eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulechów › Dostawa fabrycznie nowego samochodu typ FURGON

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-28

Sulechów: Dostawa fabrycznie nowego samochodu typ FURGON
Numer ogłoszenia: 239356 - 2008; data zamieszczenia: 28.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne "SuPeKom" Sp. z o.o. , ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3852407 w. 49, faks 068 3852370.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.supekom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o. ze 100% udziałem Gminy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowego samochodu typ FURGON.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego samochodu dostawczego typ FURGON. Minimalne wymagania techniczne i jakościowe, jakim powinien odpowiadać zamawiany w postępowaniu samochód: a) opis samochodu fabrycznie nowego: - rok produkcji 2008, - dopuszczalna masa całkowita do 3,5t, - nadwozie czterodrzwiowe o metalowej, zintegrowanej zabudowie przestrzeni ładunkowej z kabiną kierowcy, kabina kierowcy oddzielona od części ładunkowej pionową trwałą przegrodą z blachy z centralnie umieszczoną szybą, wysokość użytkowa wnętrza części ładunkowej min. 1,50 m, boczne listwy ochronne, - drzwi tylne dwuskrzydłowe z szybami, kąt otwarcia tylnych drzwi 1800, drzwi boczne przesuwne z prawej strony, - przestrzeń osobowa i ładunkowa musi posiadać wykończenia w postaci tapicerki bocznej wykonanej z płyty laminowanej lub tworzywa sztucznego, podsufitki i podłogi wyłożonej odporną na uszkodzenia mechaniczne i łatwo zmywalną wykładziną, - kabina 3 - miejscowa (kierowca + dwóch pasażerów), pojedynczy fotel kierowcy i dwumiejscowe siedzenie pasażerów z 3-punktowymi pasami bezpieczeństwa, układ kierowniczy ze wspomaganiem, regulacja wysokości kierownicy i fotela kierowcy, zamontowany nowy radioodtwarzacz z głośnikami i anteną, zamontowany nowy radiotelefon Motorolla Radius GM360, samochód musi być wyposażony w komplet nowych dywaników gumowych i nowe pokrowce na siedzenia, - zamek centralny z pilotem, elektryczne szyby, - dodatkowe ogrzewanie przestrzeni ładunkowej, - dodatkowe zabezpieczenie: immobiliser lub blokada kierownicy, - poduszka powietrzna kierowcy, - silnik wysokoprężny o mocy min. 100 KM, spełniający normy emisji spalin EURO 4, ABS, pojemność silnika min. 2150 cm3, pojemność zbiornika min. 70 l, - fartuchy przeciw błotne kół przednich, - ogumienie letnie i zimowe z felgami stalowymi (w tym pełnowymiarowe koła zapasowe) - po 5 sztuk, - układ jezdny - rozstaw osi min. 3450 mm, długość całkowita max. 5500 mm, - zbiornik paliwa z zamykanym korkiem, - skrzynia biegów mechaniczna, min. pięciobiegowa, bieg wsteczny, - lusterka wsteczne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, oświetlenie zewnętrzne wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego oraz inne elementy wyposażenia wg obowiązujących przepisów ruchu drogowego, - wyposażenie standardowe pojazdu, tj. koło zapasowe, podnośnik samochodowy, gaśnica proszkowa typu samochodowego o pojemności ok. 2 kg zamontowana w pobliżu siedzenia kierowcy, trójkąt ostrzegawczy z lampą, apteczka, fabryczny komplet kluczy, w tym m.in. klucz do kół, - kolor pomarańczowy lub inny uzgodniony i zaakceptowany przez Zamawiającego, - hak holowniczy o udźwigu adekwatnym do możliwości samochodu, - belka sygnalizacyjna z napisem: >>SuPeKom<< Sp. z o.o. - światło ostrzegawcze pulsujące zamontowane z tyłu samochodu na dachu, - napisy na drzwiach bocznych o treści ustalonej z Zamawiającym. b) wymagania dodatkowe: - dostawa kompletnego pojazdu wraz z wszystkimi niezbędnymi dokumentami do siedziby Sulechowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego >>SuPeKom<< Sp. z o.o. przy ul. Poznańskiej 18, 66-100 Sulechów, - pakiet ubezpieczeniowy AC + OC + NW na 1 rok, - instrukcje eksploatacji i konserwacji pojazdu w języku polskim (instrukcja eksploatacji samochodu, instrukcja obsługi zawierająca m.in. charakterystykę techniczną urządzenia, książeczka przeglądów, zalecenia odnośnie konserwacji i środków roboczych), książki gwarancyjne pojazdu i zainstalowanego sprzętu, książkę przeglądów serwisowych, - bezpłatne przeszkolenie personelu Zamawiającego na miejscu dostawy w zakresie: uruchomienia, eksploatacji i konserwacji dostarczonego pojazdu, - udzielenie 24 miesięcznego okresu gwarancji na cały samochód bez limitu kilometrów od daty sporządzenia protokołu odbioru samochodu bez zastrzeżeń, - serwis pojazdu w okresie 24 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru samochodu bez zastrzeżeń znajdujący się w odległości do 70 km od siedziby Zamawiającego (Wykonawca złoży jako załącznik do oferty oświadczenie, że dla zaproponowanego przez Oferenta samochodu punkt serwisowy znajduję się w odległości do 70 km od siedziby Zamawiającego), - posiadanie wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do zarejestrowania kompletnego samochodu zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2007 r., Nr 186, poz. 1322), w tym m. in. świadectwo homologacji na kompletny pojazd lub decyzja zwalniająca z obowiązku uzyskania świadectwa wydana przez Ministra Transportu zgodnie z przepisami Prawo o ruchu drogowym oraz karta pojazdu. 