eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › zakup materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Warszawa: zakup materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej
Numer ogłoszenia: 239788 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Lecznictwa Otwartego Warszawa - Ursynów , ul. Zamiany 13, 02-786 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 641-74-44, faks 022 641-52-14.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozurynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy materiałów jednorazowego użytku oraz materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej. Szczegółowy opis jakościowy oraz ilościowy przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu asortymentowym stanowiącym załącznik nr 1A i B do niniejszej SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia e) w okresie dwóch ostatnich lat zrealizowali co najmniej 3 tożsame zamówienia, których pojedyncza wartość zamówienia przekroczyła w przypadku chęci realizacji: - pakietu nr I - 70.000,00 zł - pakietu nr II - 40.000,00 zł - pakietu nr I i II - 90.000,00 zł e) spełniają warunki określone w ustawie PZP, a także w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie informacji w złożonych dokumentach, o których mowa w pkt. 10 niniejszej specyfikacji..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. formularz asortymentowo-cenowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do specyfikacji; B. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; C. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego organu ZUS lub KRUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków; D. pełnomocnictwo do reprezentowania i podpisywania przez osobę upoważnioną wszystkich wymaganych przez Zamawiającego dokumentów, o ile nie wynika to z innego złożonego dokumentu; E. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych przepisami art. 22 ust. 1 Ustawy PZP zgodne z załącznikiem nr 3 do SIWZ. F. wykaz zrealizowanych tożsamych zamówień w okresie ostatnich dwóch lat, zawierający informacje ujęte w załączniku nr 6 do SIWZ, do wykazu należy dołączyć referencje..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozursynow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13, pok. 20.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.07.2009 godzina 08:30, miejsce: 02-786 Warszawa, ul. Zamiany 13, sekretariat Dyrektora.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobą odpowiedzialną za kontakt z Wykonawcami jest - Samodzielne Stanowisko ds. Zamówień Publicznych Kurek Paweł - w dniach poniedziałek - piątek w godz. 9.00-14.30. Tel. Nr 0-22-641-29-94 wew. 29, faks. 0-22-641-52-14..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów jednorazowego użytku.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup materiałów eksploatacyjnych do aparatury medycznej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.99.30.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.