eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Usługi wspierające dla klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-06

Tuchola: Usługi wspierające dla klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości
Numer ogłoszenia: 239964 - 2012; data zamieszczenia: 06.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 199618 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej w Tucholi, ul. Świecka 45, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 334 89 50, faks 52 336 00 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ośrodek Pomocy Społecznej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi wspierające dla klientów/ek Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w ramach projektu systemowego Uwierz w swoje możliwości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usług wspierających w czterech blokach tematycznych, opisanych poniżej, w ramach projektu systemowego pn. Uwierz w swoje możliwości w ramach Priorytetu VII Promocja Integracji Społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez Ośrodki Pomocy Społecznej, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. BLOK I. Warsztaty z zakresu rozwoju osobistego (zajęcia z doradcą zawodowym i psychologiem) 1 godzina zajęć w bloku tematycznym = 45 minut. Termin realizacji w 2012 r. (I i II grupa - 16-20.07.2012r., III i IV grupa 23-27.07.2012r.), realizacja w ciągu 10 dni roboczych, I i II grupa pierwsze pięć dni roboczych, grupa III i IV następne pięć dni roboczych) - grupa I 15 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa doradca zawodowy, po południu psycholog), - grupa II 15 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa psycholog, po południu doradca zawodowy), - grupa III 14 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa doradca zawodowy, po południu psycholog), - grupa IV 14 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa psycholog, po południu doradca zawodowy), Termin realizacji w 2013r. (kwiecień, realizacja w ciągu 10 dni roboczych, I i II grupa pierwsze pięć dni roboczych, grupa III i IV następne pięć dni roboczych) - grupa I 16 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa doradca zawodowy, po południu psycholog), - grupa II 16 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa psycholog, po południu doradca zawodowy), - grupa III 16 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa doradca zawodowy, po południu psycholog), - grupa IV 17 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 40 godzin zajęć, w tym 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym, 20 godzin zajęć z psychologiem (pięć spotkań w ciągu w dni powszednie po 4 godziny dziennie w systemie do południa psycholog, po południu doradca zawodowy), 1) Świadczenie usług powinno odbywać się na terenie Tucholi, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym 8.00-17.00 ( w tym 2 przerwy po 15 minut w trakcie zajęć, jedna do południa, druga popołudniu oraz 0,5 godzinna przerwa obiadowa) 2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług szkoleniowych. 3) Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy Program warsztatów zwany dalej Programem. 4) Wykonawca winien świadczyć usługi z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia warsztatów zgodnie z Programem. Zabrania się Wykonawcy dokonywania zmian w Programie bez uprzedniej zgody Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w warsztatach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL. 6) W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć edukacyjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l), b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm), np. jabłecznik, , ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami, c) obiad dwudaniowy składający się z: zupy (350 ml), sztuki mięsa (150 g), ziemniaków/frytek/ryżu (200 g), surówki z świeżych warzyw (150 g), napoju w kartoniku z rurką (200 ml). 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników warsztatów. 8) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu warsztatów wypełnia i przekazuje w formie pisemnej i elektronicznej (przetarg_ops@tuchola.pl) Zamawiającemu harmonogram warsztatów - załącznik nr 2. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie jak wyżej. 9) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu warsztatów w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności - załącznik nr 1. 10) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu warsztatów w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie: a) wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w warsztatach - załącznik nr 3 oraz rejestrów potwierdzających ich wydanie - załącznik nr 4, b) list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika. 11) Zamawiający dostarczy baner/plakat informujący o realizacji projektu, który Wykonawca zobowiązuje się umieścić w widocznym miejscu w sali, w której odbywają się zajęcia, Natomiast drzwi zewnętrzne, gdzie odbywać się będą zajęcia Wykonawca zobowiązany jest oznakować notatką zawierającą informację o treści: Warsztaty z zakresu rozwoju osobistego w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi pn. Uwierz w swoje możliwości współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 12) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem warsztatów. Lista zawierać będzie dane osobowe uczestnika projektu. 