eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › dostawa urządzeń do oczyszczania i rozdzielania. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-04-25

POZYCJA 23930

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Gliwice: dostawa urządzeń do oczyszczania i rozdzielania. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: OZ/D/58/HP/07 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Śląska, do kontaktów: Hanna Pluskiewicz, ul. Akademicka 2A, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. (032) 237 13 34, 2371335, fax 0322371334, 2372255, 2372660, e-mail: oz@polsl.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.polsl.pl Adres profilu nabywcy (URL): www.polsl.pl lub www.administracja.polsl.pl/zamowienia Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, Hanna Pluskiewicz, ul. Konarskiego 18, pok. 509, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. Tel.: (032) 237-13-34 lub 237-13-35, fax Fax.: (032) 237-26-60, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl lub www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Politechnika Śląska, Biuro Zamówień Publicznych, Hanna Pluskiewicz, ul. Konarskiego 18, pok. 510, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. Tel.: (032) 237-13-34 lub 237-13-35, fax Fax.: (032) 237-26-60, e-mail: oz@polsl.pl, www.polsl.pl lub www.administracja.polsl.pl/zamowienia. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa urządzeń do oczyszczania i rozdzielania. Oznaczenie sprawy nadane przez Zamawiającego: OZ/D/58/HP/07. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Politechnika Śląska, 44 - 100 Gliwice , ul. Akademicka 16, ul. Krzywoustego 2 i ul. Akademicka 2. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń dla Politechniki Śląskiej w podziale na 4 zadania: ZADANIE 1: Mikrowirówka z chłodzeniem.Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej wirówki z chłodzeniem służącej do przygotowywania preparatów dla badań genetycznych. ZADANIE 2: Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem z wyposażeniem. Wirówka powinna być z wymiennymi rotorami, umożliwiającymi wirowanie w różnych probówkach, w różnych warunkach, przeznaczona będzie ona do prac laboratoryjnych, w których jest potrzeba rozdziału nadsączu od osadu. ZADANIE 3: Wirówka laboratoryjna. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem, służących do odwirowywania próbek. ZADANIE 4: Wstrząsarka inkubowana. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wstrząsarek inkubowanych z pokrywą, służących do wstrząsania, emulgowania roztworów i zawiesin ciał stałych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oferta Cenowa, Tabela Parametrów Technicznych, Fotografie lub opisy (ewentualnie prospekty, foldery lub inne materiały zawierające główne parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia) - w języku polskim lub angielskim. W ZADANIU 1 dopuszczony jest tylko język polski. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.24.31.00 - Wirówki Kod CPV wg słownika 2008: 42.93.10.00 - Wirówki Oryginalny kod CPV: 33.26.20.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa Kod CPV wg słownika 2008: 38.54.00.00 - Maszyny i aparatura badawcza i pomiarowa 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 EURO, jednak zbilansowana kwota przeznaczona na dostawy tego rodzaju w skali roku przekracza wartość 60.000 EURO i nie przekracza 211.000 EURO. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 21

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie przesłanek udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności: prowadzenie przez Wykonawcę działalności obejmującej przedmiot zamówienia. Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia-TYLKO DLA ZADAŃ 1, 2 i 4: Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania, co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajem (wirówki - zad. 1 i 2, wstrząsarki inkubowane - zad. 4) i wartością brutto (zad. 1 - każda z dostaw na kwotę w przedziale 10 tys. do 20 tys. zł, zad. 2 - suma dostaw na ok. 50 tys. zł, zad. 4 - każda z dostaw na ok. 17 tys. zł) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, poprzez zastosowanie kryterium: spełnia/ nie spełnia, tj. zgodnie z zasadą czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone w tabeli wymagania. Brak któregokolwiek z ww. oświadczeń, dokumentów i załączników lub złożenie ich w niewłaściwej formie będzie skutkował wykluczeniem Wykonawcy na mocy art. 24 ust. 2 pkt 3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. TYLKO DLA ZADAŃ 1, 2 i 4: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.polsl.pl lub www.administracja.polsl.pl/zamowienia. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 08.05.2007, godzina 12:00, Politechnika Śląska Biuro Zamówień Publicznych, 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18, pok. 510.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 23.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Mikrowirówka z chłodzeniem. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej wirówki z chłodzeniem służącej do przygotowywania preparatów dla badań genetycznych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednej wirówki laboratoryjnej z chłodzeniem z wyposażeniem. Wirówka powinna być z wymiennymi rotorami, umożliwiającymi wirowanie w różnych probówkach, w różnych warunkach, przeznaczona będzie ona do prac laboratoryjnych, w których jest potrzeba rozdziału nadsączu od osadu. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 21 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Wirówka laboratoryjna. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wirówek laboratoryjnych z wyposażeniem, służących do odwirowywania próbek. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.24.31.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Wstrząsarka inkubowana. 1) Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch wstrząsarek inkubowanych z pokrywą, służących do wstrząsania , emulgowania roztworów i zawiesin ciał stałych. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.26.20.00. 3) Wielkość lub zakres: Wartość niniejszego zamówienia nie przekracza kwoty 60.000 EURO. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w dniach: 14 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.