eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Będzin › Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Będzina

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Będzin: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Będzina
Numer ogłoszenia: 239549 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Będzin reprezentowane przez Prezydenta Miasta Będzina , ul. 11 Listopada 20, 42-500 Będzin, woj. śląskie, tel. 32 267 91 34, faks 32 267 91 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bedzin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Będzina.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest Ubezpieczenie majątku i innych interesów Miasta Będzina. Przedmiot zamówienia podlega podziałowi na n/w części: 1.1. Część I: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Miasta Będzina. Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skazanych. 1.2. Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miasta Będzina. Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada), 5) odpłatne rozszerzone ubezpieczenie assistance, 6) bezskładkowe ubezpieczenie Zielona karta. 1.3. Część III: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Miasta Będzina. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków. 1.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia: Załącznik nr 6. Postanowienia ogólne dotyczące wszystkich części zamówienia Załącznik nr 6a. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne oraz Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne dla ubezpieczenia majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Miasta Będzina, dotyczący części I zamówienia. Załącznik nr 6b. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia pojazdów mechanicznych Miasta Będzina, dotyczący części II zamówienia. Załącznik nr 6c. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający warunki obligatoryjne dla ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Miasta Będzina, dotyczący części III zamówienia. Załącznik nr 7. Warunki obligatoryjne - definicje pojęć i obligatoryjna treść klauzul dodatkowych, dotyczący części I, II i III zamówienia. Załącznik nr 8. Klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne, dotyczący części I zamówienia. Załącznik nr 9. Wykaz pojazdów, dotyczący części II zamówienia. Przedstawiony w załącznikach do SIWZ przedmiot i zakres zamówienia zostanie zrealizowany przez Zamawiającego w sposób pewny, za wyjątkiem konieczności zmiany treści umowy, zgodnie z przewidzianymi w niej okolicznościami i warunkami wprowadzenia zmiany. Umowa będzie realizowana w oparciu o składki i stawki jednostkowe za poszczególne ryzyka ubezpieczeniowe zaproponowane przez Wykonawcę w ofercie najkorzystniejszej, z zastrzeżeniem, że całkowite wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji umowy nie może przekroczyć wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel. 1.5. Prawo opcji. Zamawiający - na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych - zastrzega sobie prawo do jednostronnego w ramach prawa opcji rozszerzenia zamówienia do wysokości środków finansowych przyznanych na ten cel, w kwocie nie większej niż 10% wartości zamówienia podstawowego w każdej części zamówienia. Faktyczne potrzeby Zamawiającego będą zgłaszane w trakcie obowiązywania umowy, w następującym zakresie: - dla części I zamówienia: a) ubezpieczenia nowo nabywanych składników mienia, b) przywrócenia limitów odpowiedzialności w ubezpieczeniu mienia systemem pierwszego ryzyka - w przypadku ich wyczerpania po wypłacie odszkodowania, c) przywrócenia sum ubezpieczenia w ubezpieczeniu mienia systemem sum stałych w przypadku ich zmniejszenia po wypłacie odszkodowania, d) zwiększenia sumy ubezpieczenia mienia w związku z jego modernizacją, przeprowadzonymi inwestycjami itp., e) ubezpieczenia nowych osób. - dla części II zamówienia: a) ubezpieczenia nowo nabywanych pojazdów w zakresie odpowiedzialności cywilnej, lub/i auto casco, lub/i następstw nieszczęśliwych wypadków, lub/i assistance, b) zwiększenia sumy ubezpieczenia pojazdów w związku z ponowną ich wyceną bądź zmianą wyposażenia, c) rozszerzenia zakresu terytorialnego ubezpieczenia auto casco lub/i assistance, d) zwiększenia limitu kilometrów w odniesieniu do usługi holowania pojazdów. - dla części III zamówienia: a) ubezpieczenia nowych osób, które staną się członkami OSP lub MDP, b) ubezpieczenia nowych jednostek OSP lub MDP powołanych przez Zamawiającego. 