Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-10
Siewierz: Dostawa traktora dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 239879 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Siewierz , ul. Żwirki i Wigury 16, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0326499471, 6499400, faks 032 6499402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.siewierz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa traktora dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest: dostawa traktora dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu o następujących parametrach technicznych: a)Silnik czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany, spełniający normę EURO III o mocy min. 36KW b)Pojemność skokowa silnika nie więcej niż 1800 cm3 c)Chłodzenie silnika cieczą d)Zbiornik paliwa min. 38 l e)Rok produkcji - 2009 f)Skrzynia biegów synchronizowana min ilość biegów 16 do przodu 16 do tyłu g)Blokada mechanizmów różnicowych sterowana elektrohydraulicznie h)Udźwig podnośnika tylnego min. 1200 kg. i)W.O.M. tylny - obroty wałka 540 i 1000 obr/min j)W.O.M przedni - obroty wałka. 1000 obr/min k)Podnośnik przedni udźwig min. 400 kg l)Wydatek pompy olejowej min 30 l/min m)Hamulce tarczowe w kąpieli olejowej n)Napęd 4x4, załączanie napędu przedniego mechanicznie o)Długość ciągnika z ramionami podnośników nie większa niż 3 500 mm p) Max. masa własna w stanie gotowym do jazdy nie większa niż 1750 kg q)Max. wysokość 2300 mm r)Kabina ogrzewana, wentylowana, tylne okno otwierane, wycieraczka tylna Dodatkowe warunki zlecenia: 1.Wykonawca udzieli gwarancji jakości na przedmiot umowy nie mniejszej niż 12 miesięcy - co zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 2.Wykonawca zagwarantuje przez okres obowiązywania gwarancji: a) bezpłatny serwis w odległości max 100 km od siedziby Zamawiającego albo b) bezpłatną obłsugę serwisową w terminie 3 dni od dokonania zgłoszenia przez Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu Powyższe zostanie potwierdzone na formularzu ofertowym - zał. Nr 1 do siwz. 3.Płatność będzie jednorazowa, po dostarczeniu przedmiotu zamówienia przelewem, w terminie 30 dni. Uwaga! Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania sprzętu i urządzeń o równoważnych lub lepszych parametrach technicznych od wymienionych w niniejszej specyfikacji. W takim przypadku zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać że oferowany przez niego sprzęt i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego - załączając szczegółową specyfikację techniczną oferowanego sprzętu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy wspólne dla I i II części zamówienia t.j.: 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie inych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, W celu potwierdzenia spełniania wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty i oświadczenia wymienione poniżej. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty wg zał. Nr 1. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e) lub w przypadku występowania podmiotów wspólnie w trybie art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 2.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 3.Specyfikacja techniczna sprzętu będącego przedmiotem dostawy. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2, niniejszej specyfikacji - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ziewierz.pl; www.siewierz.bip.info.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Siewierz
ul. Żwirki i Wigury 16
42-470 Siewierz
pok.30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Siewierz ul. Żwirki i Wigury 16 42-470 Siewierz pok.11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, oraz zawarcia umowy ramowej.
INNE PRZETARGI SIEWIERZ
więcej: przetargi SIEWIERZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont dróg na terenie gminy Knyszyn
- Zakup ciągnika dla Zakładu Usług Komunalnych w Gryficach
- Dostawa ciągnika na potrzeby Ogrodu Botanicznego UMCS.
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Gminie Osiek
- Dostawa sprzętu rolniczego II
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.