eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wojkowice › Roboty uzupełniające powstałe przy wykonywaniu robót budowlanych związanych zremontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-01-17

Wojkowice: Roboty uzupełniające powstałe przy wykonywaniu robót budowlanych związanych z: remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice.
Numer ogłoszenia: 23950 - 2013; data zamieszczenia: 17.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 6032 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Wojkowice, ul. Sobieskiego 290a, 42-580 Wojkowice, woj. śląskie, tel. 32 7695066, faks 32 7695073.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty uzupełniające powstałe przy wykonywaniu robót budowlanych związanych z: remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty uzupełniające powstałe przy wykonywaniu robót budowlanych związanych z remontami cząstkowymi nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice obejmujące: wykonanie remontów cząstkowych ubytków w nawierzchni bitumicznych za pomocą mieszanki mineralno-asfaltowej z wytwórni mas bitumicznych, regulacja wysokości studni rewizyjnej i wpustów ulicznych w remontowanej nawierzchni. Lokalizacja; m.Wojkowice. 2. Przez remont cząstkowy rozumie się w szczególności : - obcięcie krawędzi ubytku nawierzchni na głębokość najgłębszego uszkodzenia ( min.3 cm ) umożliwiającą wyrównanie jego dna, nadając uszkodzeniu kształt prostej figury geometrycznej o pionowych ściankach, - wykucie zniszczonej nawierzchni asfaltowej, - usunięcie wody, doprowadzając uszkodzone miejsce do stanu powietrzno - suchego, - dokładne oczyszczenie dna i krawędzi uszkodzonego miejsca z luźnych ziaren grysu, żwiru, piasku i pyłu, - zagruntowanie dna i brzegów ubytku emulsją asfaltową, - odtworzenie nawierzchni asfaltowej masą mineralno asfaltową (zagęszczenie wbudowanego materiału walcem lub zagęszczarką płytową), - zaspoinowanie łączeń łaty asfaltowej, - uprzątnięcie i wywiezienie gruzu asfaltowego, uporządkowanie terenu po robotach. 3. Opis przedmiotu zamówienia oraz sposobu jego wykonania omawia specyfikacja techniczna robót stanowiąca załącznik Nr 1 do SIWZ oraz obowiązujące warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia . 4. Zamówienie obejmuje : 4.1. naprawę jezdni o nawierzchni asfaltowej z robotami towarzyszącymi: a) przy grubości dywanika asfaltowego do 5 cm o powierzchni do 5 m2 b) przy grubości dywanika asfaltowego do 5 cm o powierzchni powyżej 5m2 c) przy grubości dywanika asfaltowego od 5 cm do 10 cm o powierzchni do 5m2 d) przy grubości dywanika asfaltowego od 5 cm do 10 cm o powierzchni powyżej 5m2 4.2. zabudowę krawężnika na podbudowie betonowej z likwidacją starego krawężnika 4.3. pozostałe roboty remontowe w zakresie naprawy dróg , chodników, konserwacji kanalizacji deszczowej oraz innych robót drogowych nie wymienionych wyżej..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.01.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIDP - Przedsiębiorstwo Inżynieryjno Drogowe - Józef Pietryga, ul. Zofii Nałkowskiej 28, 41-922 Radzionków, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 175000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 175000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 175000,00

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zamówienia uzupełniającego udziela się na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.). Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. a/ Zamówienie podstawowe zostało udzielone w dniu 05.04.2012r. - warunek 3 lat spełniony. b/ zamówienie uzupełniające stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego - / w Siwz przewidziano 50 %/ c/ Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. d/ Zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia / pkt 3 Siwz z dnia 05.03.2012r./ i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. e/ Wartość szacunkowa przedmiotowego zamówienia uzupełniającego została wyceniona na 142 276,42 zł netto / wartość zam. podstawowego /umowy/ - 284 552,85 zł netto. Mając na uwadze powyższe zostały spełnione przesłanki: zamówienia uzupełniające polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia co podstawowe, stanowi nie więcej niż 50 proc. wartości zamówienia podstawowego, jest udzielane dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, jest udzielane w okresie trzech lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, zamówienie uzupełniające było przewidziane w specyfikacji i dotyczy przedmiotu zamówienia w niej określonego. W związku z powyższym dla zamówienia na roboty uzupełniające powstałe przy realizacji zadania: Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie miasta Wojkowice zastosowano tryb zamówienia z wolnej ręki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.