eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi P³ock › ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2015.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-11-18

P³ock: ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2015.
Numer og³oszenia: 239739 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku , Pl. D±browskiego 2, 09-402 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 24 3665400, faks 24 3665421.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pwszplock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony fizycznej osób i mienia na terenie obiektów Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku w roku 2015.Przez obiekty Pañstwowej Wy¿szej Szko³y Zawodowej w P³ocku nale¿y rozumieæ jego mienie w postaci nieruchomo¶ci i budynków: 1)Budynek przy Placu D±browskiego 2 (09-402 P³ock) - Rektorat i Instytut Nauk o Zdrowiu 2)Budynek przy ul. Ko¶ciuszki 20 (09-402 P³ock) - Akademickie Liceum Ogólnokszta³c±ce 3)Budynek przy ul. Ga³czyñskiego 28 (09-400 P³ock) - Instytut Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych 4)Budynek przy ul. Ga³czyñskiego 28 (09-400 P³ock) - Studium Wychowania Fizycznego i Sportu wraz z dwoma gara¿ami. 5)Budynki na terenie Instytutu Nauk Ekonomicznych w Trzepowie Nowym: aula wraz z czê¶ci± dydaktyczn±, dworek (siedziba dyrekcji Instytutu), kot³ownia. 6)Dom Studenta Nr 1 przy ul. Nowowiejskiego 6 (09-400 P³ock). 7) Budynek mieszkalny przy ul. Zubrzyckiego 8 (09-410 P³ock). Do w/w obiektów nale¿y równie¿ teren zewnêtrzny, wraz z terenami zielonymi, pieszymi ci±gami komunikacyjnymi, wewnêtrznymi drogami i parkingami. POSTERUNEK nr 1 Portiernia w budynku Rektoratu w P³ocku przy PL. D±browskiego 2 Posterunek czynny ca³odobowo /wszystkie dni w tygodniu/ Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku POSTERUNEK nr 2 Portiernia w budynku Instytutu Nauk o Zdrowiu w P³ocku przy Pl. D±browskiego 2 Posterunek czynny od poniedzia³ku do pi±tku oraz w soboty i niedziele gdy odbywaj± siê zajêcia/ z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w godzinach od 7:00 do 22:00 (gdy odbywaj± siê zajêcia) lub w godzinach od 7:00 do 17:00 (gdy pracuje sama administracja). Uwaga! Posterunek czynny w soboty i niedziele w przypadku zamiany odbywaj±cych siê zajêæ z budynku przy ul. Ga³czyñskiego 28 na Pl. D±browskiego 2. W takim przypadku godziny bêd± dodatkowo p³atne zgodnie z otrzymanym wykazem zajêæ za dany miesi±c wg stawki za roboczogodzinê). POSTERUNEK nr 3 Szatnia w budynku Instytutu Nauk o Zdrowiu w P³ocku przy Pl. D±browskiego 2 obok wej¶cia do budynku od strony wie¿y ci¶nieñ Posterunek czynny w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedzia³ku do pi±tku gdy odbywaj± siê zajêcia/ z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w terminie od 01.01.2015r. do 31.03.2015r. i 05.10.2015 r. do 31.12.2015r. Uwaga! Posterunek czynny w soboty