pierwszej i ostatniej strony dzienników urzędowych oraz wzoru okładek i strony tytułowej załączników do dzienników urzędowych (Dz. U. z 2008 r. Nr 66 poz. 405), z podanym opisem przedmiotu zamówienia oraz materiałami merytorycznymi dostarczanymi każdorazowo Wykonawcy przez Zamawiającego na nośnikach danych elektronicznych lub pocztą elektroniczną lub w formie papierowej..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.21.11.00 - Dzienniki urzędowe 79.82.20.00 - Usługi składu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzają spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawcy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp, Zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 4. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 2 SIWZ (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa. Podmioty składające ofertę wspólną (konsorcjum, spółka cywilna) zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt 1 (załącznik Nr 2 do SIWZ część B), oraz wymieniony w pkt 2, odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl dział przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Aleja Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, w pok. 018 - bud. B lub za pobraniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zakładu Obsługi Administracji WUW Al. Niepodległości 16/18 Poznań pok. 003 - bud B.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.