eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kłodzko › Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-29

Kłodzko: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku
Numer ogłoszenia: 239397 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kłodzki reprezentowany przez Zarząd Powiatu Kłodzkiego , ul. Stefana Okrzei 1, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 074 8673232, fax. 074 8657523.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania dla Starostwa Powiatowego w Kłodzku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, laptopów, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, skanerów, drukarek, monitorów LCD dla starostwa powiatowego w zakresie określonym w załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część I - Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów, urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem. Część II - Zakup konsoli LCD (klawiatura, touchpad i monitor LCD) z przełącznikiem 16-portowym, przystosowanym do zabudowy w szafie serwerowej rack 19..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.20.00 - Sprzęt peryferyjny 30.21.61.10 - Skanery komputerowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.12.00 - Konsole 30.23.61.10 - Pamięć o dostępie swobodnym (RAM) .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1.posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił warunek, jeśli prowadzi działalność gospodarczą w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, 2.posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawcę ww oświadczeń i dokumentów, metodą spełnia/ nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia warunku określonego w Dziale V.1 SIWZ Wykonawca obowiązany jest przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2.W celu potwierdzenia spełniania warunku określonego w Dziale V.2 i 3 Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: - złożyć oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - Załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, informacje i zaświadczenia muszą być złożone przez każdy podmiot. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: - Specyfikację techniczną z podaniem marki i parametrów oferowanego przez Wykonawcę sprzętu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.klodzko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kłodzku.ul. Okrzei 20. 57-300 Kłodzko..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.10.2008 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kłodzku. ul. Okrzei 1. 57-300 Kłodzko. pok 35.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, monitorów, urządzeń peryferyjnych wraz z oprogramowaniem..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: 8 komputerów, 2 notebuki, 1 monitor LCD 21,3, 6 monitorów LCD 19, 4 drukarki laserowe, 13 zasilaczy UPS, 1 skaner, 14 sztuk twardy dysk, 7 sztuk pamięć RAM o parametrach zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ część 1..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.61.10-0, 30.23.20.00-4, 30.23.13.10-3, 30.23.21.10-8, 30.21.31.00-6, 30.23.61.10-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup konsoli LCD (klawiatura, touchpad i monitor LCD) z przełącznikiem 16-portowym, przystosowanym do zabudowy w szafie serwerowej rack 19..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup konsoli LCD (klawiatura, touchpad i monitor LCD) z przełącznikiem 16-portowym, przystosowanym do zabudowy w szafie serwerowej rack 19 zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ część 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.12.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.