eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › IHiT/P/71/2012-Prace remontowo adaptacyjne w obiektach na terenie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie na Ursynowie przy ul.I.Gandhi 14 i ul.Chocimskiej 5-podzielone na 5 zadań

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-11-13

Warszawa: IHiT/P/71/2012-Prace remontowo adaptacyjne w obiektach na terenie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie na Ursynowie przy ul.I.Gandhi 14 i ul.Chocimskiej 5-podzielone na 5 zadań
Numer ogłoszenia: 239539 - 2012; data zamieszczenia: 13.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 217087 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Hematologii i Transfuzjologii, ul. Indiry Gandhi 14, 02-776 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 349 62 22, faks 022 349 62 23.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: IHiT/P/71/2012-Prace remontowo adaptacyjne w obiektach na terenie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie na Ursynowie przy ul.I.Gandhi 14 i ul.Chocimskiej 5-podzielone na 5 zadań.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia:Prace remontowo - adaptacyjne w obiektach na terenie Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie na Ursynowie przy ul.I.Gandhi 14 i na ul.Chocimskiej 5 podzielone na 5 zadań ZAKRES ROBÓT Zadanie 1 Roboty branży budowlanej: A i B) Wydzielenie korytarza na poziomie -1 w bud. Nr 1 A str. Prawa i lewa Wykonanie ścianki działowej z płyty gipsowo-kartonowej, montaż ościeży drewnianych, uzupełnienia cokolika oraz prace malarskie. C i D) Wydzielenie pomieszczenia na poziomie -2 w bud. Nr 1 na potrzeby Magazynu Gospodarczego i Magazynu Komputerowego.Wykonanie ścianki działowej z płyty gipsowo-kartonowej, osadzenie kratek wentylacyjnych, montaż ościeży drewnianych, uzupełnienia cokolika oraz prace malarskie. E)Zainstalowanie drzwi przesuwnych aluminiowych w pomieszczeniu 035 Izby Przyjęć- wraz z instalacją co w bud. nr 1 F) Wymiana istniejących drzwi z poszerzeniem otworu, uzupełnienie terakoty i glazury oraz prace malarskie Roboty branży elektrycznej: Roboty demontażowe części istniejącej instalacji , wykonanie nowej instalacji w adaptowanych pomieszczeniach jako podtynkowa i natynkowa listwy PCV przewody kabelkowe, montaż osprzętu, tablic, wentylatora, opraw świetlówkowych oraz czujek pożarowych, po wykonaniu prac opis pomiary instalacji , schematy podłączeń . Zadanie 2 Prace obejmują: - wykonanie schodków metalowych dwustopniowych - 6 szt. - wykonanie stałych drabin metalowych mocowanych do ścian budynku w celu wejścia na dachy wentylatorki oraz agregatów wody lodowej - 6 szt. - wykonanie specjalnych podestów na dachu budynku A odcinek a i c) w celu bezpiecznego przemieszczania się - 3 szt. - wykonanie stałej kotwy na ścianie pomieszczenia agregatów wody lodowej, przy antenie radiolinii, w celu wpięcia linki szelek bezpieczeństwa przy pracach konserwacyjnych - 1 szt. W załączeniu fotografie dotyczące lokalizacji w/w prac - 2 szt. Ewentualne dodatkowe informacje w Dyspozytorni Instytutu tel. 22 3-96-101 Zadanie 3 Rozdzielnie elektryczne TG budynków są wykonane na płycie baklitowej na której zamontowane są podstawy bezpiecznikowe porcelanowe . Styki i śruby montażowe tych zabezpieczeń są wygrzane. Przewody aluminiowe doprowadzone do podstaw bezpiecznikowych są poluzowane na skutek wygrzania obwodów elektrycznych i utleniania się aluminium . Należy wykonać następujące prace monterskie na rozdzielniach: demontaż elementów rozdzielni w celu oczyszczenia styków ,dokręcenie śrub montażowych wymiana słabych elementów montażowych podstaw bezpiecznikowych i innych podzespołów Uporządkowanie w rozdzielni poszczególnych obwodów elektrycznych Sprawdzenie poprawności wszystkich połączeń elektrycznych na listwach zaciskowych i urządzeniach, oraz ewentualna poprawa połączenia, sprawdzenie stanu zużycia elektrycznych elementów sterujących i zabezpieczających ( SZR) i ewentualna wymiana, Montaż wyłączników p. pożarowych prądu typ DPX 400 A z cewką wzrostową w głównych rozdzielniach budynków A , B i D parametry wyłączników dopasowane do istniejących warunków i obciążeń