eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na posesjach, chodnikach, drogach osiedlowych, parkingach i terenach zielonych, placach zabaw - Osiedle JODŁOWA w Zabrzu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-03

Zabrze: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na posesjach, chodnikach, drogach osiedlowych, parkingach i terenach zielonych, placach zabaw - Osiedle JODŁOWA w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 239346 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.zabrze.pl (bip)

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach i na posesjach, chodnikach, drogach osiedlowych, parkingach i terenach zielonych, placach zabaw - Osiedle JODŁOWA w Zabrzu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach oraz utrzymanie porządku i czystości na posesjach, chodnikach, drogach osiedlowych, parkingach, terenach zielonych, placach zabaw na terenie Osiedla JODŁOWA w Zabrzu. Zamawiający wymaga, aby utrzymanie porządku i czystości było prowadzone poprzez wykonanie nw. czynności: I. W budynkach: 1.codzienne kontrolowanie budynków i usuwanie w miarę potrzeb (zamiatanie, zbieranie, zmywanie) odpadów i innych zanieczyszczeń z pomieszczeń i urządzeń budynku przeznaczonych do ogólnego użytku: korytarze, klatki schodowe itp.; 2.Czynności okresowe: a)1 raz w tygodniu zamiatanie klatek schodowych, b)2 razy w miesiącu lub częściej, w uzasadnionych przypadkach, mycie klatek schodowych, c)1 raz na kwartał mycie lamperii, balustrad, drzwi, skrzynek listowych i liczników, mycie drzwi wejściowych do budynku i urządzenia domofonowego; d)1 raz na pół roku mycie okien na klatkach schodowych 3.niezwłoczne oczyszczanie miejsc i pomieszczeń wspólnego użytku po wystąpieniu zanieczyszczenia zagrażającego stanowi sanitarnemu nieruchomości; 4.wykonywanie czynności związanych z dezynfekcją, dezynsekcją i deratyzacją pomieszczeń, urządzeń oraz terenu nieruchomości przeznaczonych do wspólnego użytku przy użyciu środków posiadających atest, w ilości na 1m2 zgodnej z ulotką i zalecaniami producenta środków oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. Koszty zakupu tych środków obciążają Wykonawcę; 5.przygotowanie do wywozu przedmiotów wielkogabarytowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. 6.w okresie zimowym usuwanie sopli i nawisów śnieżnych z dachów. Koszty użycia sprzętu specjalistycznego obciążają Zamawiającego po wcześniejszym zatwierdzeniu ceny pracy sprzętu. II. Na posesjach, chodnikach, drogach osiedlowych, parkingach, terenach zielonych, placach zabaw: 1.usuwanie odpadów i innych zanieczyszczeń z niezabudowanych części nieruchomości tj. podwórzy, przejść, bram, chodników, trawników, opasek ochronnych, placów zabaw i jezdni, 2.wywóz własnym transportem i na koszt wykonawcy odpadów nie nadających się do składowania w pojemnikach na śmieci /tzn. liście, gałęzie i inne nieczystości nie będące odpadami komunalnymi wielkogabarytowymi/. 3.Sprzątanie w okresie zimy tj. - a)usuwanie śniegu, usuwanie lodu, błota pośniegowego z chodników, dojść do budynków, ulic osiedlowych i dojazdowych, parkingów osiedlowych, oczyszczaniu pokryw studzienek telefonicznych, kanalizacyjnych. Czynności te powinny być wykonane do godz. 6.30 rano. b)W przypadku opadów śniegu lub oblodzenia systematyczne usuwanie śniegu i lodu na bieżąco, aż do osiągnięcia stanu zapewniającego bezpieczeństwo poruszających się ludzi i pojazdów. c)w przypadku wystąpienia gołoledzi wymagane jest posypywanie materiałem szorstkim w celu utrzymania szorstkiej nawierzchni zgodnie z obowiązującymi przepisami na terenie Miasta Zabrza. Zakup materiału szorstkiego należy do obowiązków Wykonawcy. 