eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Dostawa wyrobów medycznychZadanie 1 - zestaw do podgrzewania płynów infuzyjnychwózek, cieplarka; 1 szt. Zadanie 2 - ssak elektryczny chirurgiczny - 1 szt.;

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-29

Olkusz: Dostawa wyrobów medycznych: Zadanie 1 - zestaw do podgrzewania płynów infuzyjnych: wózek, cieplarka; 1 szt. Zadanie 2 - ssak elektryczny chirurgiczny - 1 szt.;
Numer ogłoszenia: 239750 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , al. 1000 lecia 13, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. (032) 758 13 05, faks (032) 758 13 50.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.olkusz.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych: Zadanie 1 - zestaw do podgrzewania płynów infuzyjnych: wózek, cieplarka; 1 szt. Zadanie 2 - ssak elektryczny chirurgiczny - 1 szt.;.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych: Zadanie 1 - zestaw do podgrzewania płynów infuzyjnych: 1 szt -wózek do ogrzewania płynów infuzyjnych (szuflady, wózek) -cieplarka do ogrzewania płynów infuzyjnych Zadanie 2 - ssak elektryczny chirurgiczny - 1 szt.; Zamówienie obejmuje: -dostawę wraz z instrukcją obsługi w języku polskim do siedziby ZOZ w Olkuszu, -instalację i uruchomienie, -bezpłatne przeszkolenie personelu w zakresie obsługi i eksploatacji. Zamawiający wymaga aby zestaw do podgrzewania płynów infuzyjnych i ssak elektryczny były fabrycznie nowe, rok produkcji 2008, kompletne, które po dostarczeniu i zamontowaniu będą gotowe do podjęcia funkcji do jakiej zostały zakupione. Warunki dostawy: -dostawa urządzeń na koszt i ryzyko wykonawcy do siedziby Zamawiającego - w terminie maksymalnie 28 dni (4 tygodnie) od daty zawarcia umowy; -dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, -dostarczenie dokumentu określającego zasady gwarancji i serwisu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00 - Urządzenia do ogrzewania krwi i płynów 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymaga

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy prawo zam. publ. Warunek odnoszący się do przedmiotu zamówienia Zadanie 1 i 2: - oferowane wyroby medyczne muszą być zgodne z wymaganiami zasadniczymi Dyrektywy 93/42/EWG oraz z przepisami ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U.Nr 93 poz.896 ze zm.) a wyroby niemedyczne muszą być zgodne z obowiązującymi normami oraz z wymaganiami zamawiającego przedstawionymi w siwz - przedmiot zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów lub oświadczeń, z których musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnił. Ocena nastąpi zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest zgodnie z treścią art.44 ustawy pzp złożyć wraz z ofertą: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz dokument wymieniony w pkt 2 składa każdy z wykonawców składających wspólną ofertę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP zamiast dokumentu z pkt 2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument/y te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie to powinno być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.dotyczy przedmiotu zamówienia - w celu potwierdzenia, że oferowany wyrób medyczny (Zadanie 1 i Zadanie 2) odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego - należy złożyć wraz z ofertą: a)dla Zadania 1 deklarację zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG; dla części zestawu z Zadania 1 będącego wyrobem niemedycznym deklarację producenta potwierdzającą zgodność z obowiązującymi normami; b)dla Zadania 2 - deklarację zgodności potwierdzającą zgodność wyrobu medycznego z wymaganiami zasadniczymi dyrektywy 93/42/EWG oraz ważny certyfikat jednostki notyfikowanej;.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.olkusz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Olkuszu, Al. 1000 lecia 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego Sekretariat ZOZ w Olkuszu, 32-300 Olkusz, Al.1000-lecia 13, pok.67, w godz. od 7,00-14,35..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - zestaw do podgrzewania płynów infuzyjnych: 1 szt -wózek do ogrzewania płynów infuzyjnych (szuflady, wózek) -cieplarka do ogrzewania płynów infuzyjnych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.62.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - ssak elektryczny chirurgiczny - 1 szt.;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.