Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-03
Opole: Serwis i naprawa analizatorów wydechu, oraz radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu
Numer ogłoszenia: 239334 - 2007; data zamieszczenia: 03.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 4545001, 4222670.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opolska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Serwis i naprawa analizatorów wydechu, oraz radarowych mierników prędkości będących własnością KWP w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - Serwisowanie i naprawa alkometrów A 2,0 i alkometrów Siemens.Przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadania nr 1 jest kompleksowa usługa serwisowa pozwalająca na utrzymywanie w ciągłej eksploatacji urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu: -analizatorów wydechu alkomat A 2,0, -alkomatów SIEMENS w ilości łącznie 21 urządzeń, wg poniższego zestawienia w następujących jednostkach Policji: KPP Brzeg-1szt.,KPP Głubczyce -1,szt., KPP Kędzierzyn-Koźle-5 szt. KPP Kluczbork-1szt.,KPP Krapkowice-1 szt., KPP Namysłów-1 szt., KPP Nysa- 2 szt., KPP Olesno- 3 szt.,KMP Opole-3 szt.,KPP Prudnik- 1 szt., KPP Strzelce Op.- szt.2 Zakres przedmiotowy obejmuje wykonanie:-wszelkich czynności serwisowych (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do legalizacji),-niezbędnych napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych, -uzyskanie świadectwa legalizacji z Urzędu Miar lub innych uprawnionych podmiotów,-transport urządzeń w obie strony. Zadanie nr 2- Serwisowanie i naprawa alkosensorów ALCO-SENSOR IV Przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadania nr 2 jest kompleksowa usługa serwisowa pozwalająca na utrzymywanie w ciągłej eksploatacji urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu- ALCO-SENSOR IV w ilości łącznie 103 wg zestawienia w następujących jednostkach Policji:KPP Brzeg- 8 szt.,KPP Głubczyce- 7 szt.,KPP Kędzierzyn-Koźle-7 szt.,KPP Kluczbork-9 szt., KPP Krapkowice-8 szt.,KPP Namysłów -5 szt.,KPP Nysa 17 szt.,KPP Olesno-6 szt.,KMP Opole-23 szt.,KPP Prudnik-6 szt.,KPP Strzelce Op.- 6 szt.,KWP-1 szt. Zakres przedmiotowy w zadaniu nr 2 określony w wykazie urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu obejmuje wykonanie:-wszelkich czynności serwisowych (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do legalizacji),-niezbędnych napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych, -uzyskanie świadectwa legalizacji z Urzędu Miar lub innych uprawnionych podmiotów,-transport urządzeń w obie strony. Zadanie nr 3 - Serwisowanie i naprawa alkotestów DRAGER 7410 i 7410 Plus. Przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadania nr 3 jest kompleksowa usługa serwisowa pozwalająca na utrzymywanie w ciągłej eksploatacji urządzeń do pomiaru zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu:- Alkotest DRAGER 7410 i 7410 Plus w ilości łącznie 43 wg zestawienia w następujących jednostkach Policji:KPP Brzeg- 6 szt.,KPP Głubczyce- 2 szt., KPP Kędzierzyn-Koźle -2szt.,KPP Kluczbork- 3 szt.,KPP Krapkowice-2 szt.,KPP Namysłów- 2 szt.,KPP Nysa-5 szt.,KPP Olesno- 5 szt.,KMP Opole- 6szt.,KPP Prudnik- 2 szt.,KPP Strzelce Opolskie - 8 szt.,KPP Głubczyce- 2 szt.,KPP Kędzierzyn-Koźle- 2szt.,KPP Kluczbork- 3 szt.,KPPKrapkowice-2szt.,KPP Namysłów-2 szt.,KPP Nysa-5 szt.,KPP Olesno- 5 szt.,KMP Opole- 6 szt., KPP Prudnik-2 szt., KPP Strzelce Opolskie-8 szt. Zakres przedmiotowy w zadaniu nr 3 określony w wykazie urządzeń do badania zawartości alkoholu w wydychanym powietrzu obejmuje wykonani-wszelkich czynności serwisowych (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do legalizacji),-niezbędnych napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych, -uzyskanie świadectwa legalizacji z Urzędu Miar lub innych uprawnionych podmiotów,-transport urządzeń w obie strony. Zadania nr 4 - Serwisowanie i naprawa radarów RAPID 1A, 2Ka, K-15 Przedmiotem niniejszego zamówienia dla zadania nr 4 jest kompleksowa usługa serwisowa pozwalająca na utrzymywanie w ciągłej radarowych mierników prędkości:- K-15, - RAPID 1A i 2Ka w ilości łącznie 52 urządzenia wg poniższego zestawienia w następujących jednostkach Policji:KPP Brzeg - 4 szt., KPP Głubczyce-3 szt.,KPP Kędzierzyn-Koźle-5 szt.,KPP Kluczbork- 3 szt.,KPP Krapkowice - 6 szt.,KPP Namysłów-3 szt.,7 KPP Nysa -6 szt.,KPP Olesno- 3 szt.,KMP Opole-9szt., KPP Prudnik- 4 szt.,KPP Strzelce Opolskie-6 szt. Zakres przedmiotowy w zadaniu nr 4 określony w wykazie radarowych mierników prędkości: K-15, RAPID 1A, 2Ka obejmuje wykonanie:-wszelkich czynności serwisowych (przegląd, konserwacja, kalibracja, przygotowanie do legalizacji),-niezbędnych napraw oraz wymiany materiałów eksploatacyjnych, -uzyskanie świadectwa legalizacji z Urzędu Miar lub innych uprawnionych podmiotów,-transport urządzeń w obie strony.