4.sprzątanie - konserwacja terenów zielonych poprzez grabienie, przekopywanie zniszczonych części trawników i kwietników, podlewanie nowych nasadzeń, sianie trawy i jej koszenie - co najmniej 3 razy w roku (w okresie maj - październik - I koszenie do 31 maja, II koszenie do 31 lipca, III koszenie do 30 września), przycinanie żywopłotów i krzewów, cięcia pielęgnacyjne - co najmniej 2 razy w roku (w okresie maj - wrzesień). Koszty zakupu nasion trawy obciążają Wykonawcę. 5.2 razy w roku w terminie od 30 kwietnia do 30 września wymiana piasku w piaskownicach. 6.dokonywanie na bieżąco przeglądu i konserwacji ławek osiedlowych. 7.wykładanie koszy osiedlowych workami foliowymi, opróżniane koszy (w zależności od potrzeb, minimum 1 raz na 2 tygodnie) i ich odkażanie w zależności od potrzeb. III. Czynności pozostałe: 1.dokonywanie codziennego przeglądu obsługiwanego terenu ze szczególnym uwzględnieniem właściwego wykonywania zadań wynikających z przejętych obowiązków, 2.niezwłoczne zawiadamianie Zamawiającego o dostrzeżonych uszkodzeniach lub wadliwym działaniu instalacji i urządzeń technicznych znajdujących się na terenie nieruchomości. 3.zgłaszanie potrzeb dotyczących renowacji zieleni oraz przycinania i wycięcia drzew. 4.udział w okresowych kontrolach sanitarno-porządkowych organizowanych na terenie objętym umową oraz wykonywanie zaleceń wynikających z tych kontroli. 5.wywieszanie dostarczonych przez Zamawiającego informacji w gablotach na klatkach schodowych oraz dopilnowanie ich utrzymania. 6.doręczanie najemcom lokali mieszkalnych i użytkowych korespondencji w terminie 7 dni od daty przejęcia dokumentów od Zamawiającego - ilość lokali mieszkalnych 404, ilość lokali użytkowych - 7, OGÓŁEM ILOŚĆ LOKALI - 411. 7.wymiana przepalonych i uszkodzonych żarówek w klatkach schodowych i korytarzach w budynkach. Koszty zakupu żarówek obciążają Wykonawcę - ilość klatek schodowych 59 x 7 szt. - średnia ilość punktów świetlnych w klatkach schodowych. 8.usuwanie z budynków oraz pomieszczeń i urządzeń przeznaczonych do wspólnego użytku ogłoszeń, plakatów, afiszy, napisów, rysunków umieszczonych bez zgody Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b)aktualnego zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d)wykaz wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał doświadczenie - realizacja zamówienia (co najmniej 1 usługa - dla 1 odbiorcy) w zakresie utrzymaniu porządku i czystości w budynkach o powierzchni użytkowej co najmniej 10 000 m2 oraz porządku i czystości na posesjach o powierzchni terenu co najmniej 10 000 m2. e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca. Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował pługiem do odśnieżania dróg osiedlowych, oraz pojazdem skrzyniowym o ładowności co najmniej 1500 kg. f)informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie g)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. h)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dokumentem potwierdzającym opłacenie składki ubezpieczeniowej. Ubezpieczenie musi obejmować ustawową odpowiedzialność wykonawcy (delikt, kontrakt) z tytułu zdarzeń szkodowych zaistniałych w trakcie realizacji prac zleconych przez Zamawiającego w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem w następstwie którego jest on zobowiązany do naprawienia szkody osobowej lub rzeczowej wyrządzonej osobie trzeciej przy czym jako osobę trzecią rozumie się każdą osobę inną niż wykonawca. - OC Deliktowe z rozszerzeniem o ryzyka: przeniesienie ognia i zalania; prowadzenie prac na wysokościach. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 200 000 pln. - OC Kontraktowe z tytułu nie wykonania lub niewłaściwego wykonania zobowiązania. Minimalna suma gwarancyjna na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia 100 000 pln

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.zabrze.pl (bip)

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10, pok. 121.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Pl. Warszawski 10, III p. pokój nr 315 (sekretariat Spółki).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.