Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2008-10-29
Katowice: Kompleksowa usługa utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów, otoczenia i utrzymania zieleni.
Numer ogłoszenia: 239616 - 2008; data zamieszczenia: 29.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wyższy Urząd Górniczy , ul. Poniatowskiego 31, 40-956 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511471 w. 104.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wug.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa usługa utrzymania czystości obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów, otoczenia i utrzymania zieleni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowa usługa utrzymania czystości w następujących lokalizacjach: 1. Wyższy Urząd Górniczy - Katowice, ul. Poniatowskiego 31 2. Okręgowy Urząd Górniczy w Katowicach, Katowice, ul. Obroki 87 3. Budynek mieszkalny - Katowice, ul. Poniatowskiego 29 4. Budynek mieszkalny - Katowice, ul. Poniatowskiego 29a, obejmująca sprzątanie wnętrza obiektów, otoczenia i utrzymania zieleni..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.00.00.00 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 27.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Oocena warunków nastąpi w oparciu o druk ZP 17 spełnia, nie spełnia na podstawie przedłożonych dokumentów: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i prowadzą działalność gospodarczą w zakresie objętym niniejszym zamówieniem; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali lub są w trakcie wykonywania co najmniej 2 zamówień w budynkach użyteczności publicznej o pow. minimum 2000m2 i w ich otoczeniu, obejmujących kompleksową usługę utrzymania czystości, każde z zamówień o wartości brutto minimum 200.000zł. Definicja budynku użyteczności publicznej zawarta jest w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12.04.2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. Nr 75, poz. 690 z późn.zm.). 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie pozwalające na prawidłową realizację zadania, tj.: 1. pracownikami posiadającymi kwalifikacje w zakresie ogrodnictwa: technik ogrodnik lub ogrodnik, 2. co najmniej 2 pracownikami posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajne, 3. zapewnią stałą obsługę personelu na czas trwania umowy, z pomocą którego będą świadczyć usługę, w tym odpowiednią grupę nadzoru, 4. dysponują potencjałem technicznym, tj. posiadają narzędzia oraz urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj. - we własnym zakresie systematycznie zapewniają środki utrzymania czystości oraz środki higieny osobistej niezbędne do świadczenia usługi; 5. posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500.000zł.; 6. przestrzegają jakości świadczonych usług zgodnie z wymaganiami systemu jakości określonego normą ISO 9001:2000 lub inną równoważną w zakresie usług sprzątania; 7. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. wykaz zamówień wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością zamówieniom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów (według wyboru wykonawcy np. referencje, rekomendacje itp.) potwierdzających, że zamówienia te zostały wykonane należycie, wg załącznika nr 2; 4. wykazu osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wg załącznika nr 3; 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6. oświadczenie o spełnianiu warunku określonego w pkt 7.3.3. SIWZ - wg załącznika nr 4; 7. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; 8. wykaz wszystkich środków utrzymania czystości oraz środków higieny osobistej, z pomocą których wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia wraz z następującymi dokumentami: dopuszczeniami/atestami/kartami charakterystyki produktu (do wyboru przez wykonawcę). Wykaz musi zawierać środki utrzymania czystości oraz higieny osobistej wyszczególnione przez zamawiającego w załączniku nr 1 oraz wszystkie inne, z pomocą których wykonawca będzie świadczył usługę. Ponadto wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy producenta danego produktu; 9. aktualne zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, o których mowa w pkt 7.6 SIWZ, tj. certyfikat systemu zarządzania jakością wg norm ISO 9001:2000 w zakresie usług sprzątania. Wykonawca może zamiast zaświadczenia, o którym mowa powyżej, złożyć inne dokumenty potwierdzające stosowanie przez wykonawców równoważnych środków zapewnienia jakości. Wszystkie dokumenty są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia i w tym celu ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Upoważnienie do pełnienia funkcji pełnomocnika należy załączyć do oferty. W przypadku kiedy kilku wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć dokumenty, określone w pkt 1, 2,7,9 wystawione indywidualnie na każdego z wykonawców oraz pozostałe dokumenty, które muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania wszystkich wykonawców, a w przypadku jej braku - przez samych wykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wug.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wyższy Urząd Górniczy
40 - 956 Katowice, ul. Poniatowskiego 31
pokój nr 18 (parter).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2008 godzina 10:00, miejsce: Wyższy Urząd Górniczy 40 - 956 Katowice, ul. Poniatowskiego 31 pokój nr 33 (parter).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa sprzętu drukującego
- Dostawa komputerów oraz urządzeń drukujących - 2 części
- OBSŁUGA ZARZĄDU DRÓG WOJEWÓDZKICH W KATOWICACH W ZAKRESIE USŁUG GEODEZYJNYCH
- Dostawa mebli biurowych na wymiar do budynku administracyjno-biurowego zlokalizowanego przy ul. Porcelanowej 21 w Katowicach
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PRZEPRAWY PROMOWEJ PRZEZ RZEKĘ ODRA W CIĄGU DW 421, PROMU I DOJAZDÓW DO PROMU OD KM 20+225 DO KM 20+255 I OD KM 20+300 DO KM 20+330 W M. GRZEGORZOWICE
- ŚWIADCZENIE USŁUGI INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO DLA ZADANIA PN.: "PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 933 (UL. PSZOWSKA) Z DROGĄ POWIATOWĄ NR 5000S (UL. GÓRNICZA) W WODZISŁAWIU ŚLĄSKIM.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia okien i elewacji w budynkach Wydziału Transportu Politechniki Warszawskiej
- Usługa utrzymania czystości w obiektach Sądu Rejonowego w Łasku oraz obsługę szatni
- Usługa sprzątania pomieszczeń biurowych oraz utrzymania w czystości terenu przed obiektami Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Gdańsku
- USŁUGI - Świadczenie usług sprzątania, na potrzeby Sądu Rejonowego w Myszkowie
- Wykonywanie usługi utrzymania czystości na terenach Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum, w tym na terenach wpisanych do Rejestru Zabytków lub Gminnej Ewidencji Zabytków.
- Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o.
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.