Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-05
Ciasna: Remont obiektów komunalnych infrastruktury technicznej zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju br.
Numer ogłoszenia: 239910 - 2010; data zamieszczenia: 05.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.bipgmina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont obiektów komunalnych infrastruktury technicznej zniszczonych w wyniku powodzi mającej miejsce w maju br..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 Remont ul. Stasiowe w Zborowskiem Zadanie nr 2 Remont ul. Podole w Sierakowie Śląskim Zadanie nr 3 Remont ul. Szkolnej w Panoszowie Zakres: dla zadania nr 1 - profilowanie i zagęszczenia podłoża na pow. 6000 m2, - wykonanie podbudowy z łupka gr. 10 cm na pow. 6000 m2, - wykonanie nawierzchni z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm na pow. 6000 m2 - odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych szer. 0,40 m o dł.120 m, - remont przepustów rurowych o śr. 30 cm o dł. łącznej 15,0 m dla zadania nr 2 - korytowanie drogi na pow. 1800 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 1800 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 1800 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej długości 128 m, - odnowienie rowów 72 m3 urobku. - ścieki z pref. betonowych o grub. 15 cm o dł. 56 m. dla zadania nr 3 - korytowanie drogi na pow. 150 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 150 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 150 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm na pow. 900 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych no gr. 4 cm na pow. 1050 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej dlugości 60 m, - odnowienie rowów 124 m3 urobku..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Polegające na zamówieniu tego samego rodzaju co podstawowe
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłozyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłozyć oświadczenie załącznik nr 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłozyć oświadczenie załącznik nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłozyć oświadczenie załącznik nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie wymaga sie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający wprowadza możliwość zmian umowy w przypadku wystąpienia warunków uniemożliwiających dotrzymanie przez Wykonawcę terminu umowy z uwagi na: - niekorzystne warunki pogodowe, - niekorzystne warunki gruntowe na skutek nadmiernych opadów atmosferycznych, - na wypadek klęski żywiołowej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ciasna.bipgmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy ul. Nowa 1a, (pokój nr 15).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont ul. Stasiowe w Zborowskiem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - profilowanie i zagęszczenia podłoża na pow. 6000 m2, - wykonanie podbudowy z łupka gr. 10 cm na pow. 6000 m2, - wykonanie nawierzchni z żużla wielkopiecowego gr. 10 cm na pow. 6000 m2 - odmulenie i oczyszczenie rowów przydrożnych szer. 0,40 m o dł.120 m, - remont przepustów rurowych o śr. 30 cm o dł. łącznej 15,0 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont ul. Podole w Sierakowie Śląskim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - korytowanie drogi na pow. 1800 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 1800 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 1800 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej długości 128 m, - odnowienie rowów 72 m3 urobku. - ścieki z pref. betonowych o grub. 15 cm o dł. 56 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont ul. Szkolnej w Panoszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - korytowanie drogi na pow. 150 m2, - podbudowa z kruszywa łamanego gr. 20 cm na pow. 150 m2, - nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych gr. 5 cm na pow. 150 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznej o gr. 4 cm na pow. 900 m2, - nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych no gr. 4 cm na pow. 1050 m2, - przepusty rurowe pod zjazdami rury PP (SN 8) o śr. 40 cm o łącznej dlugości 60 m, - odnowienie rowów 124 m3 urobku..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CIASNA
więcej: przetargi CIASNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu technicznego infrastruktury drogowej na terenie Gminy Nowy Żmigród w miejscowościach Makowiska, Brzezowa, Toki, Mytarka, Desznica, Nowy Żmigród
- "Utwardzenie i naprawa dróg w miejscowości Studzienice budowa pobocza z kostki polbrukowej wraz z remontem nawierzchni asfaltowej i wykonanie oświetlenia ulic
- "Budowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Górna Owczarnia"
- "Rozbudowa drogi gminnej na działce nr 456 w Dziwiszowie"
- Zadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
- Zagospodarowanie terenu Szkoły Podstawowej nr 5 im. Ks. Jana Twardowskiego w Biłgoraju z uwzględnieniem rozwoju zielonej i zielono-niebieskiej infrastruktury
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.