eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO I MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W PŁOŃSKU ul. SPÓŁDZIELCZA 2.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Płońsk: DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO I MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W PŁOŃSKU ul. SPÓŁDZIELCZA 2.
Numer ogłoszenia: 239954 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Płońsku , ul. Spółdzielcza 2, 09-100 Płońsk, woj. mazowieckie, tel. 023 6623732, faks 023 6629300.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA PAPIERU KSEROGRAFICZNEGO I MATERIAŁÓW BIUROWYCH DLA URZĘDU SKARBOWEGO W PŁOŃSKU ul. SPÓŁDZIELCZA 2..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Długopis zwykły czarny, z wymiennym wkładem,Szt.,50 Długopis zwykły czerwony, z wymiennym wkładem,Szt.,5 Długopis zwykły niebieski, z wymiennym wkładem,Szt.,50 Długopis z przylepcem na sprężynce, z wymiennym wkładem, wkład koloru niebieskiego,Szt.,30 Długopis żelowy czarny,Szt.,5 Długopis żelowy czerwony,Szt.,5 Flamaster biurowy, zwykły, kolor czarny,Szt.,40 Foliowe okładki do bindowania o grubości 200 mic., format A4, przezroczyste, bezbarwne (op. - 100 szt.),Op.,3 Gumka do ścierania typu Pentel przeznaczona do ścierania ołówka, nie krusząca się,Szt.,5 Kalka ołówkowa A4 (op. - 50 szt.),Op.,8 Karteczki kostka o wym. 85mm x 85mm, biała klejona w bloczku,Bloczek,20 Kaseta DAT HP 72,Szt.,20 Kaseta DDS-4,Szt.,20 Klej biurowy w sztyfcie 25-35g., bezwonny, nietoksyczny, do klejenia papieru, tektury itp.,Szt.,20 Klip 25 mm do papieru, metalowy, czarny, (op. - 12 szt.),Op.,2 Klip 32 mm do papieru metalowy, czarny, (op. - 12 szt.),Op.,3 Koperta biała DL SK okno prawe, biała, samoprzylepna (klej na dwóch klejących się powierzchniach), (op. - 1000 szt.),Op.,10 Koperta C-6 (114x162), biała, samoprzylepna (klej na dwóch klejących się powierzchniach), (op. - 1000 szt.),Op.,20 Koperta B-5 (176x250) biała, samoklejąca (z odrywanym paskiem), (op. - 500 szt.),Op.,1 Koperta B-5 (176x250) szara, samoklejąca (z odrywanym paskiem), (op. - 500 szt.),Op.,6 Koperta C-4 (229x324) biała, samoklejąca (z odrywanym paskiem), (op. - 250 szt.),Op.,1 Koperta C-4 (229x324) szara, samoklejąca (z odrywanym paskiem), (op. - 250 szt.),Op.,7 Koperta E4 (280x400x40) biała, samoklejąca (z odrywanym paskiem),Szt.,100 Korektor w piórze, z metalowa końcówką,Szt.,5 Koszulki foliowe A4, przezroczyste, do segregatora, wykonane z folii PP o grubości ok. 50 mikronów, (op. - 100 szt.) ,Op.,90 Marker czarny, permanentny, gruby, okrągła końcówka wodoodporny,Szt.,15 Nożyczki do cięcia papieru, ergonomicznie wyprofilowany uchwyt, ok. 20 cm., ostrze ze stali nierdzewnej,Szt.,3 Ołówek drewniany o twardości HB, z zaokrąglona końcówką, bez gumki ,Szt.,20 Papier kserograficzny A3*,Ryza,12 Papier kserograficzny A4*,Ryza,800 Papier komputerowy składanka 375x12x1, gram. 70 g-m2,Op.,5 Pinezki srebrne (op.-50 szt.),Op.,2 Powietrze sprężone, przeznaczone do usuwania zanieczyszczeń z trudno dostępnych miejsc sprzętu komputerowego, poj. 400 ml.,Szt.,5 Skoroszyt tekturowy A4 oczkowy pełny, biały, wpinany do segregatora, wykonany z kartonu grubości 250g/m2,Szt.,400 Skoroszyt A4 zwykły, kartonowy, biały, wykonany z kartonu o grubości 250g/m2,Szt.,400 Skoroszyt A4, wykonany z folii PCV, przednia okładka przezroczysta, tylna kolorowa (granatowa) wpinany do segregatora, (op. - 10 szt.),Op.,50 Skorowidz A4 96k. w kratkę w twardej okładce,Szt.,2 Spinacze biurowe, owalne, metalowe, srebrne, długość 50 mm (op. - 100 szt.),Op.,10 Taśma samoprzylepna przezroczysta 24 mm,Szt.,40 Taśma dwustronnie klejąca 38 mm/10 m.,Szt.,1 Teczka kartonowa, wiązana, biała, na dokumenty A4, wykonana z kartonu o grubości 250g/m2 , posiada 3 wewnętrzne zakładki zabezpieczające przed wypadaniem dokumentów,Szt.,10 000 Teczka z rzepem, do przechowywania dokumentów A4,Szt.,3 Temperówka metalowa,Szt.,5 Tusz do stempli gumowych i polimerowych, (do stempli ręcznych i samotuszujących z gumową lub polimerową płytką stemplującą), buteleczka z końcówką ułatwiającą nasączanie poduszek, bezolejowy, czerwony (25 ml),Szt.,50 Wkład do długopisu typu Zenith metalowy, o dużej pojemności, grubość linii pisania 0,5 mm, kolor czarny,Szt.,20 Wkład do długopisu typu Zenith metalowy, o dużej pojemności, grubość linii pisania 0,5 mm, kolor niebieski,Szt.,20 Zakreślacz żółty,Szt.,10 Zakreślacz zielony,Szt.,10 Zeszyt A4 96k. w kratkę w twardej oprawie,Szt.,10 Zszywacz ręczny biurowy, na zszywki 24/6, jednorazowo zszywa do 30 kartek,Szt.,5 Zszywki 24/6 (op. - 1000),Op.,150 Zszywki 24/8 (op. - 1000),Op.,10 Zszywki 24/10 (op. - 1000),Op.,10 Zszywki 24/12 (op. - 1000),Op.,10.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 30.19.93.30 - Papier ciągły do drukarek komputerowych 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 32.58.20.00 - Nośniki danych 24.11.32.00 - Sprężone powietrze .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie, tj.: należycie wykonali co najmniej dwie dostawy papieru, artykułów biurowych, nośników danych o wartości nie mniejszej niż 10 000 złotych brutto każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; 1.2 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 Ustawy. 2. Wykonawcy mogą polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów . 3. Ocena spełniania w/w warunków będzie polegać na sprawdzeniu czy złożone przez wykonawców oświadczenia wskazane w Części VI SIWZ potwierdzają spełnianie określonych przez Zamawiającego w Części V SIWZ warunków udziału w postępowaniu. Sprawdzenie nastąpi wg formuły spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.is.waw.pl/USPlonsk
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Skarbowy w Płońsku Ul. Spółdzielcza 2 09-100 Płońsk Pokój nr 16.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2010 godzina 09:00, miejsce: Urząd Skarbowy w Płońsku przy ul. Spółdzielczej 2 w pokoju nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.