i niedziele w przypadku zamiany odbywaj±cych siê zajêæ z budynku przy ul. Ga³czyñskiego 28 na Pl. D±browskiego 2. W takim przypadku godziny bêd± dodatkowo p³atne zgodnie z otrzymanym wykazem zajêæ za dany miesi±c w/g stawki za roboczogodzinê). POSTERUNEK nr 4 Portiernia w budynku Instytutu Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu Ca³y obiekt posiada monitoring wewnêtrzny i zewnêtrzny nadzorowany z tego posterunku POSTERUNEK nr 5 Szatnia w budynku Instytutu Nauk Humanistycznych i Spo³ecznych w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Posterunek czynny w godzinach od 7:00 do 21:00 od poniedzia³ku do pi±tku oraz w soboty i niedziele gdy odbywaj± siê zajêcia z wyj±tkiem dni wolnych i ¶wi±t w terminie od 01.01.2015r. do 31.03.2015r. i od 05.10.2015 r. do 31.12.2015r. Uwaga! W soboty i w niedziele w razie konieczno¶ci mo¿e zaistnieæ potrzeba przeniesienia obs³ugi szatni z tego posterunku na obiekt przy Pl. D±browskiego 2 POSTERUNEK nr 6 Portiernia w budynku Studium Wychowania Fizycznego i Sportu w P³ocku przy ul. Ga³czyñskiego 28 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu POSTERUNEK nr 7 Portiernia w budynku g³ównym (dworku) Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu POSTERUNEK nr 8 Portiernia w budynku auli Instytutu Nauk Ekonomicznych i Informatyki w Nowym Trzepowie Posterunek czynny w godzinach 7:00-22:00 od poniedzia³ku do pi±tku POSTERUNEK nr 9 Portiernia w budynku Domu Studenta w P³ocku przy ul. Nowowiejskiego 6 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu POSTERUNEK nr 10 Portiernia w budynku Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego w P³ocku przy ul. Ko¶ciuszki 20 Posterunek czynny ca³odobowo wszystkie dni w tygodniu Uwaga! Przewiduje siê zmianê godzin pracy posterunku i wykorzystanie w porach wieczorowo-nocnych monitoringu elektronicznego w momencie jego uruchomienia. POSTERUNEK nr 11 Budynek mieszkalny w zabudowie szeregowej przy ul. Zubrzyckiego 8 w P³ocku Monitoring elektroniczny ca³odobowy wszystkie dni w tygodniu. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dzia³ II SIWZ.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczêcie: 01.01.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 10 000,00 z³ (dziesiêæ tysiêcy z³otych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualn± koncesjê (zezwolenie) udzielon± na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie us³ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo¶redniej ochrony fizycznej.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada do¶wiadczenie zawodowe niezbêdne do wykonania zamówienia, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi polegaj±ce na ochronie osób i mienia w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, o warto¶ci ka¿dej z us³ug oddzielnie, nie ni¿szej ni¿ 250 000,00 z³ brutto. (s³ownie: dwie¶cie piêædziesi±t tysiêcy z³otych)

