eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sztum › Zakup i dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych dla placówek oświatowych z terenu powiatu sztumskiego realizowanych w ramach projektów pn.Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zadań dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego oraz Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-13

Sztum: Zakup i dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych dla placówek oświatowych z terenu powiatu sztumskiego realizowanych w ramach projektów pn.: Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zadań dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego oraz Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy
Numer ogłoszenia: 239401 - 2013; data zamieszczenia: 13.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sztumie , ul. Mickiewicza 31, 82-400 Sztum, woj. pomorskie, tel. 055 2677428, faks 055 2677442.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsztumski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa pomocy naukowo - dydaktycznych dla placówek oświatowych z terenu powiatu sztumskiego realizowanych w ramach projektów pn.: Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zadań dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego oraz Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiotem zamówienia jest realizacja niżej wymienionych Zadań: Zadanie I Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu wraz z oprogramowaniem w ilościach i o konfiguracjach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SIWZ dla n/w placówek oświatowych: - Zespołu Szkół w Sztumie, ul. Kasprowicza 3; - Zespołu Szkół w Dzierzgoniu, ul. Zawadzkiego 11; - Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sztumie Os. Sierakowskich 15. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia na Zadanie I jest realizowany i finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projekt Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zajęć dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego. Zadanie II Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu wraz z oprogramowaniem w ilościach i o konfiguracjach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku B do SIWZ dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum. Zadanie III Zakup, dostawa i montaż zestawu solarnego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku C do SIWZ. Zadanie IV: Zakup, dostawa i montaż zestawu fotowoltaicznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku D do SIWZ Zadanie V: Zakup, dostawa i montaż turbiny wiatrowej oraz oprzyrządowania do turbiny dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku E do SIWZ Zadanie VI: Zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu doświadczalnego alternatywne źródła energii dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku F do SIWZ. Zamawiający informuje, iż przedmiot zamówienia na Zadanie II, III, IV, V i VI jest realizowany i finansowany ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projekt Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy. 2.1. W ramach zamówienia Zadania I Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy ww. przedmiotu zamówienia do siedziby placówek oświatowych wymienionych w Zadaniu I, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy. 2/ przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu komputerowego będącego przedmiotem zamówienia. 2.2. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania zainstalowanego na komputerach oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem komputerowym. 2.3. W ramach zamówienia Zadania II, III, IV, V i VI Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy. 2/ przeszkolenia opiekuna grupy w zakresie obsługi zestawu solarnego, zestawu fotowoltaicznego oraz turbiny wiatrowej. 3/ przekazania Zamawiającemu dokumentów gwarancyjnych oraz szczegółowych instrukcji obsługi i konserwacji w języku polskim dla każdego rodzaju sprzętu będącego przedmiotem zamówienia. 4/ Wskazane jest, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej miejsca dostawy przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. Koszty związane z dokonaniem wizji poniesie Wykonawca. 2.4. Wszystkie pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad oraz dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych. Wszystkie dostarczone materiały muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Wszelkie ryzyko (w tym koszty ewentualnych ekspertyz) związane z udowodnieniem tzw. równoważności pomocy naukowo - dydaktycznych wskazanych w załącznikach od A do F spoczywa na Wykonawcy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.90.00.00-7, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zawarte są w projekcie umowy - Załącznik H do SIWZ. Na podstawie art. 144 Pzp Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie w n/w przypadkach: a) Zmiany przedstawicieli stron podmiotów biorących udział w zamówieniu w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji, realizacji zamówienia (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy, rezygnacja itp.) . b) z powodu działania siły wyższej niezależnej uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej i potrzebny do usunięcia skutków tego działania oraz wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego takich jak np. długotrwałe intensywne opady deszczu, powodzie itp. c) zmiany ustawowej stawki podatku VAT, d) zmiany terminu wykonania umowy ze względu na wydłużenie procedury przetargowej, w wyniku czego zaszła konieczność zmiany terminu wykonania zamówienia publicznego (niniejszej umowy) - w takim przypadku Wykonawca zobowiązuje się zrealizować przedmiot zamówienia w innym, wskazanym przez Zamawiającego terminie, e) wycofania z produkcji jakiegokolwiek - w ramach przedmiotu zamówienia objętego umową - rodzaju (modelu) sprzętu komputerowego lub oprogramowania - w takim przypadku Wykonawca będzie zobowiązany do zastąpienia go innym rodzajem (modelem) sprzętu komputerowego lub oprogramowania, jednak o nie gorszych i nie mniej nowoczesnych parametrach technicznych, f) pojawienia się na rynku nowego rozwiązania technologicznego w zakresie przedmiotu zamówienia bez względu na fakt, iż dotychczasowe nie zostało wycofane z produkcji - w takim przypadku Wykonawca może zaproponować zastąpienie dotychczasowego rozwiązania innym, nowym rozwiązaniem, o nie gorszych funkcjach i parametrach technicznych, a Zamawiający może taką propozycję przyjąć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsztumski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2013 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Sztumie ul. Mickiewicza 31 82-400 Sztum pok. nr 22 Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie I jest realizowane i finansowane ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projekt Wykształcenie przepustką do sukcesu - cykl zajęć dydaktycznych w celu wyrównywania szans edukacyjnych i podniesienia jakości usług edukacyjnych dla uczniów z terenu powiatu sztumskiego. Zadanie II, III, IV, V i VI jest realizowane i finansowane ze środków Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, Projekt Dobry zawód gwarancją lepszego startu na rynku pracy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu wraz z oprogramowaniem w ilościach i o konfiguracjach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku A do SIWZ dla n/w placówek oświatowych: - Zespołu Szkół w Sztumie, ul. Kasprowicza 3; - Zespołu Szkół w Dzierzgoniu, ul. Zawadzkiego 11; - Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Sztumie Os. Sierakowskich 15..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Zadania I Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy ww. przedmiotu zamówienia do siedziby placówek oświatowych wymienionych w Zadaniu I, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu wraz z oprogramowaniem w ilościach i o konfiguracjach zgodnych ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku B do SIWZ dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Zadania II Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.00.00-0, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 48.90.00.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż zestawu solarnego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku C do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Zadania III Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż zestawu fotowoltaicznego dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku D do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Zadania IV Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż turbiny wiatrowej oraz oprzyrządowania do turbiny dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku E do SIWZ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Zadania V Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zakup i dostawa fabrycznie nowego zestawu doświadczalnego alternatywne źródła energii dla Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum w ilości i o konfiguracji zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Załączniku F do SIWZ..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach zamówienia Zadania VI Wykonawca będzie zobowiązany do: 1/ dostawy i montażu przedmiotu zamówienia w ww częściach do siedziby Zespołu Szkół Zawodowych w Barlewiczkach, Barlewiczki 13, 82-400 Sztum, którego odbiór nastąpi na podstawie protokołu odbioru - wzór Załącznik nr 1 do umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.