eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › Dostawa błon i odczynników RTG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-04

Słupsk: Dostawa błon i odczynników RTG
Numer ogłoszenia: 239943 - 2007; data zamieszczenia: 04.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Janusza Korczaka w Słupsku, ul. Profesora Lotha 26, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8428471 w.436, fax 059 8428471 w.436.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa błon i odczynników RTG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa błon i odczynników RTG zgodnie z załacznikiem nr 1 i nr 2 do SIWZ. Szacunkowa wartość zamówienia 198 208,96zł

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.31.00.00 - Klisza radiologiczna Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.41.00 - Klisza radiologiczna Oryginalny kod CPV: 24.64.00.00 - Chemikalia fotograficzne Kod CPV wg słownika 2008: 24.93.00.00 - Chemikalia fotograficzne Oryginalny kod CPV: 21.00.00.00 - Różnego rodzaju masa papiernicza, papier i wyroby z papieru Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium w tym postępowaniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1. Spełniają warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych (w dalszej części zwanej Pzp). 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 1.3. Są uprawnieni do prowadzenia działalności gospodarczej (w zakresie umożliwiającym zrealizowanie przedmiotu zamówienia). 1.4. Nie zalegają z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 1.5. Wykonali co najmniej trzy zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, adekwatnie do wielkości składanej oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.1.1. Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki art. 22 ust. 1 pkt 1-4 Pzp. 2.1.2. Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp. 2.1.3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2.1.5. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szpital.slupsk.pl/administracja/przetargi.htm

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, pokój nr 21 osobiście lub pocztą.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - pokój nr 32.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Błony RTG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony RTG zielonoczułe do ciemni automatycznej oraz Odczynniki RTG do ciemni automatycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-7, 24.64.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 50
    • 2. Parametry techniczne - 50

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Błony TK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony TK do Drystar - 5300 DTLB 35cm x 43cm op. (a 100szt) - 58 opakowań.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Błony mammograficzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Błony mammograficzne oraz odczynniki RTG do ciemni automatycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.31.00.00-7, 24.64.00.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 40
    • 2. Parametry techniczne - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koperty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Koperty w 4 róznych pozycjach.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.00.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.