eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dóg powiatowych na terenie Gminy Raszyn

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-08

Raszyn: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dóg powiatowych na terenie Gminy Raszyn
Numer ogłoszenia: 239781 - 2011; data zamieszczenia: 08.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Raszyn , ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, faks 022 7017778.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.raszyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dóg powiatowych na terenie Gminy Raszyn.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie: Opracowania dokumentacji geotechnicznej i projektowej, kosztorysów inwestorskich wraz z przedmiarami, operatów wodnoprawnych oraz uzyskanie ostatecznego pozwolenia na odprowadzenie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg oraz pozwolenia na budowę kanalizacji odrębnie dla każdej z ulic objętej zadaniami: Zadanie nr 1: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach: A) Starzyńskiego - długości 1700m - od ul. Boryny do końca (w kierunku ul. Warszawskiej), B) Kwiatów Polnych - długości 335m, Oleńki - 355m, Parlamentarnej - 111m - Odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją. Zadanie nr 2: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe w ulicy: Długiej - długości 2886m - odprowadzenie wód do Raszynki, stawu i rowu R-70 Zadanie nr 3: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach: Willowa - długości 1110m - do rowu R-36, Falencka 1 - długości 510m - do rowu przy ul. Róży, Falencka 2 - długości 650m - do rowu przy ul. Róży. Zadanie nr 4: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach: Rozbrat - długości 529m, Róży - długości 317m, Jabłoniowa - długości 205m - Zgodnie z koncepcją Zadanie nr 5: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy: Miklaszewskiego - długości 1788m - Zgodnie z koncepcją Zadanie nr 6: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty w ulicach: Magnolii - długości 250m, Azalii - długości 410m, Wrzosowa - długości 330m - Zgodnie z koncepcją Zadanie nr 7: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy: Centralna - długości 1000m - od kanału przy wsi Michałowice. Zadanie nr 8: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy: Strzałkowej - długości 100m - od istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. 19-go Kwietnia - Zgodnie z koncepcją. UWAGA: Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego posiadają tereny objęte zadaniami: - zadanie nr 1 - ul. Starzyńskiego, Kwiatów Polskich, Oleńki, Parlamentarna; - zadanie nr 2 - ul. Długa; - zadanie nr 5 - ul. Miklaszewskiego; - zadanie nr 6 - ul. Magnolii, Azalii, Wrzosowa; - zadanie nr 8 - ul. Strzałkowa. natomiast w przypadku: - zadania nr 3 - zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Willową i część ul. Falenckiej. - zadania nr 4 - zatwierdzony Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego obejmuje tylko ul. Rozbrat; - zadania nr 7 - brak jest Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego. Opracowania mają na celu wyznaczenie tras projektowych kanałów i określenie warunków wykonania i montażu w/w sieci wraz z towarzyszącymi im obiektami tj. studzienkami kanalizacyjnymi, wpustami deszczowymi, przejściami przez przeszkody. Projektowana kanalizacja deszczowa oraz wpusty deszczowe zlokalizowane w ulicach nie mogą wywierać wpływu na istniejące drzewostany, powierzchnie ziemi, glebę oraz wody powierzchniowe i podziemne. Przyjęte w projektach rozwiązania opracować zgodnie z koncepcją rozwoju sieci kanalizacji sanitarnej na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z terenu dróg o nawierzchni szczelnej na terenie wsi: Dawidy, Dawidy Bankowe, Łady, Falenty Nowe, Podolszyn Nowy, Rybie oraz ul. Centralna we wsi Puchały. Wykonanie dokumentacji powinno być poprzedzone wykonaniem koncepcji rozwiązań projektowych w celu zatwierdzenia przez Zamawiającego. Dokumentacja powinna być sporządzona w wersji papierowej i elektronicznej oddzielnie dla każdej z ulic objętych poszczególnymi zadaniami i powinna zawierać: a) aktualne podkłady geodezyjne, b) decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego (w przypadku braku dla danego obszaru zatwierdzonego planu zagospodarowania przestrzennego), c) niezbędne uzgodnienia ZUD, d) projekt budowlano-wykonawczy wraz z niezbędnymi uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę, opracowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego i spełniający wymagania Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego /Dz. U. z 2003 r. nr 120 poz. 1133/- w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz po 1 egzemplarzu w wersji elektronicznej w formatach: PDF oraz SHP (ESRI Shape) lub MAP lub DWG, e) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót przez które należy rozumieć opracowania zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje musza uwzględniać wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, f) przedmiary robót (z wyodrębnieniem zakresu robót w ulicach składających się na każde zadanie), przez które należy rozumieć opracowania zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z ich wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać wymagania określone Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i form dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w ilości 4 egzemplarzy w formie pisemnej oraz 1 egzemplarza w formie elektronicznej, g) kosztorys inwestorski (z wyodrębnieniem zakresu robót w ulicach składających się na każde zadanie), opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym /Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389/ - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej, h) informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - w ilości 2 egzemplarzy w formie pisemnej i 1 egzemplarza w formie elektronicznej. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało dopełnienie wszelkich formalności w celu uzyskania zarówno pozwoleń wodnoprawnych jak i pozwoleń na budowę. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca ma obowiązek dokonać wizji lokalnej dla uzyskania niezbędnej informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający zastrzega możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od dnia zawarcia umowy w wysokości do 20% wartości szacunkowej zamówienia, przewidzianych w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.03.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Odnośnie spełniania warunku dotyczącego wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał: - nie mniej niż 2 (dwa) zamówienia (prawidłowo ukończone) odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. polegających na wykonaniu projektów kanalizacji deszczowej lub sanitarnej - (należy złożyć jeden wykaz niezależnie od składania oferty na jedno bądź kilka zadań)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku - osoby zdolne do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać, że dysponuje odpowiednią kadrą techniczną zdolną wykonać zadanie, tj.: - min. 2 osobami (projektujący i sprawdzający) posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń, zg. z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28-04-2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie /Dz. U. nr 83 z dnia 16-05-2006 r./ w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci wodno-kanalizacyjnych (należy złożyć jeden wykaz niezależnie od składania oferty na jedno bądź kilka zadań) W przypadku legitymowania się uprawnieniami wydanymi na podstawie przepisów poprzednio obowiązujących zakres uprawnień powinien odpowiadać w/w specjalnościom UWAGA: Wykonawca złoży oświadczenie o zobowiązaniu się Projektantów i Sprawdzających do sporządzenia projektów zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczególnych wymagań