poszczególnych rozdzielni. Montaż przycisków bezpieczeństwa P.POŻ na obiekcie , ułożenie i doprowadzenie kabla sterowniczego od przycisków P.POŻ do cewki wzrostowej wyłącznika głównego odpowiednie oznakowanie z dostępem dla osób przebywających w sytuacji zagrożenia z możliwości użycia przycisków bezpieczeństwa P.POŻ. Po wykonaniu prac wykonać - dokumentację powykonawczą -opis pomiary sprawdzenie poboru mocy i napięć roboczych eksploatacyjne i ochronne instalacji i rozdzielni oraz, schematy podłączeń rozdzielni i wykonanej instalacji. Zadanie 4 Roboty branży budowlanej: - wymiana drzwi do klatki schodowej z montażem drzwi zewnętrznych EI 60 - wykonanie posadzek wykładziny rulonowej Tarket - kasowanie wykwitów (po zaciekach),malowanie starych tynków ścian i sufitów oraz grzejników radiatorowych Roboty branży elektrycznej: Wykonanie niezależnego zasilania z obwodu - agregat prądotwórczy , wymiana i rozbudowa istniejącej tablicy bezpiecznikowej ,zdemontowanie części i wymiana opraw oświetleniowych, wykonanie instalacji elektrycznej jako podtynkowej i natynkowej w listwach PCV - obwody oświetlenia , gniazd ogólnych i gniazd wydzielonych . Po wykonaniu prac wykonać - dokumentację powykonawczą -opis ,pomiary eksploatacyjne i ochronne instalacji i rozdzielni oraz, schematy wykonanej instalacji . Zadanie nr 5 Zmodernizowanie instalacji wentylacji mechanicznej nawiewno-wyciągowej z pomieszczeń laboratoryjnych, do której włączone są Dygestoria w pomieszczeniach nr 123 i 131 w budynku Nr 1 (A) ze zmianą systemu zasilania i automatyki wraz z podłączeniem do BMS. Zakres robót: Prace określone zostały w Kosztorysie Nakładczym. W wyniku wykonanych prac należy zapewnić skuteczność wentylacji nie mniejszą niż 7,8 m/s. Ewentualnych dodatkowych informacji udziela Inspektor Nadzoru Robót Sanitarnych Pan Antoni Marczuk Tel. kont. 600 335 670; 502 295 016 Użyte nazwy własne dotyczące materiałów i urządzeń technologicznych należy traktować jako wzorcowe, określające niezbędny wymagany poziom zaawansowania technicznego lub jakości tzn. zastosowane materiały i urządzenia muszą być o nie gorszych parametrach, spełniających wymagania które zakłada technologia określona w dokumentacji projektowej. Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w kosztorysach nakładczych oraz w załączniku nr 9 do niniejszej SIWZ - Zakres Prac...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.40 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.20.00 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: zadanie nr 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BANEX Antoni Banach, ul.Mrówcza 80, 04-768 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23320,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25511,18

  • Oferta z najniższą ceną: 25511,18 / Oferta z najwyższą ceną: 26213,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: zadanie nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BANEX Antoni Banach, ul.Mrówcza 80, 04-768 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4920,00 / Oferta z najwyższą ceną: 47970,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: zadanie nr 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BANEX Antoni Banach, ul.Mrówcza 80, 04-768 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 33291,91

  • Oferta z najniższą ceną: 16201,47 / Oferta z najwyższą ceną: 49998,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: zadanie nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BANEX Antoni Banach, ul.Mrówcza 80, 04-768 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 52838,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65814,15

  • Oferta z najniższą ceną: 50180,62 / Oferta z najwyższą ceną: 65814,15

  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: zadanie nr 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PHU BANEX Antoni Banex, ul.Mrówcza 80, 04-768 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68899,95 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 50039,51

  • Oferta z najniższą ceną: 37486,37 / Oferta z najwyższą ceną: 50039,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.