Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Szczecin: Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej w Szczecinie wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na część I - prawobrzeże Szczecina
Numer ogłoszenia: 239 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego, ul. Klonowica 5, 71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4800444,4800434, faks 91 4393003, 4800453.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej w Szczecinie wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na część I - prawobrzeże Szczecina.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na Prawobrzeżu: a) utrzymanie stałej czystości 8 pętli (przystanki końcowe) autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych o łącznej powierzchni 36 179,12 m2, w tym tereny zielone (trawniki) o powierzchni 11 775,06 m2 oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 26 sztuk, b) utrzymanie stałej czystości 225 przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 215 sztuk zgodnie z podziałem z n/w STREFY: STREFA A - sprzątanie 30 przystanków o łącznej powierzchni 5170 m2, z częstotliwością 2 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 38 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 4:00 - 8:00 oraz 14:00 - 18:00, STREFA B - sprzątanie 59 przystanków o łącznej powierzchni 7667 m2, z częstotliwością 1 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 59 sztuki, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 8:00 STREFA C - sprzątanie 52 przystanków o łącznej powierzchni 4163 m2, z częstotliwością 3 x w tygodniu oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 49 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. poniedziałki, środy i soboty w godz. 02:00 - 10:00 STREFA D - sprzątanie 84 przystanków o łącznej powierzchni 4456 m2, z częstotliwością 1 x w tygodniu (piątek) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 69 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00 c) interwencyjne oczyszczanie przystanków i opróżnianie koszy (poza ustalonym harmonogramem oraz przystanki nie ujęte w załącznikach). Zlecenia będą przekazywane przez Zamawiającego i będą określały miejsce, zakres podany w m2 lub sztukach. Czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 3 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia. d) za interwencyjne opróżnienie kosza uważa się opróżnienie kosza z wszelkich nieczystości oraz oczyszczenie terenu w promieniu jednego metra wokół kosza. Zakres zamówienia obejmuje utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na lewobrzeżu Szczecina: a) utrzymanie stałej czystości 13 pętli (przystanki końcowe) autobusowych, tramwajowych i autobusowo - tramwajowych o łącznej powierzchni 48 298,62 m2, w tym tereny zielone (trawniki) o powierzchni 20 909,88 m2 oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 46 sztuk, b) utrzymanie stałej czystości 584 przystanków autobusowych i tramwajowych oraz opróżnianie i serwisowanie koszy przystankowych w ilości 593 sztuki zgodnie z podziałem z n/w STREFY: STREFA A - sprzątanie 94 przystanków o łącznej powierzchni 30035 m2, z częstotliwością 2 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 132 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 4:00 - 8:00 oraz 14:00 - 18:00, STREFA B - sprzątanie 179 przystanków o łącznej powierzchni 32225 m2, z częstotliwością 1 x dziennie oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 179 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 00:00 - 8:00 STREFA C - sprzątanie 21 przystanków o łącznej powierzchni 2523 m2, z częstotliwością 1 x dziennie (w dni robocze od poniedziałku do piątku) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 21 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00, STREFA D - sprzątanie 198 przystanków o łącznej powierzchni 24097 m2, z częstotliwością 3 x w tygodniu oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 178 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. poniedziałki, środy i soboty w godz. 00:00 - 10:00 STREFA E - sprzątanie 92 przystanków o łącznej powierzchni 8055 m2, z częstotliwością 1 x w tygodniu (piątek) oraz opróżnianie i serwisowanie usytuowanych na nich koszy przystankowych w ilości 83 sztuk, zgodnie z cyklem oczyszczania przystanków tj. w godz. 02:00 - 10:00 c) interwencyjne oczyszczanie przystanków i opróżnianie koszy (poza ustalonym harmonogramem oraz przystanki nie ujęte w załącznikach). Zlecenia będą przekazywane przez Zamawiającego i będą określały miejsce, zakres podany w m2 lub sztukach. Czas realizacji zlecenia nie może być dłuższy niż 3 godziny od chwili przyjęcia zgłoszenia. d) za interwencyjne opróżnienie kosza uważa się opróżnienie kosza z wszelkich nieczystości oraz oczyszczenie terenu w promieniu jednego metra wokół kosza..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej w Szczecinie wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na prawobrzeżu Szczecina
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWA ROMUS ROMAN SZCZĘCHUŁA
- ROMUS Firma Usługowa Roman Szczęchuła, ul. Łokietka 22, 70-255 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 86851,86 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75600,00
Oferta z najniższą ceną: 75600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 75600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Utrzymanie w czystości pętli autobusowych, tramwajowych i przystanków komunikacji miejskiej wraz z opróżnianiem i serwisowaniem koszy przystankowych na lewobrzeżu Szczecina
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- USŁUGI PORZĄDKOWE Eugeniusz Fabiszewski, ul. Pocztowa 19/10, 70-361 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 151018,53 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 136500,00
Oferta z najniższą ceną: 136500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 136500,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Ze względu na wyjątkową sytuację, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów, gdyż czas trwania umów na utrzymanie w czystości pętli i przystanków komunikacji miejskiej wraz z serwisowaniem i opróżnianiem koszy przystankowych kończy się w dniu 31.12.2014 r. Zamawiający dwukrotne unieważniał postępowanie dot. ww. zadania na 2015 rok a zachodzi konieczność zachowania ciągłości umów i zadań statutowych Zamawiającego w szczególności w okresie zimowym, który jest szczególnie wymagający.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Wymiana membrany z hydroizolacją na dachu budynku przy ul. Krasińskiego 46 w Szczecinie
- Zakup analizatora TOC z osprzętem do badania ogólnego węgla organicznego w wodzie
- Wykonanie remontów dachów wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na trzy części
- Montaż dachowego systemu paneli solarnych w Domu Pracy Twórczej przy ul. Komandorskiej 5 w Świnoujściu
- Przeprowadzenie badania w postaci wywiadów pogłębionych IDI z przedstawicielami RIF-ów oraz Urzędów Marszałkowskich w celu oceny funkcjonowania i zarządzania zasobami RIF oraz perspektywa ich rozwoju.
- Dostawa drobnego sprzętu medycznego i innych artykułów medycznych jednorazowego użytku dla SPSZOZ "Zdroje" w pakietach
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA SPRZĄTANIA I UTRZYMANIA CZYSTOŚCI POMIESZCZEŃ, CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH, TERENU POSESJI ORAZ ODŚNIEŻANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELONYCH SĄDU REJONOWEGO W PRZASNYSZU
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Siekierczyn
- Świadczenie usług w zakresie kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów .
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Kompleksowe usługi sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymanie czystości na przylegającym do budynku terenie zewnętrznym
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 05 03
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.