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Warunki zmiany istotnych postanowień umowy określone zostały w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.raszyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2011 godzina 10:30, miejsce: 05-090 Raszyn, ul. Szkolna 2A Biuro Obsługi Mieszkańców - parter pokój 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - w ul. Starzyńskiego, Kwiatów Polskich, Oleńki, Parlamentarnej..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy i Dawidy Bankowe w ulicach: A) Starzyńskiego - długości 1700m - od ul. Boryny do końca (w kierunku ul. Warszawskiej), B) Kwiatów Polnych - długości 335m, Oleńki - 355m, Parlamentarnej - 111m - Odprowadzenie wód zgodnie z koncepcją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych i dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - w ul. Długiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Podolszyn Nowy, Łady, Dawidy Bankowe w ulicy: Długiej - długości 2886m - odprowadzenie wód do Raszynki, stawu i rowu R-70.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - ul. Willowa, Falencka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsiach: Falenty Nowe, Falenty Duże w ulicach: Willowa - długości 1110m - do rowu R-36, Falencka 1 - długości 510m - do rowu przy ul. Róży, Falencka 2 - długości 650m - do rowu przy ul. Róży..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - ul. Rozbrat, Róży, Jabłoniowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty Nowe w ulicach: Rozbrat - długości 529m, Róży - długości 317m, Jabłoniowa - długości 205m - Zgodnie z koncepcją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - w ul. Miklaszewskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Dawidy Bankowe w ulicy: Miklaszewskiego - długości 1788m - Zgodnie z koncepcją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 14.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - ul. Magnolii, Azalii, Wrzosowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Falenty w ulicach: Magnolii - długości 250m, Azalii - długości 410m, Wrzosowa - długości 330m - Zgodnie z koncepcją.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - ul. Centralna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Puchały w ulicy: Centralna - długości 1000m - od kanału przy wsi Michałowice.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie projektów systemów odprowadzenia wód opadowych z obszarów dróg gminnych oraz dróg powiatowych na terenie Gminy Raszyn - ul. 19-go Kwietnia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8: Należy wykonać projekty kanalizacji deszczowej we wsi Rybie w ulicy: Strzałkowej - długości 100m - od istniejącej kanalizacji deszczowej w ul. 19-go Kwietnia - Zgodnie z koncepcją..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7, 71.32.22.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.03.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.