eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Powiatowego w Goleniowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-30

Goleniów: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Powiatowego w Goleniowie
Numer ogłoszenia: 239922 - 2008; data zamieszczenia: 30.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Goleniowski , ul. Dworcowa 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4180512, 4180361, faks 091 4182530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja sprzętu medycznego na potrzeby Samodzielnego Publicznego Szpitala Powiatowego w Goleniowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa niżej wymienionego sprzętu medycznego: 1. Głowica endowaginalna. 2. Zestaw narzędzi laparoskopowych. 3. Stół zabiegowo-operacyjny. 4. Pompy infuzyjne. 5. System do jednoczesnego ogrzewania pacjentów i/lub płynów w czasie zabiegu operacyjnego. 6. Przenośny fiberoskop. 7. Sprzęt rehabilitacyjny. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, wcześniej nie eksploatowany, nie noszący śladów uszkodzeń i użytkowania bez wad jakościowych i ilościowych. Wymieniony sprzęt medyczny należy dostarczyć do Samodzielnego Publicznego Samodzielnego Szpitala Powiatowego w Goleniowie ul. Nowogardzka 2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00 - Aparaty ultrasonograficzne 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 33.19.22.00 - Stoły medyczne 33.19.41.10 - Pompy infuzyjne 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych 33.16.81.00 - Endoskopy 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Spełnienie warunku dla wszystkich części - dostarczenie oświadczeń lub dokumentów opisanych w Części X pkt. 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku dla części I - wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy głowicy endowaginalnej o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku dla części II- wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy narzędzi laparoskopowych o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku dla części III- wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy stołu operacyjno - zabiegowego o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku dla części IV- wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy pompy infuzyjnej o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku dla części V- wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy systemu do jednoczesnego ogrzewania pacjentów i/lub płynów w czasie zabiegu operacyjnego o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku dla części VI- wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy przenośnego fiberoskopu o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. Spełnienie warunku dla części VII- wykonanie w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jednej dostawy sprzętu rehabilitacyjnego o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia. 3. Zadeklarują, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym. 3.1. Spełnienie warunku dla wszystkich części- złożenie oświadczenia, że oferowany sprzęt spełnia wymagania określone w załączniku nr 7.1 - 7.7 do SIWZ oraz wypełnienie kolumny oferowane parametry. 3.2. Spełnienie warunku dla wszystkich części - dostarczenie zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości lub innego równoważnego dokumentu potwierdzającego wymagania jakościowe. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Spełnienie warunku dla wszystkich części - nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - w przypadku Wykonawców działających wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) dotyczy każdego współwykonawcy z osobna. 6. Ustanowią, w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegać się będą o udzielenie zamówienia, pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Umocowanie to powinno wynikać z treści umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie lub z odrębnego dokumentu. 7. Udzielą gwarancji na przedmiot zamówienia, na okres nie krótszy niż 12 miesięcy. Dokument gwarancji wystawiony zostanie niezwłocznie po odbiorze przedmiotu zamówienia w formie i treści według Załącznika Nr 6 do SIWZ. Spełnienie warunku dla wszystkich części - złożenie oświadczenia lub dokumentu o oferowanych warunkach gwarancji. 8. Wykonają przedmiot zamówienia w terminie trzech (3) tygodni od daty podpisania umowy. Spełnienie warunku dla wszystkich części - złożenie oświadczenia o wykonaniu zamówienia w w/w terminie. 9. Akceptują warunki zawarte w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Spełnienie warunku dla wszystkich części - złożenie oświadczenia lub dokumentu 10. Złożą komplet wymaganych dokumentów - wymienionych w Części X..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący kartę tytułową oferty (Załącznik Nr 1 do SIWZ). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie - m.in. spółki cywilne, konsorcja - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z właściwego rejestru każdego ze wspólników) - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów konieczne jest złożenie pełnomocnictwa sporządzonego na Załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego. 3. Oświadczenie w trybie Art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 zwanej dalej pzp - (Załącznik Nr 3 do SIWZ ). W przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum, itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenia lub dokumenty oddzielnie. 4. Wykaz wykonanych przez Wykonawcę, w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie : odpowiednio dla każdej części zamówienia - dostaw (co najmniej jednej) o parametrach i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia z podaniem ich wartości, daty wykonania i odbiorców (Załącznik Nr 4 do SIWZ). 4.1. Dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie (referencje Zamawiających, ewentualnie kopie protokółów przekazania). 5. Dokumenty potwierdzające zapewnienie jakości przedmiotu zamówienia: 5.1. kserokopię następujących dokumentów (jeśli dotyczy): a) zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych na wyroby stanowiące przedmiot zamówienia, w zależności od klasy wyrobu medycznego b) deklarację zgodności z wymogami UE wystawioną przez producenta, c) certyfikat CE (świadectwo) wystawione przez uprawnione jednostki medyczne, d) inne równoważne dokumenty potwierdzające wymagania jakościowe 5.2. Na wyrób składający się z kilku różnych urządzeń lub elementów należy przedstawić deklarację zgodności na wszystkie elementy systemu lub zestawu oraz załączyć oświadczenie osoby dokonującej zestawienie systemu lub zestawu zgodne z regulacjami art. 8 ustawy o wyrobach medycznych. 6. Oświadczenie o: - związaniu złożoną przez siebie ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; - zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - zapoznaniu się Wykonawcy z warunkami przetargu zawartymi w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z jej załącznikami i przyjęciu tych warunków i wymagań bez zastrzeżeń oraz zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 5 do SIWZ); - udzieleniu gwarancji na przedmiot zamówienia oraz zapewnieniu o gotowości usunięcia w okresie gwarancji awarii i usterek w określonym czasie (Załącznik nr 6 do SIWZ); - dostarczeniu sprzętu zgodnego z wymaganiami Zamawiającego określonymi w Załączniku nr 7 do SIWZ; - zleceniu części przedmiotu umowy Podwykonawcy; - terminie wykonania zamówienia; Uwaga! Powyższe oświadczenia należy złożyć na druku stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.ibip.goleniow.pl/public/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, ul. Dworocwa1, 72 - 100 Goleniów wydział Rozwoju Inwestycji i Promocji pokój 401.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Starostwo Powiatowe, ul. Dworocwa 1, 72 - 100 Goleniów Sekretariat Pokój 121.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Głowica endowaginalna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Głowica endowaginalna szt. 1 Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.1 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.11.22.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw narzędzi laparoskopowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - Zestaw narzędzi laparoskopowych Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.2 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stół zabiegowo-operacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - Stół zabiegowo-operacyjny - 1 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.3 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompy infuzyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV- Pompy infuzyjne 4 szt. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.4 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.41.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: System do jednoczesnego ogrzewania pacjentów i/lub płynów w czasie zabiegu operacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - System do jednoczesnego ogrzewania pacjentów i/lub płynów w czasie zabiegu operacyjnego Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.5 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przenośny fiberoskop.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VI Przenośny fiberoskop- 1 szt Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.6 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Sprzęt rehabilitacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część VII Sprzęt rehabilitacyjny Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia, zawiera załącznik nr 7.7 do SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.50.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.