eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 8 części (zadań).

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-06-21

Ropczyce: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 8 części (zadań).
Numer ogłoszenia: 239458 - 2013; data zamieszczenia: 21.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 204500 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 8 części (zadań)..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szkolenia dla pracowników Powiatowego Urzędu Pracy w Ropczycach w ramach 8 części (zadań): Zadanie 1: Temat szkolenia: Kontrole zewnętrzne wykonywane przez urzędy pracy - podstawy prawne, organizacyjne, dokumentacja; 12 godzin szkolenia; Zadanie 2: Temat szkolenia: Kontrola zarządcza w urzędzie pracy; 12 godzin szkolenia; Zadanie 3: Temat szkolenia: Współpraca pośrednika pracy z pracodawcami w oparciu o standardy usług rynku pracy - bariery i trudności; 12 godzin szkolenia; Zadanie 4: Temat szkolenia: Nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy - jak zostać profesjonalnym doradcą klienta; 12 godzin szkolenia; Zadanie 5 Temat szkolenia: Dotacje, refundacje, staże oraz inne środki przyznawane beneficjentom urzędów pracy na podstawie umów - pomoc publiczna, pomoc de minimis; 12 godzin szkolenia; Zadanie 6: Temat szkolenia: Zarządzanie projektami realizowanymi w ramach PO KL; 12 godzin szkolenia; Zadanie 7: Temat szkolenia: Zamówienia publiczne w urzędach pracy ze szczególnym uwzględnieniem zamówień na usługi szkoleniowe dla pracowników i bezrobotnych; 12 godzin szkolenia; Zadanie 8: Temat szkolenia: Zadania specjalisty ds. rozwoju zawodowego - ze szczególnym uwzględnieniem zamówień na usługi szkoleniowe; 12 godzin szkolenia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane w ramach projektu konkursowego Dobra kadra kluczem do sukcesu - II edycja w ramach Priorytetu VI Rynek Pracy Otwarty dla wszystkich, Działania 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałania 6.1.2 Wsparcie powiatowych i wojewódzkich urzędów pracy w realizacji zadań na rzecz aktywizacji zawodowej osób bezrobotnych w regionie Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Współpraca pośrednika pracy z pracodawcami w oparciu o standardy usług rynku pracy - bariery i trudności

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Inicjatyw Lokalnych, ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5120,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4400,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Nowa organizacja świadczenia pomocy klientom urzędów pracy - jak zostać profesjonalnym doradcą klienta

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Fundacja Inicjatyw Lokalnych, ul. Rynek 7, 20-111 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6400,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 3660,00

  • Oferta z najniższą ceną: 3660,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5500,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.