Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Zawiercie: Wykonanie chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym.
Numer ogłoszenia: 239991 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax. 032 6710773.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.pzd.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm, krawężników i obrzeży betonowych a także regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych, w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie gmin Zawiercie, Poręba i Łazy o całkowitym zakresie 1.373 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VII SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ) - oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ) - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) - oświadczenie oferenta dot. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (wg wzoru stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu zamówienia /przedłożyć kopię uprawnień/ wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ) - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ; - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ) W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą -za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.pzd.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie - Sekretariat pok. 302 /III-piętro/.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie chodnika w ciągu DP 1730 S ul. Pomrożycka w Pomrożycacch gmina Zawiercie w ilości 182 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 8 cm szarej i kolorowej, wraz z wykonaniem podbudowy i ułożeniem krawężników i obrzeży betonowych, a także przebudowy wpustu ulicznego i montażu 1 szt. studzienki ściekowej ulicznej O 500 mm z osadnikiem w ciągu drogi powiatowej Nr 1730 S ul. Pomrożycka w miejscowości Pomrożyce gmina Zawiercie - powiat zawierciański w ilości 182 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie chodnika w ciągu DP 1728 S ul. Chopina w miejscowości Poręba w ilości 591 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na rozebraniu starej nawierzchni chodnika z mas mineralno - bitumicznych i ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm szarej i kolorowej, wraz z wykonaniem nowej podbudowy i ułożeniem krawężników i obrzeży betonowych, a także regulacji włazów kanałowych i elementów wodociągowych w ciągu drogi powiatowej Nr 1728 S ul. Chopina w miejscowości Poręba - powiat zawierciański w ilości 591 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie chodnika w ciągu DP 1732 S w miejscowości Wysoka gmina Łazy w ilości 600 m2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm szarej i kolorowej, wraz z wykonaniem nowej podbudowy i ułożeniu krawężników i obrzeży betonowych, a także regulacji elementów wodociągowych w ciągu drogi powiatowej Nr 1732 S w miejscowości Wysoka gmina Łazy - powiat zawierciański w ilości 600 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Bieżące utrzymanie dróg powiatowych i wojewódzkich zlokalizowanych na terenie powiatu zawierciańskiego .
- Remont wiaduktu w ciągu DP 1783S nad linią kolejową nr 4 w miejscowości Zawada Pilicka
- "Dostawa serwera wraz z oprogramowaniem na potrzeby Gminnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartografii w Urzędzie Miejskim w Zawierciu."
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Usługa serwisu i naprawy urządzeń endoskopowych
- Sukcesywna dostawa owoców i warzyw dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu w III kwartale 2024 r. - 3 części.
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dróg gminnych w Chojnowie: ul. Reymonta i ul. Ogrodowa (część 1),oraz ul. Konarskiego i ul. Królowej Jadwigi (część 2)
- Przebudowa drogi w miejscowości Tarnówka Wiesiołowska
- WYMIANA NAWIERZCHNI DROGOWEJ NA TERENIE SZPITALA
- Modernizacja infrastruktury drogowej na obszarze gminy Żukowice
- "Przebudowa drogi Mokobody-Kolonia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.