2. Zamawiający nie przewiduje dokonywania przedpłat na dostawę samochodu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O realizację przedmiotu zamówienia mogą ubiegać się Oferenci mający prawo występowania w obrocie prawnym i spełniający następujące warunki: 1.1. Oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania, gdyż nie odnoszą się do niego kryteria wykluczające następujących oferentów: - którzy wyrządzili szkodę, nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, jeżeli szkoda ta została stwierdzona prawomocnym orzeczeniem sądu wydanym w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, - w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono, z wyjątkiem dostawców, którzy po ogłoszeniu upadłości zawarli układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli poprzez likwidację majątku upadłego, - którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, - osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, - podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekła zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary, - którzy, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 punkt 1 - 3 ustawy prawo zamówień publicznych. Na potwierdzenie spełnienia powyższych warunków należy załączyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Podwykonawcy: Zamawiający nie ogranicza udziału podwykonawców w realizacji zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, te części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 3. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 4. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia i oferowanego przedmiotu dostawy ze wszystkimi wymogami SIWZ. 5. Złożenie oferty przez Oferentów wspólnie ubiegających się o realizację przedmiotu dostawy: 5.1. W przypadku składania oferty przez Oferentów, którzy ubiegają się wspólnie o realizację przedmiotu dostawy, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez wszystkich Oferentów winno być dołączone do oferty. 5.2. Spełnienie powyższych warunków podlegać będzie ocenie Zamawiającego dokonywanej metodą 1 - 0, tj. spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty, oświadczenia i inne materiały stanowiące załączniki do oferty przedłożonej przez Oferenta. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę >>spełnia<< natomiast oferta niespełniająca wymogów otrzyma ocenę >>nie spełnia<< i Oferent zostanie wykluczony z ubiegania się o zawarcie umowy na realizację przedmiotu zamówienia, a jego oferta zostanie odrzucona..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta Oferenta. 2. Dane Oferenta. 3. Oświadczenie Oferenta na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do Instrukcji dla Oferenta, a w przypadku, gdy Oferentem jest konsorcjum oświadczenia na formularzach stanowiących załącznik nr 2a i 2b. 4. Zaakceptowany projekt umowy. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (każda strona kserokopii podpisana za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Oferenta). 6. Dokumentację fotograficzną i rysunki techniczne oferowanego pojazdu. 7. Specyfikacja techniczna pojazdu z wyszczególnieniem wszystkich warunków minimalnych podanych przez Zamawiającego potwierdzająca spełnienie tych warunków wraz z podaniem marki pojazdu, typu, producenta, oraz wszystkich podstawowych danych samochodu (jak np.: pojemność, moc silnika, itp.). 8. Oświadczenie Oferenta, że dla zaproponowanego samochodu punkt serwisowy znajduję się w odległości do 70 km od siedziby Zamawiającego. 9. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (dotyczy w szczególności umowy spółki cywilnej, umowy konsorcjum itp.). 10. Koncesję, zezwolenie lub licencję (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem). 11. W przypadku składania oferty przez Oferentów, którzy ubiegają się wspólnie o realizację przedmiotu usługi - prawnie ustanowione pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 7.3.1 SIWZ, dla wybranego przedstawiciela do reprezentowania ich w postępowaniu..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://supekom.bip.sulechow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >>SuPeKom<< Sp. z o.o. w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 25 (II piętro).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2008 godzina 09:00, miejsce: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne >>SuPeKom<< Sp. z o.o. w Sulechowie, ul. Poznańska 18, 66-100 Sulechów, pokój nr 23 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.