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie opisuje sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia: a)minimum 1 osobê pe³ni±c± funkcjê kierownika zespo³u posiadaj±c± licencjê pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia, b)minimum 23 osoby posiadaj±cych kwalifikacje odpowiednie do wykonania us³ugi stanowi±cej przedmiot zamówienia, c)minimum 2 osoby w zakresie grupy interwencyjnej posiadaj±ce aktualn± licencjê pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazaæ, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê, stanowi±c± co najmniej 100% ceny ofertowej brutto - zaproponowanej w Formularzu oferty - Za³±cznik Nr 1 do SIWZ przez Wykonawcê.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedk³ada nastêpuj±ce dokumenty dotycz±ce podmiotów, zasobami których bêdzie dysponowa³ wykonawca:

  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3.2)

  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne dokumenty 1)Formularz ofertowy - Za³±cznik nr 1 2)Formularz cenowy - Za³±cznik nr 7 3)Zobowi±zanie podmiotu trzeciego - Za³±cznik nr 8 do SIWZ (je¿eli dotyczy) 4)Pe³nomocnictwo orygina³ lub kopia po¶wiadczona notarialnie osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów. 5)Dowód wniesienia wadium 6)Wykaz us³ug na potwierdzenie spe³niania kryterium w zakresie do¶wiadczenia (D) - Za³±cznik nr 9 6)W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej - pe³nomocnictwo udzielone liderowi patrz Rozdzia³ III pkt 9.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 0.90
  • 2 - do¶wiadczenie - 0.10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania w umowie nastêpuj±cych zmian w zakresie: a)zmiany godzin pracy na posterunku nr 10 (portiernia) w budynku Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego w P³ocku przy ul. Ko¶ciuszki 20 w przypadku uruchomienia monitoringu elektronicznego, b)zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zmniejszeniu w przypadku uruchomienia monitoringu elektronicznego. Rozliczenie za monitoring zostanie dokonane w nastêpuj±cy sposób: Zamawiaj±cy koszt monitoringu za 1 miesi±c (podany w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SIWZ), podzieli przez ilo¶æ dni przypadaj±c± w danym miesi±cu, a nastêpnie na tej podstawie wyliczy stawkê za roboczogodzinê, któr± pomno¿y przez ilo¶æ roboczogodzin korzystania z monitoringu elektronicznego. c)zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na posterunku nr 2 oraz 3 w przypadku w³±czenia dy¿urów w ewentualne weekendy zjazdowe, d)zwiêkszenia lub zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin pracy na poszczególnych posterunkach w przypadku zmian w organizacji procesu dydaktycznego lub w razie potrzeb Zamawiaj±cego z powodu zaistnienia konieczno¶ci takiej zmiany, e)zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku potrzeby wyd³u¿enia dy¿uru z okazji imprez okoliczno¶ciowych, zebrañ, godzin otwartych itp. f)zmiany godzin pracy poszczególnych posterunków w przypadku wyd³u¿enia lub skrócenia godzin zajêæ dla studentów lub uczniów, g)zmniejszenie zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenie ilo¶ci roboczogodzin w przypadku wyst±pienia dni wolnych, których nie uwzglêdni³ Zamawiaj±cy, h)zmiany wynagrodzenia polegaj±cej na jego zwiêkszeniu w przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w pkt c,d,e,f). Rozliczenie zostanie dokonane w oparciu o koszt za 1 roboczogodzinê podan± w formularzu cenowym stanowi±cym Za³±cznik Nr 7 do SIWZ pomno¿on± przez liczbê zwiêkszonych roboczogodzin. i)zmiany wynagrodzenia poprzez jego zmniejszenie w przypadku zmniejszenia zakresu ¶wiadczonej us³ugi, tj. zmniejszenia ilo¶ci roboczogodzin w sytuacjach okre¶lonych w pkt d,f,g. Wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o warto¶æ wynikaj±c± z nastêpuj±cego przeliczenia: od ca³ej warto¶ci (ceny ofertowej) przedmiotowego zamówienia zostanie odjêta kwota uzyskana z przemno¿enia stawki za 1 roboczogodzinê przez liczbê odjêtych godzin - dla danego Posterunku/ów, która okre¶lona zosta³a przez Wykonawcê w Formularzu cenowym - Za³±cznik Nr 7 do SIWZ) z uwzglêdnieniem terminu w jakim zmiana nast±pi³a. j)zmiany wynagrodzenia, w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, k)zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wyst±pienia poni¿szych okoliczno¶ci: -zaistnienie dzia³añ wojennych, aktów terroryzmu, rewolucji, przewrotu wojskowego lub cywilnego, wojny domowej, ska¿eñ radioaktywnych, -zaistnienie klêski ¿ywio³owej, jak huragany, powodzie, trzêsienia ziemi, bunty, niepokoje, strajki,

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwszplock.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, pok.127.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.11.2014 godzina 11:45, miejsce: Pañstwowa Wy¿sza Szko³a Zawodowa w P³ocku, Pl. D±browskiego 2, Sekretariat Kanclerza i Kwestora, pok. B 202..

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania siê z Wykonawcami s±: w zakresie przedmiotu zamówienia: -mgr in¿. Monika Nowakowska - Dzia³ Administracyjny, tel. 24 366 54 00 wew.233 w godz. pracy Uczelni w zakresie opisu przedmiotu zamówienia -mgr Magdalena Kalota - Sekcja Zamówieñ Publicznych i Umów, tel. 24 366-54-00 wew. 240 w godz. pracy Uczelni w zakresie proceduralnym i formalnym.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.