Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-04
Radom: Dostawa mleka i jego przetworów dla JW 3463 w 2008 r.
Numer ogłoszenia: 239982 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3463, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom, woj. mazowieckie, tel. 048 3511202, fax 048 3511555, 3511203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.1kl.sp.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mleka i jego przetworów dla JW 3463 w 2008 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Mleko spożywcze 3,2% tłuszczu.- folia 1l; Mleko spożywcze 3,2% tłuszczu.- karton 1l; Śmietana zakwaszona 18 % tłuszczu- kubek 200g. Jogurt naturalny 1,5%-2,5% tłuszczu- kubek 150g -200g.; Jogurt owocowy 1,5%-2,5% tłuszczu- kubek 150g.-200g; Kefir 1,5%-2,5% tłuszczu-200g; Ser twarogowy półtłusty-kostka 250g; Serek wiejski ziarnisty- kubek 200g; Ser edamski pełnotłusty -blok; Ser gouda pełnotłusty - blok; Ser topiony naturalny - kostka 100g; Ser topiony z pieczarka - kostka 100g; Ser topiony z szynką - kostka 100g Ser topiony ze szczypiorem - kostka 100g; Serek homogenizowany waniliowy - kubek 150g- 200g; Serek homogenizowany truskawkowy - kubek 150g- 200g; Masło ekstra - kostka 200g
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie Oryginalny kod CPV: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Kod CPV wg słownika 2008: 15.51.00.00 - Mleko i śmietana Oryginalny kod CPV: 15.55.13.00 - Jogurt Kod CPV wg słownika 2008: 15.55.13.00 - Jogurt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych -spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Nie spełnienie choćby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielnie zamówienia, a jego oferta uznana będzie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. 2.Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych, w art. 22 ust l oraz art. 24 ust 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). 3.Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (2005-2007) nie mniej niż 3 dostawy (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 5).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.1kl.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Jednostki Wojskowej Nr 3463 ul. Lubelska 150 26-600 Radom, pokój nr 28 (parter) w godz. 09:00-13:00.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 08:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 3463, ul. Lubelska 150, 26-600 Radom,nr pokoju: 241 - Kancelaria Jawna.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Usługa społeczna dot. świadczenia usług pocztowych dla Urzędu Miejskiego w Radomiu
- P-25/2024: Zakup i dostawa opasek identyfikacyjnych dla potrzeb Radomskiego Szpitala Specjalistycznego.
- Kompleksowa obsługa serwisowa urządzeń drukująco - kopiujących będących własnością Sądu Rejonowego w Radomiu wraz z dostawą i wymianą materiałów eksploatacyjnych.
- Świadczenia medyczne z zakresu profilaktycznej opieki zdrowotnej w Policji i szczepień ochronnych
- Dostawa energii elektrycznej dla PSSE w Radomiu 2024r.
- "Usługi społeczne z zakresu badań psychologicznych kierowców pojazdów Policji oraz kierowców zawodowych dla funkcjonariuszy i pracowników pełniących służbę/pracę na terenie działania KMP/KPP
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów nabiałowych do COS-OPO w Giżycku
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki w Przedszkolu Miejskim Nr 2 w podziale na części.
- DOSTAWA ŻYWNOŚCI NA POTRZEBY KUCHNI SP ZOZ GARWOLIN
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 12 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, ul. Skrajna 2 - I/2024
- Dostawy żywności dla Przedszkola Publicznego Nr 1 w Radlinie, w okresie lipiec-grudzień 2024 roku, z podziałem na 6 zadań
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
więcej: Produkty mleczarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.