eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawadzkie › Wykonanie grodzeń upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w 2015r. S.270.7.2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-09-14

Zawadzkie: Wykonanie grodzeń upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w 2015r. S.270.7.2015
Numer ogłoszenia: 239966 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Zawadzkie , ul. Strzelecka 6, 47-120 Zawadzkie, woj. opolskie, tel. 077 4049656, faks 077 4049661.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.katowice.lasy.gov.pl/zawadzkie

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie grodzeń upraw leśnych na terenie Nadleśnictwa Zawadzkie w 2015r. S.270.7.2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane ( według interpretacji Głównego Urzędu Statystycznego Departament Metodologii, Standardów i Rejestrów z dnia 16.02.2010 roku Zn.spr.MS-02-2-5672/KU-20/2010) polegające na: 1. Grodzenie upraw metodą Szymiszowską: Metoda stosowana przede wszystkim na odnawianych zrębach zupełnych o powierzchniach regularnych i wielkości grodzenia powyżej 0,50 ha. Grodzenia tą metodą wykonuje się wyłącznie z siatki stanowiącej materiał Wykonawcy Prace obejmują następujące czynności: - przewóz słupków grodzeniowych z innych leśnictw - zgodnie z załącznikiem nr 2b - przewóz słupków grodzeniowych oraz żerdzi (stojaków) po drogach leśnych w obrębie leśnictwa wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem oraz doniesieniem do miejsca montażu - dowóz pozostałych materiałów Wykonawcy (siatka, gwoździe, skoble) i doniesienie ich do miejsca montażu - przycięcie jednego z końców słupka pod kątem około 60st. tworząc tzw. daszek umożliwiający odpływ wody z powierzchni słupka, a w przypadku słupków dębowych zdjęcie dodatkowo kory na odcinku ok.20 - 30 cm w miejscu styku z powierzchnią gruntu, - wkopanie odpowiednio przygotowanych słupków (w przypadku słupków dębowych okorowaną częścią do gruntu, a wykonanym daszkiem nad gruntem) na głębokość ok. 70 cm w odstępach co 40-50 mb, średnica słupków w połowie długości 13-18 cm, długość słupków przy siatce o wysokości 2.00 m: 2,80 mb -3,00 mb. - wykonanie stojaków z żerdzi na których zawieszona jest siatka (rozstaw stojaków w odległości 4 m od słupka i następnie co 4 m) Stojaki wykonane z 2 żerdzi (przygotowany materiał inwestora) o długości 2,50 m i średnicy w c.k.b.k 7- 9 cm. - przybicie siatki do wkopanych słupów oraz zawieszenie jej na stojakach. Zamocowanie siatki na całej jej szerokości co najmniej 9 skoblami na jednym słupku każdego przęsła. - zawieszenie siatki w taki sposób aby najniższy drut poziomy siatki na całej długości przęsła przebiegał na poziomie gruntu. W odległości co 2,00 m w linii przebiegu ogrodzenia należy wbić lub wkopać do gruntu od strony wewnętrznej grodzenia na głębokość 50 cm palik o średnicy większej lub równej 10 cm, do którego należy przymocować jednym skoblem najniższy drut siatki, - uszczelnienie wykonanych ścian ogrodzenia poprzez zasypanie ziemią i darnią obniżeń terenowych, a w przypadku cieków melioracyjnych zabezpieczenie poprzez wbicie kołków drewnianych o stosownej wysokości, średnicy 7 - 9 cm i rozstawie co 10 cm, - wykonanie co najmniej dwóch wejść na powierzchnie w miejscach wskazanych przez leśniczego zgodnie z wzorem załącznik nr 4. Prace są wykonane z materiałów Wykonawcy za wyjątkiem słupków ogrodzeniowych oraz żerdzi, które zostaną przekazane Wykonawcy przez Nadleśnictwo na obowiązujących zasadach. Do budowy nowych ogrodzeń upraw leśnych należy zastosować siatkę ogrodzeniową leśną 200/22/15. Przedmiotowy materiał powinien charakteryzować się następującymi parametrami: - siatka powinna być wykonana z drutów stalowych ocynkowanych, wykonana jako splot pod kątem prostym drutów wzdłużnych (poziomych) i pionowych w odpowiednich odstępach podanych poniżej, - wiązanie siatek - węzły powinny zapewniać pewne połączenie konstrukcji siatki oraz posiadać możliwość przesuwania się w przypadku uwięzienia zwierzęcia w oczku siatki - tzw. splot zwykły - powstały w wyniku owinięcia drutów pionowych na drutach poziomych. - typ siatki 200/22/15 medium( M) lub równoważne: - minimalna wysokość siatki 200 cm, - średnica drutów skrajnych poziomych: 2,50 mm, tolerancja +- 0,12 mm, - średnica drutów pozostałych wypełniających: 2,00 mm, tolerancja +- 0,10 mm, - warstwa powłoki cynku na drutach poziomych i pionowych co najmniej 210 g/m2, - minimalna siła zrywająca drutów skrajnych 1100 MPa - minimalna siłą zrywająca drutów poziomych 1100 MPa - typ 200/22/15 oznacza: wysokość 200 cm, rozstaw drutów wzdłużnych: 3x20cm, 2x15cm, 6x10cm,10x5cm ilość drutów wzdłużnych (poziomych) 22 szt., rozstaw drutów pionowych: 15 cm, Skoble stalowe ocynkowane o parametrach: 3,5 mm x 35 mm, Gwoździe stalowe użyte do budowy grodzenia mają zapewniać stabilność konstrukcji ogrodzeniowej. Korozja materiałów z jakich zostały wykonane materiały użyte do budowy grodzeń nie może powodować zagrożenia dla środowiska naturalnego. Na w/w materiały w całości tj. siatka ogrodzeniowa leśna, skoble i gwoździe Wykonawca zobowiązany jest przedstawić deklarację zgodności lub atest potwierdzające powyższe parametry i wymogi bezpieczeństwa. Wykonawca zobowiązany jest taki dokument załączyć do protokołu odbioru robót. 