eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › Przebudowa dróg gminnych w ciągu Szabda - Belfort - Brodnica

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-15

Brodnica: Przebudowa dróg gminnych w ciągu Szabda - Belfort - Brodnica
Numer ogłoszenia: 239640 - 2009; data zamieszczenia: 15.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Brodnica , ul. Zamkowa 13 A, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4984056 w. 36, faks 056 4982806.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brodnica.ug.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg gminnych w ciągu Szabda - Belfort - Brodnica.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót do wykonania obejmuje przebudowę dróg gminnych w ciągu Szabda - Belfort - Brodnica na odcinkach: - nr 1 Szabda - Belfort o długości 1,920 km w ciągu drogi nr 080520C Szabda - Belfort w km 0+002,5 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 44336C Szabda - Mszano) - 1 + 922,5 (skrzyżowanie z odcinkiem nr 2), - nr 2 Belfort - Brodnica o długości 1,252 km w ciągu drogi nr 80521C Brodnica - Mszano w km 3+010 (km roboczy 0 + 000 skrzyżowanie z odcinkiem nr 1) - do km 1+758 (km roboczy 1+252 - przejazd przez tory kolejki wąskotorowej. W ramach przebudowy należy wykonać: a) roboty przygotowawcze i ziemne, b) dostosowanie podłoża jezdni - podbudowa warstwa dolna, c) podbudowa warstwa górna, d) odwodnienie - przepusty drogowe i podzjazdowe - wybudowanie kostrukcji obiektów, e) nawierzchnia jezdni ( warstwa wiążąca grubości 4 cm + warstwa ścieralna 3 cm), f ) roboty wykończeniowe - wykonanie poboczy i profilowanie skarp. Przed przystąpieniem do robót wykonawca opracowuje i uzyskuje stosowne uzgodnienia projektu tymczasowej organizacji ruchu. Szczegółowy zakres robót określony został w projekcie wykonawczym oraz SST. Z uwagi na to, że planowana inwestycja koliduje z istniejącą siecią TP Wykonawca zobowiązany jest do zlecenia wykonania dokumentacji projektowej oraz jej przebudowy specjalistycznej firmie. Powyższe musi zostać wykonane zgodnie z Wytycznymi technicznymi na zabezpieczenie i przebudowę istniejącej sieci TP . Wytyczne... wraz z wykazem firm świadczących usługi projektowe i wykonawcze w zakresie infrastruktury telekomunikacyjnej na terenie działania Obszaru Eksploatacji Pionu Sieci w Bydgoszczy zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 4 - 30 do SIWZ. Załącznik nr 4 - lokalizacja planowanej inwestycji Załącznik nr 5 - część opisowa projektu budowlanego Załącznik nr 6 - 12 - zagospodarowanie terenu Załącznik nr 13 - 14 - zjazdy z przepustami Załącznik nr 15 - 18 - profil podłużny Załącznik nr 19 - 22 - profil poprzeczny Załącznik nr 23 - 24 - przepust drogowy Załącznik nr 25 - 27 - przekroje konstrukcyjne trasy Załącznik nr 28 - 29 - przekroje normalne Załącznik nr 30 - SST Załącznik nr 31 - 32 - przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postepowania każdy Wykonawca powinien dostarczyć jako część swojej oferty wpłatę wadium w wysokości 40.000,00 zł. Wadium może być wnoszone w jednej lub następujących formach: a) pieniądzu (Gospodarczy Bank Wielkopolski Oddział w Brodnicy 11161011880001800520000004); b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6B ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawienień, b) posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia lub przedstawienie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolych do wykonania zamówienia; d) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo Zamówień publicznych (Dz.U. Z 2007 r. z późn. zm.) należy dołączyć do oferty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega zopłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy dołączyć do oferty: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 robót budowlanych o wartości co najmniej 2.500.000 PLN każda, w skład których wchodziło wykonanie nawierzchni bitumicznych. Do wykazu wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp), b) kopię decyzji stwierdzającej nadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - inżynierskiej w zakresie dróg oraz przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa osoby, której zostanie powierzona funkcja kierownika budowy. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy dołączyć do oferty kopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brodnica.ug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brodnica, ul. Zamkowa 13A, 87 - 300 Brodnica, pok. 202.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Brodnica, ul. Zamkowa 13A, 87 - 300 Brodnica, pok. 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.