eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Dostawa zestawów komputerowych, drukarek i aktywnych elementów sieciowych dla OPEN w Poznaniu na potrzeby EDM (ZP 02/2014)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-11-18

Poznań: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek i aktywnych elementów sieciowych dla OPEN w Poznaniu na potrzeby EDM (ZP 02/2014)
Numer ogłoszenia: 239401 - 2014; data zamieszczenia: 18.11.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 196391 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Profilaktyki i Epidemiologii Nowotworów im. Aliny Pienkowskiej spółka z o.o., ul. Kazimierza Wielkiego 24/26, 61-863 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8518627, faks 061 8518627 w. 15.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z o.o. przekształcona z SPZOZ.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zestawów komputerowych, drukarek i aktywnych elementów sieciowych dla OPEN w Poznaniu na potrzeby EDM (ZP 02/2014).

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów komputerowych, drukarek i aktywnych elementów sieciowych dla OPEN w Poznaniu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 - Opis przedmiotu zamówienia. Dla zaoferowanego sprzętu komputerowego Zamawiający wymaga minimum 12-miesięcznego terminu gwarancji. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przy przekazaniu przedmiotu zamówienia dostarczył Zamawiającemu pełną dokumentację sprzętu w języku polskim (w tym m.in. instrukcje obsługi, karty gwarancyjne, licencje, itp.)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.21.00 - Drukarki i plotery .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.11.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FHU INTERSELL Waldemar Płonka, ul. Armii Krajowej 7c, 42-520 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 36100,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37291,14

  • Oferta z najniższą ceną: 37291,14 / Oferta z najwyższą ceną: 41869,20

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.