eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Matejki w Wieliczce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-05-09

POZYCJA 23928

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Wieliczka: remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Matejki w Wieliczce

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Liceum Ogólnokształcące im. Jana Matejki w Wieliczce, do kontaktów: Małgorzata Kania, ul. Piłsudskiego 18, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2783277, fax 012 2880835, e-mail: lo@starostwo.wieliczka.pl/lo, www.wieliczka.pl/lo. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont instalacji centralnego ogrzewania w budynku Liceum Ogólnokształcącego im. Jana Matejki w Wieliczce. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w tym w szczególności: A) Demontaż istniejących kotłów, pomp, rurociągów i urządzeń kotłowni B) Demontaż starych grzejników c.o. D) Demontaż starych rur c.o. E) Wywiezienie gruzu i złomu. F) Wykonanie nowej kotłowni gazowej G) Wykonanie nowych rurociągów c.o. H) Montaż grzejników c.o. I) Zainstalowanie wkładów kominowych, J) Wykonanie robót budowlanych w kotłowni, flizowanie, malowanie, wymiana drzwi na EI 30, wykonanie nawiewu do kotłowni. itp. K) Wymiana lamp oświetleniowych, L) Wykonanie wszelkich niezbędnych prób (próby szczelności) i sprawdzeń instalacji i przewodów kominowych Ł) Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień związanych z wykonaniem prac w szczególności odbioru Urzędu Dozoru Technicznego Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja projektowa, przedmiar robót, SIWZ wraz ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Wieliczka, ul. Piłsudskiego 18. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.83.64.30 - Układy kotłów grzewczych Kod CPV wg słownika 2008: 42.16.00.00 - Układy kotłów grzewczych Oryginalny kod CPV: 74.23.26.00 - Dodatkowe usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.60.00 - Dodatkowe usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 60 000 euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.09.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 6000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. prawo zamówień publicznych, spełniający warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy oraz Wykonawcy którzy: 1. dysponują odpowiednią kadrą w tym kierownikiem budowy z uprawnieniami do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, oraz kierownikami robót instalacyjnych w zakresie branż: sanitarnych, wodnokan., gaz, c.o. elektrycznych. Osoby te muszą być członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego i posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do odpowiedniej Izby. 2. wykazać wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej (zakończonej), w obiekcie użyteczności publicznej w zakresie wykonania kotłowni gazowej o mocy min. 400 kW z instalacją c.o., odpowiadającej rodzajem, zakresem i wartością przedmiotowi zamówienia (wartość co najmniej równa cenie ofertowej brutto) popartej referencjami, protokołami odbioru, opiniami. 3. posiadają środki finansowe i / lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 200 000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z postanowieniami SIWZ Wykonawcy muszą przedłożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 i 24 ustawy p.z.p. 3. pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawca jest reprezentowany w sposób inny, niż to wynika z zapisu we właściwym rejestrze ewidencji działalności gospodarczej czy także załączonych dokumentów 4. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych, wystawiona nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7. wykaz personelu kierowniczego i osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wraz z załączeniem dokumentów, że wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia branżowe 8. wykaz podwykonawców przewidzianych przez Wykonawcę do wykonania robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także powierzony im zakres prac i ich wartość 9. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na wykonaniu kotłowni gazowej o mocy min. 400 kW z instalacją c.o. w obiekcie użyteczności publicznej o wartości co najmniej równej cenie ofertowej brutto, z podaniem nazwy i adresu Zamawiającego, wartości robót oraz daty (rozpoczęcia i zakończenia) miejsca wykonania i załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. protokoły odbioru, referencje, opinie) 10. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11. Potwierdzenie wniesienia wadium.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 23.06.2006, cena - 100 zł w przypadku wysyłki pocztą cena zostanie powiększona o koszty wysyłki. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.06.2006 godzina 10:45. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.06.2006, godzina 11:00, pok. nr 4 (aula) Starostwo Powiatowe w Wieliczce ul. Dembowskiego 2, Wieliczka.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.04.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.