eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Wykonanie chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Zawiercie: Wykonanie chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym.
Numer ogłoszenia: 239991 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu , ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710765, fax. 032 6710773.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.pzd.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie chodników w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm, krawężników i obrzeży betonowych a także regulacji pionowej studzienek dla urządzeń podziemnych, w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu na terenie gmin Zawiercie, Poręba i Łazy o całkowitym zakresie 1.373 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniający i akceptujący warunki zawarte w SIWZ. W/w zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w pkt. VII SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty: - wypełniony formularz oferty (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 1 i/lub 2 i/lub 3 do SIWZ) - oświadczenie oferenta o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ) - oświadczenie oferenta, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia(wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 5 do SIWZ) - oświadczenie oferenta dot. wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (wg wzoru stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ) - aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności(wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 7 do SIWZ); - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane odpowiednie do zakresu zamówienia /przedłożyć kopię uprawnień/ wraz z aktualnym dokumentem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa/; - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 8 do SIWZ) - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 9 do SIWZ) - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; - kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót stanowiący załącznik do niniejszej SIWZ; - zaakceptowany wzór umowy (wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 10 do SIWZ) W/w dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę(y) podpisującą ofertę z umieszczoną klauzulą -za zgodność z oryginałem..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zawiercie.pzd.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.

IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Zarząd Dróg w Zawierciu, ul. Sienkiewicza 34, 42-400 Zawiercie - Sekretariat pok. 302 /III-piętro/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie chodnika w ciągu DP 1730 S ul. Pomrożycka w Pomrożycacch gmina Zawiercie w ilości 182 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 8 cm szarej i kolorowej, wraz z wykonaniem podbudowy i ułożeniem krawężników i obrzeży betonowych, a także przebudowy wpustu ulicznego i montażu 1 szt. studzienki ściekowej ulicznej O 500 mm z osadnikiem w ciągu drogi powiatowej Nr 1730 S ul. Pomrożycka w miejscowości Pomrożyce gmina Zawiercie - powiat zawierciański w ilości 182 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie chodnika w ciągu DP 1728 S ul. Chopina w miejscowości Poręba w ilości 591 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na rozebraniu starej nawierzchni chodnika z mas mineralno - bitumicznych i ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm szarej i kolorowej, wraz z wykonaniem nowej podbudowy i ułożeniem krawężników i obrzeży betonowych, a także regulacji włazów kanałowych i elementów wodociągowych w ciągu drogi powiatowej Nr 1728 S ul. Chopina w miejscowości Poręba - powiat zawierciański w ilości 591 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie chodnika w ciągu DP 1732 S w miejscowości Wysoka gmina Łazy w ilości 600 m2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót polegających na ułożeniu nowej nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej 6 i 8 cm szarej i kolorowej, wraz z wykonaniem nowej podbudowy i ułożeniu krawężników i obrzeży betonowych, a także regulacji elementów wodociągowych w ciągu drogi powiatowej Nr 1732 S w miejscowości Wysoka gmina Łazy - powiat zawierciański w ilości 600 m2, celem zapewnienia bezpieczeństwa pieszym. Szczegółowy zakres robót określa przedmiar robót stanowiący załącznik do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.22-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.