Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-29
Gorzów Wielkopolski: ZAKUP I DOSTAWA WAGI SAMOCHODOWEJ
DLA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW
W GORZOWIE WLKP. UL. MAŁYSZYŃSKA 180
Numer ogłoszenia: 239341 - 2008; data zamieszczenia: 29.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Utylizacji Odpadów Spółka z o.o. , ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7225385 w. 36, fax. 095 7225385.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zuo-gorzow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAKUP I DOSTAWA WAGI SAMOCHODOWEJ DLA ZAKŁADU UTYLIZACJI ODPADÓW W GORZOWIE WLKP. UL. MAŁYSZYŃSKA 180.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do miejsca montażu, montaż, uruchomienie i legalizacja fabrycznie nowej elektronicznej wagi samochodowej o nośności 60 Mg z pomostem konstrukcji betonowej zagłębionej o długości 18m, do Zakładu Utylizacji Odpadów ul. Małyszyńska 180 w Gorzowie Wlkp. Zakres zamówienia: - pomost wagi betonowy, - czujniki tensometryczne z mocowaniami, - zestaw odbojów, - terminal wagowy (pomiarowy), - skrzynka łączeniowa z zabezpieczeniami przepięciowymi, - okablowanie- 15m od wagi, - wykonanie wykopu pod fundamenty, - wykonanie zbrojenia, - wykonanie fundamentów pod wagę, - wykonanie uziemienia technicznego, - dostarczenie dokumentacji, - dostawa i montaż pomostu wagi (z kosztami transportu i rozładunku), - montaż czujników tensometrycznych, - zastosowanie uszczelek zapobiegających przedostawaniu się brudu do wewnątrz wagi, - zainstalowanie sygnalizacji świetlnej, - instalacja wyświetlacza gabarytowego ( białe litery), - waga wyposażona w czytnik kart identyfikacyjnych, - montaż i połączenie elektroniki wagowej, - uruchomienie całości, - przygotowanie wagi do legalizacji (kalibracja), - wynajem i transport wzorców masy- koszt po stronie dostawcy, - udział w legalizacji- koszt po stronie dostawcy. - wszystkie przeglądy oraz naprawy w okresie gwarancyjnym będą przeprowadzane na koszt Wykonawcy wagi. Konstrukcja wagi ma zapobiegać przymarzaniu pomostu do fundamentu i umożliwiać zmianę jej lokalizacji przy niewielkim nakładzie kosztów. System wagowy musi zapewniać komunikację waga - komputer za pomocą złącza RS232 z opisanym protokołem transmisji danych, lub zapewniać komunikację z wagą poprzez dedykowane do tego narzędzie. Wykonawca zobowiązany jest do udostępnienia wszelkich potrzebnych narzędzi, między innymi opisany protokół komunikacyjny oraz do współpracy w celu połączenia systemu informatycznego do obsługi ewidencji odpadów z wagą wykonawcy. Zamawiający informuje, iż posiada program informatyczny gospodarki odpadami, który przystosowany jest do komunikacji z wagami. Waga oferenta musi współpracować z systemem informatycznym pracującym w ZUO Sp. z o.o. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizyty w zakładzie produkcyjnym Wykonawcy, po rozstrzygnięciu Zamówienia i wyborze Wykonawcy. Charakterystyka techniczna sprzętu: - zakres ważenia od 0,2 do 60 Mg - działka legalizacyjna 20 kg - działka odczytowa 20 kg - klasa dokładności III handlowa - długość pomostu 18 m - szerokość pomostu 3 m - zasilanie 230 V +/-10, 50 Hz - czujniki analogowe - sposób ważenia statyczny.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.31.10 - Wagi .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 05.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów na zasadzie tak - nie (spełnia -nie spełnia)..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz Oferta(załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ), 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 3) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ, 4) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy należy złożyć następujące dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt odpowiada wymaganiom określonym przez zamawiającego Zamawiający żąda: specyfikacji technicznej oferowanego sprzętu potwierdzającej zgodność każdego z parametrów wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia oraz spis dodatkowego wyposażenia. W specyfikacji technicznej winien być również wskazany typ, model, marka oferowanego sprzętu. Specyfikacja techniczna winna być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy. Brak któregokolwiek ze wskazanych wyżej dokumentów lub złożenie go w niewłaściwej formie skutkuje odrzuceniem oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Termin realizacji - 10
- 3 - Udzielona gwarancja - 10
- 4 - Czas reakcji serwisu gwarancyjnego - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuo-gorzow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O. O.
ul. Teatralna 49
66-400 Gorzów Wlkp.
TEL. / FAX 095 722 53 85.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2008 godzina 09:30, miejsce: ZAKŁAD UTYLIZACJI ODPADÓW SP. Z O. O. ul. Teatralna 49 66-400 Gorzów Wlkp..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Zakup i sukcesywna dostawa, nieużywanych opon do pojazdów silnikowych i sprzętu INNEKO Sp. z o.o. w Gorzowie Wlkp. wraz z usługami wulkanizacyjnymi"
- ADAPTACJA POMIESZCZEŃ MDK ORAZ ZAKUP WYPOSAŻENIA NA SIEDZIBĘ FILII BIBLIOTEKI NR 6
- ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY WSPL SP ZOZ W GORZOWIE WLKP. ( USG okulistyczne, audiometr impedancyjny, głowica endorektalna, sterylizator plazmowy)
- Dostawa odczynników do badania ogólnego moczu z osadem oraz dzierżawa analizatorów
- Sukcesywna dostawa pieczywa.
- "Zakup i sukcesywna dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg."
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.