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Kod CPV wg słownika 2008: 50.41.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji aparatury pomiarowej, badawczej i kontrolnej Oryginalny kod CPV: 23.12.31.00 - Oleje silnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 09.21.11.00 - Oleje silnikowe Oryginalny kod CPV: 33.25.34.00 - Analizatory Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.40.00 - Analizatory Oryginalny kod CPV: 33.21.15.10 - Urządzenia kontroli radarowej Kod CPV wg słownika 2008: 38.11.51.00 - Urządzenia kontroli radarowej Oryginalny kod CPV: 32.35.22.00 - Części zapasowe i akcesoria radarowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.35.22.00 - Części zapasowe i akcesoria radarowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: o spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Ustawy PZP i złożą na tę koliczność oświadczenie wiedzy, stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, iż:-posiadają uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej, -posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Zamawiający żąda potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w art. 22 ust.1 PZP przez złożenie wraz z ofertą dokumentów potwierdzających. Żądane dokumenty są wyszczególnione w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. b..Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę oświadczenia i dokumenty potwierdzające. Zamawiający uzna, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 Ustawy PZP, jeżeli z oświadczeń wykonawcy i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu wynika, że: -wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, -wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, -wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, -wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,a żądane przez zamawiającego dokumenty składane z ofertą potwierdzają, że wykonawca: jest uprawniony do prowadzenia działalności gospodarczej na podstawie *aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności, jeżeli złożone oświadczenie i wymienione wyżej dokumenty to uzasadniają. Zamawiający dokona oceny spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca ww. warunki spełnił. Oferta wykonawcy wykluczonego zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art.24 ust.4
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a.Oświadczenia: -o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 Ustawy Prawa zamówień publicznych, -o treści zamieszczonej na formularzu ofertowym b.Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: *posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego nr 2 45-077 Opole.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2007 godzina 11:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, tj.: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu ul. Korfantego 2, 45-077 Opole; pok. nr 204...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Zakup i dostawa koncentratów do hemodializ na bieżące potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego w Opolu.
- Remont nawierzchni jezdni w ciągu drogi krajowej ul. Powstańców Warszawskich w Opolu.
- Remont pomieszczeń piwnicznych w budynku administracyjno-dydaktycznym Opolskiego Centrum Edukacji przy ul. Dubois 36.
- Remont pokrycia dachowego w Centrum Mandatowym w Nysie (II)
- Dostawa pierwszego wyposażenia Domu Pomocy Społecznej w Opolu (...) - wyposażenie kuchni, wyposażenie medyczne i rehabilitacyjne, wyposażenie do sprzątania, warsztatu i ogrodu, wyposażenie biurowe
- Dostawa odczynników chemicznych i laboratoryjnych.
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do analizy moczu oraz dostawa odczynników dla potrzeb MLD
- DEA OZPA 272.13.2024 DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH DO POSIADANEJ APARATURY DO WSSE W ŁODZI
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Sukcesywna dostawa materiałów do hodowli prątków z dzierżawą analizatora przez okres 24 miesięcy.
- Dzierżawa automatycznego analizatora koagulologicznego z dostawą odczynników, kontroli, kalibratorów i materiałów zużywalnych
więcej: Oleje silnikowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.