13) W przypadku każdorazowej absencji uczestnika warsztatów lub przerwania warsztatów Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację drogą elektroniczną (przetarg_ops@tuchola.pl) lub faksem na nr 052 33 60 062. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała warsztaty w przypadku, gdy nie przekroczyły one 20 % całości czasu ich trwania. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach może skierować kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała warsztaty w przypadku, gdy warsztaty przekroczyły 20% całości czasu trwania warsztatów. 15) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika warsztatów. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu. Usprawiedliwienie nieobecności uczestnika warsztatów na zajęciach następuje na podstawie zwolnienia lekarskiego wystawionego przez lekarza. 16) Wykonawca wystawi zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w warsztatach przy nieobecności nie przekraczającej 20% całości czasu trwania warsztatów lub przekraczającej 20 % całości trwania warsztatów w przypadkach, o których mowa w pkt 14 zdanie 2. 17) Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby, które ukończyły warsztaty, tj. otrzymały zaświadczenia, o których mowa w pkt 10 ppkt a). Wykonawca po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentów wymienionych w pkt 9 i 10 przedłoży Zamawiającemu rachunek lub fakturę. Zamawiający w terminie do 30 dni od daty wpływu rachunku lub faktury do siedziby Zamawiającego należność ureguluje przelewem na konto bankowe Wykonawcy. BLOK II. INDYWIDUALNE DORADZTWO ZAWODOWE 1 godzina zajęć w bloku tematycznym = 60 minut. Termin realizacji w 2012 r. (od 30.07.2012r. do 03.08.2012r.): - 48 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym dla 48 uczestników projektu (1 spotkanie z uczestnikiem) Termin realizacji w 2013 r. ( kwiecień/maj): - 55 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi) - 20 godzin zajęć z doradcą zawodowym dla 55 uczestników projektu (1 spotkanie z uczestnikiem) 1) Świadczenie usług powinno odbywać się na terenie Tucholi, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym 8.00-17.00. 2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług szkoleniowych. 3) Wykonawca winien świadczyć usługi z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia indywidualnego doradztwa zawodowego. 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników zajęć. 5) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu zajęć wypełnia i przekazuje w formie pisemnej i elektronicznej (ops_przetargi@tuchola.pl) Zamawiającemu harmonogram zajęć - załącznik nr 2. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie jak wyżej. 6) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały: a) list obecności - załącznik nr 1, b) Indywidualnych Planów Działania (IPD). 7) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu zajęć w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w zajęciach - załącznik nr 3 oraz kserokopie rejestrów potwierdzających ich wydanie - załącznik nr 4. 8) Zamawiający dostarczy baner/plakat informujący o realizacji projektu, który Wykonawca zobowiązuje się umieścić w widocznym miejscu w sali, w której odbywają się zajęcia. Natomiast drzwi zewnętrzne, gdzie odbywać się będą zajęcia Wykonawca zobowiązany jest oznakować notatką zawierającą informację o treści: Indywidualne doradztwo zawodowe w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi pn. Uwierz w swoje możliwości współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 9) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem zajęć. Lista zawierać będzie dane osobowe. 10) W przypadku absencji uczestnika zajęć lub przerwania zajęć Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację drogą elektroniczną (ops_przetargi@tuchola.pl) lub faksem na nr 052 33 60 062. 11) W przypadku nieobecności uczestnika Zamawiający zastrzega sobie prawo wyznaczenia nowego terminu zajęć. 12) Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby, którym sporządzono Indywidualny Plan Działania. Wykonawca po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentów wymienionych w pkt 6 i 7 przedłoży Zamawiającemu rachunek lub fakturę. Zamawiający w terminie do 30 dni od daty wpływu rachunku lub faktury do siedziby Zamawiającego należność ureguluje przelewem na konto bankowe Wykonawcy. 13) W przypadku skierowania przez Zamawiającego na zajęcia nowego uczestnika projektu w miejsce osoby, która przerwała zajęcia, Zamawiający zapłaci Wykonawcy cenę jak za jednego uczestnika zajęć. BLOK III. WARSZTATY/SZKOLENIE pn. EDUKACJA FINANSOWA obejmujące racjonalne gospodarowanie budżetem domowym i zarządzania własnym gospodarstwem domowym 1 godzina zajęć w bloku tematycznym = 45 minut. Termin realizacji w 2012 r. (06-10.08.2012r.): - grupa 10 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w wymiarze 24 godzin zajęć edukacyjnych dla jednej grupy (5 spotkania po odpowiednio 5,5,5,5,4 godzin, w 1 grupie, w grupie nie więcej niż 10 osób). Termin realizacji w 2013 r. ( maj): - grupa 10 osób (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi w wymiarze 24 godzin zajęć edukacyjnych dla jednej grupy (5 spotkania po odpowiednio 5,5,5,5,4 godzin, w 1 grupie, w grupie nie więcej niż 10 osób). 