Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-13
Hrubieszów: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Moniatyczach
Numer ogłoszenia: 239473 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Hrubieszów , ul. B. Prusa 8, 22-500 Hrubieszów, woj. lubelskie, tel. 0 84 696 26 81, faks 0 84 696 27 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowożenie uczniów do Zespołu Szkół Publicznych w Moniatyczach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi przewozowe i opieka podczas przewozów 128 uczniów uczęszczających do Zespołu Szkół Publicznych w Moniatyczach /Szkoła Podstawowa - S.P., Gminne Gimnazjum - G.G./ na niżej wymienionych trasach: - z Maziarni /1 G. G./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430 - ze Stefankowice Kolonii /8 G.G.+2 S.P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, - z Kułakowic Trzecich /3 G.G. + 2 S.P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, - z Kułakowic Drugich /4 G.G. + 2 S.P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, - z Kułakowic Pierwszych /1 G.G + 1 S. P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i godz. 1430, - z Kułakowic Pierwszych /4 G. G. + 4 S. P./ na godz. 800 - tylko w jedną stronę, ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - z Janek /9 G.G.+ 19 S.P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, - z Nowosiółek /3 G.G. + 27 S.P./- na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - z Annopola /4 G.G. + 1 S. P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, - z Ubrodowic /5 G.G. + 1 S.P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1315 i 1430, - ze Stefankowic /6 G. G./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430, - z Moniatycz do Stefankowic /1 G.G./ ok. godz. 1430 tylko w jedną stronę /powrót/. ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- - z Teptiukowa /1 G. G./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430, - z Husynnego /7 G. G./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430, - z Kobła /2 G. G./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430, - ze Szpikołos /2 G. G./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430, - z Dziekanowa /6 G. G. + 2 S.P./ na godz. 800 i z powrotem ok. godz. 1430, Wyjazd do szkoły z miejsca zamieszkania uczniów (miejsc gromadzenia się uczniów) - nie wcześniej niż o godz. 645. Zamówienie obejmuje dowóz uczniów do ww. szkoły i powrót do miejscowości zamieszkania uczniów po zakończeniu zajęć szkolnych oraz zapewnienie uczniom opieki w czasie przejazdów. Dowóz odbywać się będzie w dni nauki szkolnej /123 dni/ tj. w miesiącach: grudniu 2013 r. - 15 dni, styczniu 2014 r. - 11 dni, lutym 2014 r. - 20 dni, marcu 2014 r. - 21 dni; kwietniu 2014 r. - 18 dni; maju 2014 r. - 20 dni; czerwcu 2014 r. - 18 dni. Podana liczba uczniów przewidzianych do dowożenia w okresie objętym postępowaniem ma charakter orientacyjny, służący do porównania ofert. Określona liczba w trakcie trwania wykonywania usługi może ulegać zmianie. Określenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 60.10.00.00-9 - usługi w zakresie transportu drogowego. Zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy wykonawca obowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 27.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności; Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 1 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadania wiedzy i doświadczenia; Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 2 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym; Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonych do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 3 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
sytuacji ekonomicznej i finansowej; Ocena spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie na podstawie przedłożonego do oferty oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wzór oświadczenia stanowi zał. nr 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia - pkt 4 oświadczenia) wg zasady spełnia / nie spełnia;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy wyłącznie w sytuacji gdy wprowadzenie tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ughrubieszow.bip.lubelskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Hrubieszów
ul. B. Prusa 8
22-500 Hrubieszów
pokój nr 10.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.11.2013 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Hrubieszów ul. B. Prusa 8 22-500 Hrubieszów pokój nr 15 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z HRUBIESZOWA
- Dostawy artykułów spożywczych tj.: mąki ziemniaczanej, mąki pszennej i makaronów" do zakładów karnych i aresztów śledczych w Okręgu Lubelskim.
- Remont dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- SUKCESYWNE DOSTAWY ŚWIEŻEGO PIECZYWA DO KUCHNI SZPITALNEJ
- DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
- Rozbudowa drogi gminnej nr 111100L w miejscowości Kozodawy
więcej: przetargi w Hrubieszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług transportu sanitarnego wraz z opieką lekarską karetką typu "S" dla potrzeb Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich Sp. z o. o.
- Dowóz dzieci do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Łącznej oraz Zespołu Szkół w Goździe w roku szkolnym 2024/2025
- Dostawa kruszywa naturalnego, łamanego, sortowanego oraz pospółki na potrzeby bieżącego utrzymania dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wymiarki w 2024 r.
- Dowóz dzieci do szkół i przedszkoli położonych na terenie gminy Parzęczew w roku szkolnym 2024/2025.
- Dowóz i odwóz z terenu Łazisk Górnych 2 uczniów do Niepublicznej Szkoły Podstawowej "Otwarte Okno" w Tychach wraz z opieką i z powrotem
- Dowóz uczniów z terenu Gminy Dobroń do szkół w roku szkolnym 2024/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.