eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ciasna › Budowa oświetlenia drogowego ul. Lublinieckiej w miejscowości Sieraków Śląski

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Ciasna: Budowa oświetlenia drogowego ul. Lublinieckiej w miejscowości Sieraków Śląski
Numer ogłoszenia: 239526 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Ciasna , ul. Nowa 1a, 42-793 Ciasna, woj. śląskie, tel. 034 3535100 w. 19, faks 034 3535105.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciasna.ug.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa oświetlenia drogowego ul. Lublinieckiej w miejscowości Sieraków Śląski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - ułożenie kabla o długości 525 mb, - zabudowa szafy pomiarowo-sterowniczej przy stacji transformatorowej - 1 kpl., - montaż kabli YAKXS 4 x 35 mm2 w szafie, - montaż latarń oświetleniowych wraz z kompletem opraw o mocy 150W- szt. 14, - uruchomienie budowanego oświetlenia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych 45.31.57.00 - Instalowanie stacji rozdzielczych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania w zakresie odpowiadającym przedmiotowemu zamówieniu (posadowienie słupów oświetleniowych z oprawami oświetleniowymi, sieci zasilających kablowych) wartości minimum 50 000 zł. na każde zadanie. 3) wykażą się dysponowaniem osobą kierownika budowy w branży instalacji energetycznych, 4) dysponują sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, 5) posiada odpowiedni potencjał ekonomiczny w celu wykonania zamówienia, 6) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej, na wartość minimum kwoty ceny ofertowej. 7) nie zalegają z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz nie byli karani sądowo w związku z zamówieniem publicznym, 8) przedstawią kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V niniejszej specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składowania ofert, b) oświadczenie o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłatami podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne oraz niekaralności sądowej w związku z zamówieniami publicznymi, oświadczenie o dysponowaniu sprzętem oraz kadrą osobową do wykonania zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego potencjału ekonomicznego umożliwiającego wykonanie zamówienia, o posiadaniu odpowiedniego doświadczenia w prowadzeniu zadań o zakresie rzeczowym wyszczególnionym w SIWZ. (załącznik nr 3) c) wykaz robót wykonanych w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej dwa zadania w postaci wykonanych robót polegających na przedstawieniu miejsca realizacji zadania, zakresu rzeczowego, ceny, potwierdzenia inwestora że zamówienie zostało wykonane starannie o wartości minimum 50 000 zł na każde zadanie. d) umowa regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie e) informację o osobie, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz z załączeniem uprawnień kierownika budowy w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz zaświadczenia właściwego oddziału Izby Inżynierów Budownictwa potwierdzające przynależność kierownika budowy do tej izby na dzień składania ofert. f) kosztorys ofertowy szczegółowy na przedmiotowe zadanie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bazagmin.pl/bip_ciasna.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Ciasna, ul. Nowa 1a.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2008 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Ciasnej ul. Nowa 1a (pokój Nr 15).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.