eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa30 radiotelefonów cyfrowo-analogowych, 2 przemienników cyfrowo-analogowych na pasma VHF 136-174 MHz z systemami antenowymi, oprzyrządowaniem i montażem oraz 4 radiotelefonów nasobnych-noszonych z GPS analogowo-cyfrowym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Poznań: Dostawa: 30 radiotelefonów cyfrowo-analogowych, 2 przemienników cyfrowo-analogowych na pasma VHF 136-174 MHz z systemami antenowymi, oprzyrządowaniem i montażem oraz 4 radiotelefonów nasobnych-noszonych z GPS analogowo-cyfrowym
Numer ogłoszenia: 239828 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu , Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.uw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa: 30 radiotelefonów cyfrowo-analogowych, 2 przemienników cyfrowo-analogowych na pasma VHF 136-174 MHz z systemami antenowymi, oprzyrządowaniem i montażem oraz 4 radiotelefonów nasobnych-noszonych z GPS analogowo-cyfrowym.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych urządzeń do radiołączności wraz z oprogramowaniem na potrzeby WBiZK Zakres dostawy obejmuje w szczególności następujące urządzenia: 1) radiotelefony przewoźne z GPS - analogowo-cyfrowe 7 szt. 2) radiotelefony noszone rozbudowane z GPS - analogowo-cyfrowe - 4 szt. 3) stacje retransmisyjne - analogowo-cyfrowe - 2 szt. 4) stacje bazowe - analogowo-cyfrowe szt.23 5) zdalne sterowanie radiotelefonem analogowo-cyfrowym 1 szt. 6) filtr dupleksowy 2 szt. 7) zasilacz bazowy z buforem 23 szt. 8) antena bazowa 25 szt. 9) akumulator 12V 26 Ah 23 szt. 10) akumulator 12V 120 Ah 2 szt. 11) przewód antenowy 690 m., 12) przewód antenowy 200 m ? 13) zabezpieczenie przepięciowe 23 szt. 14) przewód do zabezpieczeń przepięciowych 250m 15) oprogramowanie do pozycjonowania, 16) montaż, programowanie w/w sprzętu 25 szt. 17) dostarczenie kart katalogowych producenta w/w sprzętu wraz z dokumentacją przetargową Ogólne cechy funkcjonalno-użytkowe Radiotelefonu 1. Praca na kanałach cyfrowych i analogowych 2. Wbudowany w radiotelefonie moduł GPS 3. Złącze USB wyprowadzone na przyłącze akcesoriów 4. Programowalny adres IP dla radiotelefonu 5. Minimum 3 programowalne przyciski funkcyjne 6. Obsługa minimum 3 sygnałów telemetrycznych 7. Wyświetlacz minimum 14 znakowy 8. Dedykowany łatwo dostępny przycisk sygnału alarmowego Minimalny wymagany okres gwarancji na urządzenia wynosi min. 36 miesięcy od daty zamontowania całości przedmiotu zamówienia i podpisania protokołu końcowego. Okres gwarancji akumulatorów wynosi 12 miesięcy. W formularzu ofertowym Wykonawca określa oferowany okres gwarancji (nie mniejszy niż 36 miesięcy), który stanowi kryterium oceny ofert. (pkt XVII SIWZ). W przypadku stwierdzenia w okresie gwarancji wad w przedmiocie zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do ich nieodpłatnej naprawy lub wymiany w ciągu 7 dni od dnia pisemnego zawiadomienia Wykonawcy o zaistniałych wadach. W przypadku awarii sprzętu w okresie objętym gwarancją wykonawca odpowiada zarówno za serwis sprzętu u zamawiającego lub zamontowanych lokalizacjach oraz jeśli zachodzi taka potrzeba - za transport sprzętu do punktu naprawy..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.24.20 - Przemienniki częstotliwości 32.23.60.00 - Radiotelefony 32.35.20.00 - Anteny i reflektory 50.93.30.00 - 50.93.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu przetargowym udział mogą wziąć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i potwierdzą spełnianie tych warunków wymaganymi dokumentami tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym celu Zamawiający żąda następujących dokumentów: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumentu poświadczającego posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym celu Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia (co najmniej jednej) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem (dostawa i montaż radiotelefonów dla instytucji służb lub straży) i wartością dostawom (zamówieniem o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 netto) stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami (np.: opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania ww. warunków jest oparty na zasadzie spełnia - nie spełnia, na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów. 3. Zamawiający wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty pod rygorem jej odrzucenia i wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego: 1. Podpisane oświadczenie Wykonawcy - (do oświadczenia Wykonawca ewentualnie dołącza pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumentu poświadczający posiadanie certyfikatu bezpieczeństwa. 4. Wykaz wykonanych dostaw związanych z przedmiotem zamówienia (co najmniej jednej) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swym rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z dokumentami (np.: opiniami, referencjami) potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W tym przypadku Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego pełnomocnictwa. Podmioty składające ofertę wspólną zobowiązane są przedłożyć wymagany dokument - wymieniony w pkt 1 (załącznik Nr 2 do SIWZ część B), oraz wymieniony w pkt 2, odrębnie dla poszczególnych jednostek, natomiast pozostałe dokumenty należy załączyć wspólnie dla podmiotów składających ofertę wspólną. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem upływu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Gwarancja - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zoa.poznan.uw.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Aleja Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, w pok. 008 - bud. B.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Obsługi Administracji Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, Aleja Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, Sekretariat pokój nr 003 budynek B..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.