eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Wywóz nieczystości stałych z cmentarzy komunalnych położonych w Kętach, Bielanach, Bulowicach, Malcu i Witkowicach w 2010 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Kęty: Wywóz nieczystości stałych z cmentarzy komunalnych położonych w Kętach, Bielanach, Bulowicach, Malcu i Witkowicach w 2010 roku
Numer ogłoszenia: 239953 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz nieczystości stałych z cmentarzy komunalnych położonych w Kętach, Bielanach, Bulowicach, Malcu i Witkowicach w 2010 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia należy wykonać: 1/ Zamówienie obejmuje: a/ wywóz nieczystości stałych z cmentarzy: - opróżnianie i wywożenie na składowisko odpadów komunalnych zawartości gromadzonych w pojemnikach i kontenerach usytuowanych na cmentarzach komunalnych w Kętach, Bielanach, Bulowicach , Malcu i Witkowicach. b/ dzierżawę pojemników i kontenerów: 34 szt. ocynkowanych ogniowo pojemników PA 1100 i 3 szt kontenerów 10 m3 2/ Wywóz odpadów komunalnych stałych będzie dokonywany na indywidualne zgłoszenie ustne lub telefoniczne administratora danego cmentarza..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca: a) prowadzi działalność w zakresie działalności sanitarnej i pokrewnej. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osoba-mi zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmio-tów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca dysponuje samochodami dostosowanymi do załadunku i rozładunku pojemników i kontenerów używanych na cmentarzach. W przypadku sprzętu i pojazdów, których oferent nie jest właścicielem należy dołączyć dokument /umowę/ uprawniającą do stałego dysponowania sprzętem z obsadą pracownikami oferenta oraz z jednoznacznym stwierdzeniem, że sprzęt ten będzie używany w przypadku przyznania zamówienia. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonej informacji o środkach transportowo-sprzętowych, - złożenie wykazu ważniejszych realizacji w ciągu ostatnich 2 lat, - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki ok-reślone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. nr 223 poz. 1655 ze zm.) (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Ocena zostanie dokonana na podstawie: - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego aktualnego zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecz - nych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - złożonego oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pra-wo zamówień publicznych 5) posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunal-nych od właścicieli nieruchomości (art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w/w zezwolenie. 6) posiadają umowę przedwstępną z P.K. KOMAX w Kętach - administratorem składowiska odpadów komunalnych, na odbiór odpadów komunalnych z terenów objętych niniejszym przetar-giem, Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży w/w umowę przedwstępną. 7) dysponują odpowiednią ilością sprawnych technicznie pojemników i kontenerów na śmieci: 34 szt. ocynkowanych ogniowo pojemników PA 1100 i 3 szt. kontenerów 10 m3. Warunek będzie spełniony, gdy zostanie złożony i podpisany załącznik nr 5 z wykazem pojemni- ków i kontenerów. Pojemniki i kontenery winny mieć estetyczny wygląd i być oznakowane nazwą dysponenta.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków, stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, oraz dla uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną dokumenty i oświadczenia: 1. formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji dzia-łalności gospodarczej, wystawiony nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składnia ofert; 4. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5. aktualne zaświadczenia właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolnicze-go Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewi-dziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 2 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krót-szy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówie-nia, z wyszczególnieniem co najmniej jednej usługi o wartości nie mniejszej niż składana oferta wraz z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty potwierdzajace, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje) - załącznik nr 3 do SIWZ, 7. informację o dysponowaniu sprzętem technicznym w tym o dysponowaniu potencjałem technicznym, który będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ; 8. wykaz pojemników i kontenerów do wydzierżawienia przez Zamawiającego - załącznik nr 5 do SIWZ, 9. informację na temat podwykonawców - załącznik nr 6 do SIWZ; 10. upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. 11. zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (art. 7 Ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gmi-nach - Dz. U. z 2005 r. Nr 236 poz. 2008 ze zm.). 12. umowa przedwstępna z P.K. KOMAX w Kętach - administratorem składowiska odpadów komunalnych, na odbiór odpadów komunalnych z terenów objętych niniejszym przetargiem, 13. W przypadku złożenia przez dwa lub kilka podmiotów oferty wspólnej (konsorcja), muszą być speł-nione następujące warunki: 1) do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo /upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy, wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi i podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów; przed podpisaniem umowy o wykonanie zamówienia wykonawca będzie musiał przedłożyć umowę konsorcjum, 2) oferta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; ustanowiony pełnomocnik winien być upoważniony do zaciągania zobowiązań i płatności w imieniu każdego partnera, na rzecz każdego z partnerów oraz do wyłącznego występowania w realizacji kontraktu; Każdy podmiot oferty wspólnej (konsorcjum) zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w punkcie VI ppkt. 3, 4, 5 SIWZ. Podmiot wiodący wskazany w pełnomocnictwie i przedkładający ofertę zobowiązany jest do przedłożenia wszystkich dokumentów wymienionych w punkcie VI SIWZ. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 konsorcjum może spełniać wspólnie - konsorcjum nie będzie podlegało wykluczeniu, jeżeli chociaż jeden ze wspólników wykaże, iż spełnia warunki wiarygodności wynikające z tych przepisów i zamieszczone w SIWZ lub wiarygodność poszczególnych wspólników sumuje się do takiej wartości, która spełni wymagania zamawiającego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 33 lub za zaliczeniem pocztowym..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2009 godzina 10:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty, pokój nr 33.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 20.01.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.