1) Świadczenie usług powinno odbywać się na terenie Tucholi, od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym 8.00-17.00. 2) Wykonawca zobowiązany jest do świadczenia usług z należytą starannością zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu usług szkoleniowych. 3) Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy Program warsztatów zwany dalej Programem. 4) Wykonawca winien świadczyć usługi z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do przeprowadzenia warsztatów zgodnie z Programem. Zabrania się Wykonawcy dokonywania zmian w Programie bez uprzedniej zgody Zamawiającego. 5) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikom materiały dydaktyczne niezbędne do udziału w warsztatach opatrzone w logo EFS, UE, PO KL. 6) W trakcie każdego dnia odbywanych zajęć edukacyjnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić uczestnikowi pakiet socjalny: a) napoje (kawa, herbata, cukier, śmietanka do kawy - bez ograniczeń, sok - 0,5 l, woda - 1 l), b) 2 kostki ciasta (około 7x5 cm) np. jabłecznik, ciasto z kremem, ciasto z galaretką i owocami, 7) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla uczestników warsztatów. 8) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu warsztatów wypełnia i przekazuje w formie pisemnej i elektronicznej (ops_przetargi@tuchola.pl) Zamawiającemu harmonogram warsztatów - załącznik nr 2. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie jak wyżej. 9) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu warsztatów w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały list obecności - załącznik nr 1. 10) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu warsztatów w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie: a) wydanych zaświadczeń potwierdzających udział w warsztatach - załącznik nr 3 oraz rejestrów potwierdzających ich wydanie - załącznik nr 4, b) list potwierdzających odbiór materiałów dydaktycznych, rodzaj wydanych materiałów dydaktycznych, datę i podpis uczestnika. 11) Wykonawca zobowiązany jest oznakować miejsce prowadzenia warsztatów notatką zawierającą informację o treści: Warsztaty WARSZTATY SZKOLENIE pn. EDUKACJA FINANSOWA obejmujące racjonalne gospodarowanie budżetem domowym i zarządzania własnym gospodarstwem domowym w ramach projektu systemowego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi pn. Uwierz w swoje możliwości współfinansowane są ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 12) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem warsztatów. Lista zawierać będzie dane osobowe. 13) W przypadku każdorazowej absencji uczestnika warsztatów lub przerwania warsztatów Wykonawca zobowiązany jest po jednym dniu nieobecności zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację drogą elektroniczną (ops_przetargi@tuchola.pl) lub faksem na nr 052 33 60 062. 14) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała warsztaty w przypadku, gdy nie przekroczyły one 20 % całości czasu ich trwania. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach może skierować kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która przerwała warsztaty w przypadku, gdy warsztaty przekroczyły 20% całości czasu trwania warsztatów. 15) Wykonawca nie może dokonać usprawiedliwienia nieobecności uczestnika warsztatów. Usprawiedliwienia może dokonać pracownik socjalny zaangażowany w realizację projektu. Usprawiedliwienie nieobecności uczestnika warsztatów na zajęciach następuje na podstawie zwolnienia lekarskiego wystawionego przez lekarza. 16) Wykonawca wystawi zaświadczenie potwierdzające uczestnictwo w warsztatach przy nieobecności nie przekraczającej 20% całości czasu trwania warsztatów lub przekraczającej 20 % całości trwania warsztatów w przypadkach, o których mowa w pkt 14 zdanie 2. 17) Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby, które ukończyły warsztaty, tj. otrzymały zaświadczenia, o których mowa w pkt 10 ppkt a). Wykonawca po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentów wymienionych w pkt 9 i 10 przedłoży Zamawiającemu rachunek lub fakturę. Zamawiający w terminie do 30 dni od daty wpływu rachunku lub faktury do siedziby Zamawiającego należność ureguluje przelewem na konto bankowe Wykonawcy. BLOK IV. ASYSTENT RODZINY Termin realizacji lipiec 2012r. - grudzień 2012r.. - jeden asystent rodziny dla 4 rodzin (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi. Asystent rodziny będzie prowadził pracę z 4 rodzinami w wymiarze 4 godzin w tygodniu pracy z rodziną, 4 godziny w miesiącu na spotkania z Zespołem projektowym (16 godziny przez 24 tygodnie + 24 godziny przez 6 miesięcy - 4 godziny w tygodniu dla 1 rodziny, 4 godziny w miesiącu na spotkania z Zespołem projektowym). Termin realizacji w 2013 r. ( kwiecień - wrzesień) - jeden asystent rodziny dla 4 rodzin (klienci i klientki Ośrodka Pomocy Społecznej w Tucholi. Asystent rodziny będzie prowadził pracę z 4 rodzinami w wymiarze 4 godzin w tygodniu pracy z rodziną, 4 godziny w miesiącu na spotkania z Zespołem projektowym (16 godziny przez 24 tygodnie + 24 godziny przez 6 miesięcy - 4 godziny w tygodniu dla 1 rodziny, 4 godziny w miesiącu na spotkania z Zespołem projektowym). 