eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › kompleksowe sprzątanie obiektów O/ZUS Sosnowiec



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23954

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sosnowiec: kompleksowe sprzątanie obiektów O/ZUS Sosnowiec Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział Sosnowiec, do kontaktów: Artur Zaczyński, Samodzielny Referat Zamówień Publicznych, pokój nr 409, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, tel. 032 3683203, fax 032 3683399, e-mail: zaczynskia@zus.pl, www.zus.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Zakład Ubezpieczeń Społecznych, Henryk Bielak lub Grażyna Pytlak Wydział Administracyjno-Gospodarczy, pokój 913 lub 914, ul. Partyzantów 1, 41-200 Sosnowiec, tel. 032 3683360 lub 3683211. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 14. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowe sprzątanie obiektów O/ZUS Sosnowiec. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Kompleksowe sprzątanie następujących obiektów Oddział ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1 i 1 Maja 25; Inspektorat Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48; Inspektorat Zawiercie, ul. Blanowska 2; Inspektorat Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1 i 1 Maja 25; Inspektorat Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48; Inspektorat Zawiercie, ul. Blanowska 2; Inspektorat Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Kompleksowe sprzątanie następujących obiektów Oddział ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1 i 1 Maja 25; Inspektorat Dąbrowa Górnicza, ul. Kościuszki 48; Inspektorat Zawiercie, ul. Blanowska 2; Inspektorat Jaworzno, ul. Grunwaldzka 274. 1032860 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 20 000 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Termin płatności 30 dni zgodnie z SIWZ. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą tylko wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. Określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (dalej: PZP); b. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień c. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 PZP. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1 tj. spełnia/nie spełnia na podstawie następujących oświadczeń i dokumentów: a oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 PZP b aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert c. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy PZP , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (PZP) , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Jeśli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów określonych w pkt.2. lit. "b", "d", "e", składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c. nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 3 lit. "a", "b", "c" oraz w pkt.2 lit. "c", zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą tylko wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, wymagana minimalna suma ubezpieczenia 250000 PLN. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1 tj. spełnia/nie spełnia na podstawie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą tylko wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek będzie spełniony, jeśli Wykonawca zrealizował z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat licząc do upływu terminu składania ofert minimum dwa zamówienia (umowy) polegające na sprzątaniu obiektów biurowych/handlowych, przez okres minimum 12 miesięcy ( każda ), o wartości każdego zamówienia (umowy) minimum 100000 zł. brutto. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się metodą 0/1 tj. spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu usług sprzątania w obiektach biurowych/handlowych zrealizowanych przez Wykonawcę w okresie 3 ostatnich lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: NM/370/PN/7/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 20.06.2006, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.06.2006 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.06.2006, godzina 12:30, ZUS Sosnowiec, ul. Partyzantów 1, pokój 316.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: Przewidywany czas publikacji kolejnuch ogłoszeń: 2009 r. 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.