eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Inżynier Kontraktu dla Rekonstrukcja synagogi Pod białym bocianem we Wrocławiu w ramach projektuRewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Wrocław: Inżynier Kontraktu dla Rekonstrukcja synagogi Pod białym bocianem we Wrocławiu w ramach projektu: Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń
Numer ogłoszenia: 239463 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Bente Kahan , ul. Włodkowica 5, 50-072 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 782 81 23, fax. 0-71 341 89 47.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja; Rekreacja, kultura i religia.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Inżynier Kontraktu dla Rekonstrukcja synagogi Pod białym bocianem we Wrocławiu w ramach projektu: Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usługi Inżyniera w ramach zadania Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń, finansowanego z środków EOG, Gminy Wrocław i Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich RP..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.10.00 - 74.23.10.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1 Wysokość wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 3 000 zł, słownie: trzy tysiące złotych 2 Forma wadium. 1)Wadium może być wniesione w następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275) 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być, co najmniej gwarancją bezwarunkową, nieodwołalną, płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego i winna zawierać następujące elementy: a)nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c)kwotę gwarancji, d)termin ważności gwarancji e)zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Pisemne żądanie Zamawiającego zawierać będzie oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wy-konawcy; 3)Postanowienia pkt 2.2) stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych w pkt 2.1) b) i 2.1) e) . 4)Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski. Dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 3.Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Kredyt Bank SA 10 1500 1155 1211 5006 2525 0000 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez ustawę pzp formach (oryginał), wystawione na Zamawiającego należy dołączyć do oryginału Oferty (Zamawiający prosi, aby nie wpinać trwale oryginału dokumentu wadialnego do Oferty). 3)Wadium, wnoszone przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia, może być wniesione przez jednego z tych Wykonawców. 4.Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu, za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 5.Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6.Żądanie ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, jeśli zajdą okoliczności opisane w art. 46 ust. 3 pzp. 7.Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2. nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a)w okresie ostatnich trzech lat od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji Inżyniera/Inwestora Zastępczego na kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie renowacji obiektu kubaturowego wpisanego do rejestru zabytków o wartości robót, co najmniej 3 mln PLN. b)wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: -Ekspert nr 1 Kierownik Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadający: -wykształcenie techniczne, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, -doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta na jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane, zrealizowanym w oparciu o warunki kontraktu FIDIC lub równoważne, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi be ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; -Ekspert nr 2 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: -wykształcenie techniczne, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, -doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowla-nych na jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy/rozbudowy bądź rewaloryzacji obiektu sakralnego, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ; -Ekspert nr 3 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiada-jący: -wykształcenie techniczne, -minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, -doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na jednym kontrakcie obejmującym roboty w zakresie instalacji sanitarnej w obiekcie budowlanym, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego: -Ekspert nr 4 Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posia-dający: -wykształcenie techniczne, -minimum 5-letnie doświadczenie, -doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na jednym kontrakcie obejmującym roboty w zakresie instalacji elektrycznej w obiekcie budowlanym, -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, -wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; -Ekspert nr 5 Specjalista ds. rozliczeń - posiadający: -wykształcenie minimum średnie, -doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, na co najmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. UWAGA: Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę funkcji Eksperta w kilku wymienionych powyżej funkcjach, pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Powyższe dotyczy również Eksperta nr 1. 4. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie niniejszego zamówienia. 5. spełniać warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku 1. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku 2. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. W celu potwierdzenia spełniania warunku 3a)Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla Wykonawcy spełniającego niniejszy warunek): - wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Wykaz powinien być sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW. 4. W celu potwierdzenia spełniania warunku 3b) Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia oceniana będzie ich łączna zdolność): -wykaz sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do IDW, -kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie: - przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, - posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. 5. W celu potwierdzenia spełniania warunku 4. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego): a)oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. 6. W celu potwierdzenia spełniania warunku 5. Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, może być ono złożone wspólnie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przy czym winno ono być podpisane przez każdego z tych wykonawców lub przez pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania ich w postępowaniu lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego): a)oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do IDW. 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: 1)1)a), 2)a) niniejszej IDW - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 8. Dokumenty, o których mowa w ppkt 7.1)a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w ppkt. 7.1.b), winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt. 7.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis ppkt. 8.3 stosuje się odpowiednio. 10. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 11.Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 12. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z łumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 13. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego i przedkładają do oferty ustanowione pełnomocnictwo. 14. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć formę prawną: konsorcjum lub inną równoważną formę prawną. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 15. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków. Ponadto Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 16. Od momentu otwarcia ofert wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, dlatego należy prawidłowo wypełnić punkt 3 Formularza Oferty. 17. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani przyjąć pisemne porozumienie wszystkich Wykonawców. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie są oni zobowiązani przedstawić Zamawiającemu kopię stosownej umowy cywilno-prawnej (umowa Konsorcjum). Umowa ta powinna określać: zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji Umowy z Zamawiającym, termin związania umową, na czas nie krótszy niż czas wynikający z Umowy z Zamawiającym, wskazanie Pełnomocnika, zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności w zakresie realizacji przedmiotu Umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.fbk.org.pl; oraz www.zamowienia.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Fundacja Bente Kahan, ul. Włodkowica 5 50-072 Wrocław, Polska.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 13:00, miejsce: Fundacja Bente Kahan, ul. Włodkowica 5 50-072 Wrocław, Polska.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie Rewaloryzacja Synagogi Pod Białym Bocianem w ramach Programu Ścieżek Kulturowych Czterech Świątyń jest współfinansowana ze środków EOG, Gminy Wrocław i Związku Gmin Wyznaniowych Żydowskich RP.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.