2. Grodzenie upraw metodą tradycyjną z siatki z odzysku. Grodzenia tą metodą wykonuje się wyłącznie z siatki z odzysku stanowiącej materiał Nadleśnictwa na powierzchniach do 1,00 ha (wysokość siatki 1.60 mb). Dotyczy w głównej mierze gniazd po rębni III, części luk oraz grodzenia gatunków domieszkowych na powierzchniach po rębni zupełnej. Wykonanie ogrodzenia przy użyciu siatki z odzysku (pochodzącej z rozgrodzeń) obejmuje następujące prace : - przewóz słupków grodzeniowych i siatki z odzysku z innych leśnictw - zgodnie z załącznikiem nr 2a - przewóz słupków grodzeniowych siatki z odzysku oraz drutu po drogach leśnych w obrębie leśnictwa wraz z ich załadunkiem i rozładunkiem oraz doniesieniem do miejsca montażu - dowóz pozostałych materiałów Wykonawcy i doniesienie ich do miejsca montażu (skoble, gwoździe) - przycięcie jednego z końców słupka pod kątem około 60st. tworząc tzw. daszek umożliwiający odpływ wody z powierzchni słupka, w przypadku słupków dębowych zdjęcie kory na odcinku ok.20 - 30 cm w miejscu styku z powierzchnią gruntu, - wykonanie dołków pod słupki na głębokość 70 cm od poziomu gruntu w odległości wskazanej na wzorze ogrodzenia - zał. nr 4, - wkopanie słupków (w przypadku słupków dębowych okorowaną częścią do gruntu, a wykonanym daszkiem nad gruntem - dotyczy wszystkich słupków) na powierzchni grodzonej w odstępach wskazanych na wzorze grodzenia - zał. nr 4, po obrysie na gruncie wyznaczonym palikami przez miejscowego leśniczego, - wykonanie dla słupków narożnych stosownych zastrzałów po obu stronach słupka zawartych z zasady w płaszczyźnie przęsła grodzenia, - zawieszenie siatki na słupkach ogrodzeniowych poprzez naciągnięcie siatki i zamocowanie siatki na całej jej szerokości co najmniej 7 skoblami na jednym słupku każdego przęsła. - siatkę pochodzącą z odzysku należy montować w taki sposób aby przylegała do gruntu zapewniając w ten sposób szczelność ogrodzenia. Jeżeli siatka jest za niska - obowiązkowo od góry należy podwyższyć grodzenie do planowanej wysokości przybijając odpowiednią ilość drutów, - Pomiędzy przęsłami należy wbić lub wkopać do gruntu od strony wewnętrznej ogrodzenia na głębokość 50 cm 2 paliki równomiernie rozmieszczone o średnicy większej lub równej 10 cm, do których należy przymocować jednym skoblem najniższy drut siatki, - uszczelnienie wykonanych ścian ogrodzenia poprzez zasypanie ziemią i darnią obniżeń terenowych, a w przypadku cieków melioracyjnych zabezpieczenie poprzez wbicie kołków drewnianych o stosownej wysokości, średnicy 7 - 9 cm i rozstawie co 10 cm, - wykonanie co najmniej jednego wejścia na każde ogrodzenie o pow. do 0.50 ha i co najmniej dwóch na powierzchniach pow. 0.50 ha zgodnie z wzorem załącznik nr 4. Prace opisane w pkt. 2 zostaną wykonane częściowo z materiałów Nadleśnictwa tj. siatka z odzysku, drut, słupki ogrodzeniowe, które zostaną przekazane Wykonawcy na zasadach obowiązujących. Powierzchnie po wykonaniu zleconych robót określonych w pkt. 1, 2 muszą zostać uprzątnięte z wszystkich odpadów powstałych w trakcie robót jak również z niewykorzystanego materiału do budowy nowych ogrodzeń..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający informuje, ze przewiduje możliwość udzielenia zamówienia zgodnie z art. 67, ust.1 , pkt 6, polegających na: powtórzeniu prac będących przedmiotem zamówienia lub jego części do 50% wartości zamówienia podstawowego, w okresie obowiązywania umowy lub w okresie do 3 roku od udzielenia zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności warunkujących potrzebę zlecenia prac. UWAGA: Zamawiający przewiduje możliwość zmniejszenia zakresu rzeczowego prac objętych przetargiem z powodu zaistnienia okoliczności obiektywnych warunkujących konieczność takich zmian.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.11.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta powinna być zabezpieczona wadium. Określa się następujące wysokości wadium: Wartość wadium wynosi: - 5000 zł (pięć tysięcy zł) Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust.4 lit. B ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824) Wadium wniesione w pieniądzu należy przekazać przelewem na konto Nadleśnictwa Zawadzkie Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem 50890900062000000147330001. Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencje Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w pok. Nr 6. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego do wyznaczonego terminu składania ofert. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy . Wadium dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez pełnomocnika (lidera) lub przez innego wykonawcę wchodzącego w grupę wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oferta, która nie będzie zabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego odrzucona. 