1.5.1. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca będzie zobligowany zastosować warunki, składki i stawki ubezpieczeniowe zgodne ze złożoną ofertą. W sytuacji, gdy w trakcie realizacji zamówienia Zamawiający stanie się posiadaczem mienia albo pojazdu, którego rodzaj, typ, marka nie są aktualnie deklarowane do ubezpieczenia, Wykonawca zastosuje wobec takiego mienia lub pojazdu warunki, stawki i składki identyczne, jakie w złożonej ofercie przedstawił wobec mienia lub pojazdów o podobnym, najbardziej zbliżonym charakterze. Gdyby zaś nowo nabytego przez Zamawiającego mienia lub pojazdu nie można było odnieść do żadnego składnika majątku deklarowanego do ubezpieczenia, Wykonawca zastosuje wobec takiego mienia lub pojazdu maksymalne zniżki, a na wysokość składki w żadnym z opisanych wyżej przypadków nie będzie miała wpływu szkodowość powstała w trakcie realizacji zamówienia. 1.5.2. W ramach prawa opcji będą wykorzystywane tylko ryzyka objęte niniejszym zamówieniem. 1.6.Postanowienia obligatoryjne dotyczące realizacji zamówienia. 1.6.1.Zamawiający zastrzega, że podany w niniejszej specyfikacji wykaz mienia i osób może ulec zmianie przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany do objęcia ochroną ubezpieczeniową od dnia 01.01.2014 r. osób i mienia według stanu na dzień 31.12.2013 r., w tym nowo zakupionego, według stawek jednostkowych i składek zgodnych ze złożoną ofertą. Zaktualizowaną ilość i wartość przedmiotu ubezpieczenia zawierać będą wnioski o wystawienie dokumentów ubezpieczeniowych, złożone po rozstrzygnięciu niniejszego postępowania. 1.6.2.Wykonawca wykonując usługę będzie obejmował ochroną ubezpieczeniową wszystkie ryzyka i mienie wskazane w załącznikach nr 3, 3a, 3b, 3c i 6 do SIWZ, na warunkach wyznaczonych treścią SIWZ i zgodnych ze złożoną ofertą. 1.6.3.Wykonawca akceptuje treść oraz zakres klauzul i definicji podanych w załącznikach nr 4 i 5 do SIWZ. 1.6.4.Ogólne i szczególne warunki ubezpieczenia, którymi posługuje się Wykonawca (aktualne na dzień składania ofert) i które wskazuje w dokumencie potwierdzającym ochronę ubezpieczeniową w zakresie ryzyk określonych w SIWZ mają zastosowanie tylko w kwestiach nieuregulowanych w SIWZ i umowie - oznacza to, że zapisy SIWZ i umowy zawsze mają bezwzględne pierwszeństwo. 1.6.5.Przez cały okres wykonywania zamówienia Wykonawca gwarantuje niezmienność ogólnych i szczególnych warunków ubezpieczenia, na podstawie których udzielana będzie ochrona ubezpieczeniowa. Wyjątek od tej zasady dopuszczalny będzie w przypadku zmian Kodeksu cywilnego i ustawy o ubezpieczeniach obowiązkowych w zakresie, w jakim zmiany te dotyczyć będą postanowień umów ubezpieczenia wskazanych w SIWZ. 1.6.6.Wykonawca gwarantuje niezmienność warunków, stawek i składek rocznych wynikających ze złożonej oferty, przez cały okres wykonywania zamówienia i we wszystkich rodzajach ubezpieczeń. 1.6.7.Wykonawca akceptuje proporcjonalną zmianę ceny ochrony ubezpieczeniowej w stosunku do ceny ofertowej z uwagi na zmienność w czasie ilości i wartości przedmiotu ubezpieczenia i możliwość zastosowania przez Zamawiającego prawa opcji. 1.6.8.Wykonawca akceptuje wystawianie polis na okres krótszy niż 1 rok, z naliczaniem składki co do dnia za faktyczny okres ochrony, według stawek rocznych zgodnych ze złożoną ofertą, bez stosowania składki minimalnej z polisy. 1.6.9.Zamawiający wymaga, aby podmioty objęte postępowaniem nie były zobowiązane do pokrywania strat Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych przez wnoszenie dodatkowej składki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej (tekst jednolity: Dz. U z 2013 r., poz. 950). 1.6.10.Statut towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych musi przewidywać, że towarzystwo będzie ubezpieczało także osoby niebędące członkami towarzystwa. Zamawiający w przypadku wyboru oferty Wykonawcy działającego w formie towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych nie jest zobligowany do zostania jego członkiem i do wnoszenia opłaty członkowskiej. 1.6.11.Zamawiający korzysta z usług brokera ubezpieczeniowego, Inter-Broker Sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu. Wykonawca zapłaci brokerowi ubezpieczeniowemu kurtaż w wysokości zwyczajowo stosowanej.