eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miękinia › BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO TERENÓW STERFY PRZEMYSŁOWEJ W RAMACH ZADANIA- BUDOWA INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ TWORZENIE I ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTW W OBRĘBIE BŁONIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-10

Miękinia: BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO TERENÓW STERFY PRZEMYSŁOWEJ W RAMACH ZADANIA- BUDOWA INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ TWORZENIE I ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTW W OBRĘBIE BŁONIE
Numer ogłoszenia: 239707 - 2009; data zamieszczenia: 10.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miękinia , ul. Kościuszki 41, 55-330 Miękinia, woj. dolnośląskie, tel. 071 3178116, 3178016, faks 071 3178016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miekinia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRÓG DOJAZDOWYCH DO TERENÓW STERFY PRZEMYSŁOWEJ W RAMACH ZADANIA- BUDOWA INFRASTRUKTURY WSPIERAJĄCEJ TWORZENIE I ROZWÓJ PRZEDSIĘBIORSTW W OBRĘBIE BŁONIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa dróg dojazdowych do terenów strefy przemysłowej w ramach zadania: Budowa infrastruktury wspierającej tworzenie i rozwój przedsiębiorstw w obrębie Błonie. 2.Zakres robót obejmuje: 1)Roboty ziemne i rozbiórkowe: a.wykonanie robót przygotowawczych i ziemnych, w tym niwelacja terenu, b.usunięcie górnych warstw ziemi - korytowanie pod warstwy konstrukcyjne wraz z dogęszczeniem, c.rozebranie istniejącego zjazdu z drogi powiatowej, d.wykonanie wykopów pod przepusty, e.budowa nasypów drogowych, 2)Wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni drogowej: a.budowa przepustów z rur PEHD na podsypce z pospółki, b.wykonanie stabilizacji gruntu spoiwem hydraulicznym, c.wykonanie podbudowy z kruszywa, d.wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego, e.wykonanie warstwy wiążącej ścieralnej z betonu asfaltowego, 3)Wykonanie terenów zielonych i oznakowania docelowego. 3.Szczegółowy zakres robót zawiera Dokumentacja projektowa. 4.Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: -organizowanie i zagospodarowanie miejsca wykonywanych prac, -obsługa geodezyjna budowy, - zagospodarowanie odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. ( Dz. U. z 2007 r. Nr 39,poz. 251 z późniejszymi zmianami ), - posiadać dla wbudowanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, deklarację zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie ( art. 10 Prawa Budowlanego ). - Wykonawca zobowiązuje się zamontować i utrzymać na swój koszt liczniki zużycia wody i energii elektrycznej, zapewnić ochronę znajdującego się na nim mienia oraz warunki bezpieczeństwa. - po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej łącznie z powykonawczą inwentaryzacją geodezyjną oraz wykonanie niezbędnych odbiorów.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 20 000.00 złotych

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1)Spełnia warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 2)Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 4)Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia wykonał minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia tj. budowa ( budowa rozumiana według definicji zawartej w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm. ) drogi o nawierzchni asfaltobetonowej o wartości budowy co najmniej 1 300 000 złotych brutto każda. 5) Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób: a) kierownik budowy - osoba posiadająca określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz 1118 ze zm.) uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa), w zakresie kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia z przynależnością do właściwej izby samorządu zawodowego, z łącznym 5 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy. 6)Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada ważne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 800 000 tys. PLN. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą -spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach załączonych do oferty. Z treści dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ustęp 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania, na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4)Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5)Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 SIWZ). Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował zobowiązany jest złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. 6)Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia -dotyczy kierownika budowy: a)decyzja o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, b)zaświadczenie potwierdzające wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7)Polisa a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ww.bip.miekinia.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Miękinia, ul. kościuszki 41, 55-330 Miękinia, pokój 208.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Miękinia, ul. kościuszki 41, 55-330 Miękinia, Biutro Obsługi Petenta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.