1) Świadczenie usług powinno odbywać się w miejscu zamieszkania uczestników projektu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem świąt w przedziale czasowym 8.00-20.00. 2) Wykonawca winien świadczyć usługi z udziałem osób posiadających odpowiednie kwalifikacje do wykonywania pracy asystenta rodziny zgodnie z art. 12 i 17 ust. 3 i 4 ustawy z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej (Dz. U. Nr 149 poz. 887 z póź. zm.). 3) Do obowiązków asystenta rodziny należeć będzie w szczególności: opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną, udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego, udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych, psychologicznych, wychowawczych z dziećmi, wspieranie aktywności społecznej rodzin, motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych, prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną. 4) Wykonawca niezwłocznie po rozpoczęciu pracy z rodziną wypełnia i przekazuje w formie pisemnej i elektronicznej (ops_przetargi@tuchola.pl) Zamawiającemu harmonogram pracy asystentów rodziny - załącznik nr 2. W przypadku wystąpienia jakichkolwiek zmian w harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest w terminie dwóch dni roboczych od zaistniałej sytuacji ponownie przekazać wypełniony harmonogram z uwzględnieniem wprowadzonych zmian w formie jak wyżej. 5) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu każdego miesiąca pracy asystenta z rodziną w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały: a) planu pracy asystenta rodziny w środowisku -załącznik nr 1, b) miesięcznej karty pracy - załącznik nr 3, c) miesięcznej karty czynności asystenta rodziny - załącznik nr 4, d) miesięcznego sprawozdania z przebiegu działalności asystenta rodziny w środowisku - załącznik nr 5. 6) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu pracy asystenta z rodziną w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu oryginały końcowych sprawozdań z przebiegu działalności asystenta rodziny w środowisku - załącznik nr 6. 7) Wykonawca zobowiązany jest po zakończeniu pracy asystenta rodziny w terminie trzech dni roboczych dostarczyć Zamawiającemu kserokopie wydanych zaświadczeń potwierdzających objęcie uczestnika projektu wsparciem asystenta rodziny - załącznik nr 7 oraz kserokopie rejestrów potwierdzających ich wydanie - załącznik nr 8. 8) Zamawiający przekaże Wykonawcy listę uczestników w formie pisemnej i elektronicznej, nie później niż w terminie dwóch dni przed ustalonym rozpoczęciem pracy asystenta rodziny. Lista zawierać będzie dane osobowe. 9) W przypadku dwukrotnego bezskutecznego zwizytowania miejsca zamieszkania uczestnika projektu Wykonawca zobowiązany jest następnego dnia roboczego od zaistniałej sytuacji zawiadomić Zamawiającego, składając pisemną informację drogą elektroniczną (ops_przetargi@tuchola.pl) lub faksem na nr 052 33 60 062. 10) Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która zrezygnowała ze wsparcia asystenta rodziny, gdy nie przekroczyło ono 20 % całości czasu jego trwania. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą w uzasadnionych przypadkach może skierować kolejnego uczestnika w miejsce osoby, która zrezygnowała ze wsparcia asystenta rodziny w przypadku, gdy wsparcie przekroczyło 20% całości czasu trwania wsparcia. 11) Wykonawca wystawi zaświadczenie potwierdzające objęcie uczestnika projektu wsparciem asystenta rodziny przy nieobecności nie przekraczającej 20% całości czasu trwania wsparcia asystenta rodziny lub przekraczającej 20 % całości trwania wsparcia asystenta rodziny w przypadkach, o których mowa w pkt 10 zdanie 2. 12) Zamawiający zapłaci Wykonawcy tylko za osoby, które zostały objęte wsparciem asystenta rodziny, tj. otrzymały zaświadczenia, o których mowa w pkt 7. Wykonawca po zaakceptowaniu przez Zamawiającego dokumentów wymienionych w pkt 5, 6 i 7 przedłoży Zamawiającemu rachunek lub fakturę. Zamawiający w terminie do 30 dni od daty wpływu rachunku lub faktury do siedziby Zamawiającego należność ureguluje przelewem na konto bankowe Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Miejsce wykonania zamówienia: - dla bloków I, II i III - teren miasta Tuchola, - dla bloku IV teren gminy Tuchola...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.23.20 - Usługi doradztwa 85.12.12.70 - Usługi psychiatryczne lub psychologiczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt/program w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Promocja Integracji Społecznej. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1. współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma Doradczo-Szkoleniowa CONSULTING, ul. Piłsudskiego 30A/202, 89-600 Chojnice, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 94009,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86787,81

  • Oferta z najniższą ceną: 83350,00 / Oferta z najwyższą ceną: 100080,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.