1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 5 2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Pozostałe warunki dotyczące wadium - zgodnie z art. 45 i 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczegółowy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykażą, że wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości przeciętnie rocznie nie niższej niż 200000 PLN netto, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. wykażą że dysponują co najmniej jednym środkiem transportu (samochodem lub ciągnikiem z przyczepą) umożliwiającym transport niezbędnych materiałów.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. : wykażą że dysponują co najmniej dziesięcioma osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; oraz dwoma osobami z wykształceniem co najmniej średnim leśnym lub budowlanym do pełnienia nadzoru w czasie realizacji zadania.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj.: a. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 200000 PLN; b. przedstawią informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200000 zł na jedno zadanie. Wykonawca może polegać na potencjale ekonomicznym i finansowym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do wykonania zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okras korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Tj. przedstawi informacje z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej , w których posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta musi zawierać ponadto następujące dokumenty i oświadczenia: a) pisemną Ofertę złożoną na formularzu ofertowym według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, b) kosztorys ofertowy załącznik nr 3 wykonany na podstawie przedmiarów robót oraz dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych c) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. d) wykaz części zamówienia powierzonego podwykonawcom według wzoru stanowiącego załącznik 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - ilość dni terminu płatności od momentu złożenia prawidłowej faktury - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

3. Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych strony dopuszczają możliwość zmiany przedmiotowej umowy w przypadkach : a. Wystąpienia konieczności zmiany osób (śmierć, choroba, ustania stosunku pracy lub inne zdarzenie losowe lub inne przyczyny niezależne od Wykonawcy) przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne spełniające warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b. Zmiany podwykonawcy, który zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych będzie podmiotem udostępniającym zasoby niezbędne do realizacji zamówienia. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany zaproponować innego podwykonawcę spełniającego na dzień składania ofert warunki określone przez Zamawiającego w SIWZ wraz z załączeniem wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów określonych w rozdz. 9 SIWZ. c. Zmiany podwykonawcy, o którym mowa w art. 36 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. d. Wystąpienia okoliczności zmian osób Wykonawcy, w przypadku gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. e. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, np. wystąpienia opóźnienia w wydaniu przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń z przyczyn niezależnych od wykonawcy, wstrzymanie robót przez Zamawiającego na jego wyraźne żądanie. f. Wystąpienie robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechanych g. Wystąpienia konieczności wprowadzenia zmian spowodowanych następującymi okolicznościami: - zmianami danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy n(np.. zmiana rachunku bankowego itp.) - zmiana danych teleadresowych - rezygnacja zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy h. wystąpienia wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych, utrudniających lub uniemożliwiających wykonanie przedmiotu zamówienia w ustalonych terminach, i. jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia, j. ustawowej zmiany podatku VAT, k. przyczyn wynikających ze zmiany sytuacji finansowej w następstwie np. opracowania planów oszczędnościowych, niekorzystnych prognoz ekonomicznych w gospodarce w szczególności na rynku surowca drzewnego, utraty płynności finansowej a w następstwie powyższego konieczność redukcji zakresu rzeczowego, czego nie można było przewidzieć w chwili ogłoszenia przetargu lub zawarcia umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.katowice.lasy.gov.pl/zawadzkie
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGL LP Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6 47-120 Zawadzkie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.09.2015 godzina 10:00, miejsce: PGL LP Nadleśnictwo Zawadzkie ul. Strzelecka 6 47-120 Zawadzkie SEKRETARAT.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: -.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.