eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › Remont obiektów komunalnych infrastruktury technicznej zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju br.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-05

Ciasna: Remont obiektów komunalnych infrastruktury technicznej zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju br.
Numer ogłoszenia: 239910 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.bipgmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów komunalnych infrastruktury technicznej zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju br..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont ul. Stasiowe w Zborowskiem Zadanie nr 2 Remont ul. Podole w Sierakowie Śląskim Zadanie nr 3 Remont ul. Szkolnej w Panoszowie Zakres: dla zadania nr 1 - profilowanie i zagęszczenia podłoża na pow. 6000 m2, - wykonanie podbudowy z łupka gr. 10 cm na pow. 6000 m2, - wykonanie nawierzchni z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm na pow. 6000 m2 - odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych szer. 0,40 m o dł.120 m, - remont przepustów rurowych o śr. 30 cm o dł. łącznej 15,0 m dla zadania nr 2 - korytowanie drogi na pow. 1800 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 1800 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 1800 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej długości 128 m, - odnowienie rowów 72 m3 urobku. - ścieki z pref. betonowych o grub. 15 cm o dł. 56 m. dla zadania nr 3 - korytowanie drogi na pow. 150 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 150 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 150 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm na pow. 900 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych no gr. 4 cm na pow. 1050 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej dlugości 60 m, - odnowienie rowów 124 m3 urobku..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Polegające na zamówieniu tego samego rodzaju co podstawowe

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłozyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłozyć oświadczenie załącznik nr 2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłozyć oświadczenie załącznik nr 2.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Przedłozyć oświadczenie załącznik nr 2.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wymaga sie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający wprowadza możliwość zmian umowy w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających dotrzymanie przez Wykonawcę terminu umowy z uwagi na: - niekorzystne warunki pogodowe, - niekorzystne warunki gruntowe na skutek nadmiernych opadów atmosferycznych, - na wypadek klęski żywiołowej.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciasna.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy ul. Nowa 1a, (pokój nr 15).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ul. Stasiowe w Zborowskiem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - profilowanie i zagęszczenia podłoża na pow. 6000 m2, - wykonanie podbudowy z łupka gr. 10 cm na pow. 6000 m2, - wykonanie nawierzchni z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm na pow. 6000 m2 - odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych szer. 0,40 m o dł.120 m, - remont przepustów rurowych o śr. 30 cm o dł. łącznej 15,0 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ul. Podole w Sierakowie Śląskim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - korytowanie drogi na pow. 1800 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 1800 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 1800 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej długości 128 m, - odnowienie rowów 72 m3 urobku. - ścieki z pref. betonowych o grub. 15 cm o dł. 56 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ul. Szkolnej w Panoszowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - korytowanie drogi na pow. 150 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 150 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 150 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm na pow. 900 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych no gr. 4 cm na pow. 1050 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej dlugości 60 m, - odnowienie rowów 124 m3 urobku..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.