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usługi, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju ubezpieczeń, które obejmuje zakres niniejszego zamówienia. Zakres zamówień uzupełniających: 66.51.00.00-8 - nazwa: Usługi ubezpieczeniowe, 66.51.60.00-0 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, 66.51.64.00-4 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od ogólnej odpowiedzialności cywilnej, 66.51.51.00-4 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od ognia, 66.51.54.00-7 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów, 66.51.50.00-3 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty, 66516100-1 - nazwa Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej, 66514110-0 - nazwa: Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych, 66512100-3 - nazwa: Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.00.00-8, 66.51.60.00-0, 66.51.64.00-4, 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia: Wymaga się posiadania zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obejmującej przedmiot zamówienia wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument równoważny uprawniający do wykonywania działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia zezwolenia organu nadzoru na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej obejmującej przedmiot zamówienia wydanego zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 maja 2003 roku o działalności ubezpieczeniowej lub inny dokument równoważny uprawniający do wykonywania działalności ubezpieczeniowej obejmującej przedmiot zamówienia (dla wszystkich części zamówienia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla wszystkich części zamówienia: Zamawiający nie wprowadza żadnych szczegółów, ocena spełniania odbędzie się na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Wypełniony czytelnie, podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy na druku lub według druku stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. UWAGA! Na formularzu ofertowym należy ujawnić wszystkie podmioty składające ofertę wspólną z zaznaczeniem np. konsorcjum. 2. Pełnomocnictwo w sytuacjach, w których uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z zapisu we właściwym rejestrze lub ewidencji, w tym wynikające z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 3. Szczegółowy sposób obliczenia składki, tzn. zastosowane stawki i składki roczne.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy określona została we wzorach umowy stanowiących załączniki nr 3, 3a i 3b do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bedzin.bip.info.pl/index.php?idmp=30&r=r
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20 tel. 32 267 92 38 fax 32 267 91 34, e-mail: przetargi@um.bedzin.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.11.2013 godzina 09:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych pok.115 Urząd Miejski w Będzinie 42-500 Będzin ul. 11 Listopada 20.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 3.1. Część I: Ubezpieczenie majątku, odpowiedzialności cywilnej i osób Miasta Będzina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) ubezpieczenie mienia od ognia i innych zdarzeń losowych, 2) ubezpieczenie mienia od kradzieży z włamaniem i rabunku, 3) ubezpieczenie przedmiotów szklanych od stłuczenia, 4) ubezpieczenie sprzętu elektronicznego, 5) ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej, 6) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób skazanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.51.00-4, 66.51.54.00-7, 66.51.50.00-3, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 85
    • 2. klauzule dodatkowe i inne postanowienia szczególne fakultatywne - 15

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II: Ubezpieczenie pojazdów mechanicznych Miasta Będzina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia obejmuje: 1) obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, 2) ubezpieczenie pojazdów od uszkodzenia i utraty AUTO CASCO, 3) ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków kierowcy i pasażerów, 4) bezskładkowe ubezpieczenie assistance (jeśli wykonawca takie posiada), 5) odpłatne rozszerzone ubezpieczenie assistance, 6) bezskładkowe ubezpieczenie Zielona karta..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.61.00-1, 66.51.41.10-0, 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Miasta Będzina.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków członków Ochotniczych Straży Pożarnych Miasta Będzina. Zakres zamówienia obejmuje ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.