Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-14
Konin: Przeprowadzenie Testów Gwarancyjnych i Prób Eksploatacyjnych ZTUOK w Koninie
Numer ogłoszenia: 239292 - 2015; data zamieszczenia: 14.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Sp. z o.o. , ul. Sulańska 13, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 2113278, faks 63 2113278.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzgok.konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie Testów Gwarancyjnych i Prób Eksploatacyjnych ZTUOK w Koninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie testów gwarancyjnych (opisanych w pkt 1.4.5; 2.2.3.11 PFU) i prób eksploatacyjnych (opisanych w pkt 1.4.8; 2.16 PFU- stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ ) Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie w zakresie: 1)Przeprowadzenie testów gwarancyjnych na etapie ruchu próbnego 2)Wspólne prowadzenie z zamawiającym trzymiesięcznej eksploatacji próbnej 3)Przeprowadzenie podczas prób eksploatacyjnych (eksploatacja próbna) pomiarów gwarancyjnych 4)Opracowanie i przedstawienie zamawiającemu wyników z prowadzonych prób w formie raportów kolejno z testów gwarancyjnych i pomiarów gwarancyjnych. 2.Cel wykonywania przedmiotu zamówienia 1)Testy Gwarancyjne na etapie Prób Końcowych i Ruchu Próbnego mają na celu potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego, a w szczególności parametrów gwarantowanych określonych w Wykazie Wymagań Gwarancyjnych i Parametrów Gwarantowanych (załącznik nr 11 do SIWZ opracowanej dla zadania pn. Projektowanie i budowa Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie) w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykaz, o którym mowa stanowi załącznik nr 2 do SIWZ opracowanej dla przedmiotu zamówienia. Wykaz Wymagań Gwarancyjnych i Parametrów Gwarantowanych oferowanych przez Wykonawcę realizującego zamówienie pn. Projektowanie i budowa ZTUOK w Koninie - w zakresie jak wyżej - zostanie przekazany wyłonionemu Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu w dniu podpisania umowy. 2)Wspólne prowadzenie z Zamawiającym trzymiesięcznej Eksploatacji Próbnej polegającej na zapewnieniu w okresie prowadzenia ZTUOK przez personel Zamawiającego obecności na każdej zmianie co najmniej jednej osoby nadzoru z zespołu Wykonawcy. Przeprowadzenie Prób Eksploatacyjnych ma na celu pełne wdrożenie Operatora (Zamawiającego) do prawidłowego prowadzenia instalacji oraz potwierdzenie, że roboty związane z instalacją w pełni osiągnęły i utrzymują wszystkie wymagania i parametry określone w Kontrakcie na Projektowanie i budowę Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie. Warunkiem rozpoczęcia Prób Eksploatacyjnych (eksploatacji próbnej) jest uzyskanie pozytywnych wyników Testów Gwarancyjnych i wydanie Świadectwa Przejęcia dla Całości Robót przez Inżyniera Kontraktu. 3.Badania w ramach Testów Gwarancyjnych prowadzone będą wg opracowanego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego Programu Testów Gwarancyjnych. W ramach Programu Testów Gwarancyjnych ustalony będzie m.in. czas trwania sesji pomiarowej/sesji pomiarowych, podczas których bezpośrednio weryfikowane będą uśrednione wartości ocenianych Parametrów Gwarancyjnych. 4.Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i przedłożenia Zamawiającemu raportu z wykonania Testów Gwarancyjnych i Pomiarów Gwarancyjnych w terminie - max 7 dni kalendarzowych od chwili ich zakończenia. (raporty winny być wykonane odrębnie dla Testów Gwarancyjnych i Pomiarów Gwarancyjnych)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.60.00.00 - Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na wykonaniu testów gwarancyjnych i prób eksploatacyjnych kotła energetycznego powyżej 20 MW w zakładzie energetycznym lub spalarni odpadów komunalnych.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 4.1 W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował dla potrzeb niniejszego postępowania: 1.Minimum jedną osobą posiadającą: a)wykształcenie wyższe techniczne, b)uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (zgodnie z art.14 ustawy z dnia 7 lipca 1974 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.), c)co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pracy przy eksploatacji instalacji energetycznych, rozruchach i pracach pomiarowych 2.Zespołem doświadczonych specjalistów posiadających: a)kwalifikacje lub równoważne im grupy G-2 urządzenia wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające ciepło b)kwalifikacje lub równoważne im grupy G-1 Sieci, urządzenia i instalacje energetyczne wytwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną Specjaliści nie muszą posiadać jednocześnie kwalifikacji obu grup. Czynności wykonywane przez w/w zespół koordynowane będą przez osobę wymienioną w pkt 1 Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie dokumentu określonego w części III pkt. 4.1. W przypadku składania oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunku.Ocena spełniania warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu i osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów /oryginał zobowiązania/ do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. (art.26 ust.2b ustawy). II.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nie udostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.Zobowiązanie innego podmiotu powinno wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenia wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu oraz winno wskazywać: 1)Zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu. 2)Sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia. 3)Charakter stosunków łączących wykonawcę z innym podmiotem. 4)Zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin wykonania i przedłożenia raportów - 1
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty: a)w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, o ile zmiany te będą mieć wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. b)w zakresie terminu realizacji przedmiotu umowy: w przypadku zmiany terminów zakończenia robót i przeprowadzenia prób końcowych przez wykonawcę ZTUOK na mocy zawartego z Zamawiającym Kontraktu. Zmiana terminu realizacji umowy nie powoduje zmiany wynagrodzenia. Jakiekolwiek zmiany i uzupełnienia umowy muszą być akceptowane przez obie strony w formie pisemnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzgok.konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ ( cena 158,00) w wersji papierowej można także odebrać w siedzibie Zamawiającego - Konin ul. Sulańska 13, pok. nr 13 lub za zaliczeniem pocztowym do dnia 25.09.2015r..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.09.2015 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Konin ul. Sulańska 13 , pok. nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Remont wind nr 2,3 i 8 Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie w budynkach przy ulicy kard. Stefana Wyszyńskiego 1"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3214P na odcinku Kramsk Łęgi - Strumyk
- Dostawa butelek z podłożem do posiewu krwi i płynów z jam ciała wraz z dzierżawą aparatu do hodowli dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego im. dr. Romana Ostrzyckiego w Koninie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi
- Zakup samochodów służbowych na potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Koninie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia obowiązków Inżyniera Kontraktu dla zadania polegającego na naprawie lub konieczności wykonania od nowa 3 urządzeń multimedialnych, tzw. lornet "oka czasu"
- usługi architektoniczne, inżynieryjne i zintegrowane usługi inżynieryjne; usługi urbanistyczne, architektura krajobrazu, związane z nimi usługi konsultacji naukowych i technicznych; usługi badań i analiz technicznych.
- inżynier dla inwestycji w Zakładzie Wodociągu Centralnego.
- Świadczenie usług utrzymania ruchu zakładu górniczego.
więcej: Usługi w zakresie testowania technicznego, analizy i konsultacji technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.